-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів благоустрою Вільногірської міської територіальної громади ( ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період уточнення:
09.06.2025 14:35 - 14.06.2025 00:00
Відповідь надана
Місце посту
Номер:
1e28cc03563e40b983473f8ba9ce05a9
Дата опублікування:
10.06.2025 15:31
Опис:
А де саме знаходиться пост охоронника? На лавці чи на кладовищі? На якому саме бульварі чи площі? І скільки постів загалом? З вашого технічного завдання нічого не зрозуміло.
Відповідь:
Відповідно до Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації процедури закупівлі Охорона об’єктів благоустрою Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) (далі – Закупівля) передбачено один пост охорони. ПОСТ охорони знаходиться на території міста Вільногірськ Дніпропетровської області. Всі об’єкти благоустрою повинні охоронятися у кількості на менше 9-ти спеціально підготовлених осіб. Послуги повинні надаватись цілодобово, щоденно, у тому числі у святкові та вихідні дні. Вся інформація (завдання, обов’язки, права персоналу охорони, вимоги і т.д.), необхідна для підготовки тендерної пропозиції учасників зазначена в тендерній документації відповідно до Закупівлі.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:00
Відповідь надана
Офіс у Вільногірську
Номер:
9d2dcbc1a9bf4446bbb8b0f10fa4f1aa
Дата опублікування:
10.06.2025 14:50
Опис:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергові частини, групи швидкого реагування, офісне приміщення та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають представництво - офіс, чергову частину у Вільногірську та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Додатково роз’яснюємо, що пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням і на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM. Тому яка різниця, де він знаходиться, якщо пульт – це фактично комп’ютер з певною програмою.
Тобто учасник, маючи пульт централізованого спостереження з черговою частиною у будь-якому місті, може передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Вільногірськ за декілька секунд. Тому вимагаємо виключення незаконної вимоги! Інакше ми подамо скаргу в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учасник. Відповідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначена вимога передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Вільногірськ) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Вільногірськ), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо.
Охоронна компанія, відповідно до статті 9 ЗУ «Про охорону діяльність» для забезпечення охоронної діяльності, повинна придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України. Отже, дана вимога встановлена задля належного виконання послуг з охорони об’єктів благоустрою.
Дата відповіді:
13.06.2025 15:00
Відповідь надана
Щодо огляду об'єкту
Номер:
d9f5287822d74c19bb80d122abda6cbd
Дата опублікування:
10.06.2025 14:46
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно отримувати «акт від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом охорони» за підписом уповноваженої особи потенційних учасників та Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель, що передбачені у ст. 5 Закону про закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не підписати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав (уповноважена особа буде у відпустці чи відрядженні) причиною для відхилення тендерної пропозиції, і таким чином відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику, «акт, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом охорони».
Також невідомо, яким саме способом буде відбуватися ідентифікація особи, яка приїхала на огляд (адже вона має показати якийсь документ, наприклад, паспорт та довіреність, а вона має бути підписана кимось, там має бути печатка. Тобто Замовник все одно побачить від кого приїхала ця особа, адже навряд Замовник пустить на об’єкт хто знає кого, щоб просто «подивитися». Тобто, Замовник буде знати імена учасників ДО проведення аукціону, а це прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
Також невідомо, яким саме способом буде відбуватися ідентифікація учасника та підтвердження проведення огляду на етапі кваліфікації, якщо Замовник вимагає підписати акт огляду (без зазначення назви учасника). Тобто, фактично учасник вже завчасно не відповідатиме заявленій вимозі, що призведе до його відхилення.
Разом з тим, обстеження об’єкту та ознайомлення є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язковим складання протоколу між сторонами.
Окрім цього, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто саме Замовник має оприлюднити повне, зрозуміле та детальне технічне завдання, з якого буде зрозуміло, які послуги треба надавати, а у разі потреби надати креслення, плани тощо. Це обов’язок Замовника, а не обов’язок учасника приїздити і щось додивлятися!
Аналогічної позиції дотримується і Антимонопольний комітет України, зокрема у своїх рішеннях по закупівлям: UA-2023-11-09-008301-a, UA-2023-11-03-013785-a та UA-2023-06-05-006667-a. Вимагаємо виключення незаконної вимоги та внесення змін!
Відповідь:
Шановний Учасник. Відповідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник в тендерній документації до закупівлі врахував необхідні кваліфікаційні критерії, документи, технічні, якісні та кількісні характеристики, які відповідають предмету закупівлі на основі досвіду роботи за попередні роки із закупівель аналогічних послуг. Як ви самі зауважили, «обстеження об’єкту та ознайомлення є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг». Акт огляду надається після безпосереднього огляду об'єктів благоустрою охоронною компанією разом з представником Замовника, та підписується відповідальною особою Замовника. Вся інформація щодо контактних даних та місцезнаходження Замовника зазначена в тендерній документації. Тому вважаємо, що зазначена вимога у тендерній документації є лише необхідністю для ефективного виконання зазначених послуг з охорони об’єктів благоустрою, правильного оцінювання та характеру надання послуг для подання тендерної пропозиції учасників.
Дата відповіді:
13.06.2025 14:59
Відповідь надана
К-ть охорони
Номер:
142e49fefc6b4a1e82bb0c4b4c57574f
Дата опублікування:
10.06.2025 10:20
Опис:
Дев'ять охоронників маюто одночано нести охорону чи як?
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до статті 59 Кодексу законів про працю України: «Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється».
Статтею 70 Кодексу законів про працю України передбачено, що тривалість щотижневого безперервного відпочинку повинна бути не менш як сорок дві години.
Таким чином мінімальна кількість співробітників охорони, задіяних для забезпечення послуг охорони об’єктів благоустрою становить 9 осіб. Послуги повинні надаватись цілодобово щоденно, у тому числі у святкові та вихідні дні. Учасник керуючись Кодексом законів про працю (КЗпП) повинен самостійно розробити графік чергування своїх підлеглих.
Дата відповіді:
13.06.2025 14:57
Відповідь надана
Функціонал охорони
Номер:
7940c8e4723b4c8693603ea377373c07
Дата опублікування:
10.06.2025 10:15
Опис:
Доброго ранку!
Вами зазначений цілодобовий графік роботи. Скльки має бути цілодобових постів охорони, якщо залучаються чи покриваються з урахування норм тривалості робочого часу 9-ть охоронників? Це два поста цілодобових? Як має відбуватися реагування оперативним транспортом: хто і як викликає, тривожна кнопка, по телефону? Прошу надати роз'яснення!
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до Додатку 2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації процедури закупівлі Охорона об’єктів благоустрою Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) (далі – Закупівля) передбачено один пост охорони. Всі об’єкти благоустрою повинні охоронятися у кількості на менше 9-ти спеціально підготовлених осіб. Послуги повинні надаватись цілодобово, щоденно, у тому числі у святкові та вихідні дні. Учасник, керуючись Кодексом законів про працю (КЗпП), повинен самостійно розробити графік чергування своїх підлеглих. Також повідомляємо, що завдання, обов’язки, права персоналу охорони зазначені в тендерній документації відповідно до Закупівлі.
Дата відповіді:
13.06.2025 14:56