-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень найпростішого укриття адміністративної будівлі Томашівської сільської ради за адресою: вул. Перемоги, 9, с. Томашівка, Фастівського району, Київської області
Завершена
1 162 568.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 812.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 812.84 UAH
Період уточнення:
09.06.2025 10:10 - 25.06.2025 00:00
Відповідь надана
Кількість матеріальних ресурсів
Номер:
04cb04ba330b485092c9e31a6e32d1e3
Дата опублікування:
18.06.2025 14:52
Опис:
Добрий день. Дякуємо за Перелік основних матеріальних ресурсів в якому зазначено тільки вартість матеріалів, але ж ніяк не їх кількість! Скільки проектом передбачено відведень при прокладанні повітропроводів? Скільки вимикачів автоматичних на 25 А, а скільки на 10 А? І т. п. Для коректного розрахунку вартості виконання робіт наданих Вами документів замало.
Відповідь:
Документ додано.
Дата відповіді:
19.06.2025 09:44
Відповідь надана
Вентиляція
Номер:
fb7598f888cf474ea4751c69fff8bddc
Дата опублікування:
17.06.2025 15:22
Опис:
Шановний Замовник. Для коректного розрахунку вартості виконання робіт просимо надати перелік матеріалів при установленні вентиляції та повітропроводів згідно проекту.
Відповідь:
Дякую за звернення. Документ відомість матеріалів додано до тендерної документації
Дата відповіді:
18.06.2025 10:26
Відповідь надана
Сміття
Номер:
17d17085309d4a64bc61a44653d7b333
Дата опублікування:
11.06.2025 14:16
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 3 до ТД п.4. Учасник повинен під час виконання робіт та після їх закінчення забезпечити прибирання території об’єкта від сміття та залишків матеріалів, що утворилися в процесі виконання робіт та надати лист гарантію - що учасник зобов'язується вивозити будівельне сміття з об'єкту; та п. 5. Учасник повинен надати діючий договір з утилізації та захоронення сміття, щонайменше на 300 м3, термін дії договору повинен включати весь період виконання робіт. В відомості обсягів робіт відсутні норми по навантаженню та перевезенню сміття.
Тож в нас виникають питання:
1. Чому Ви вимагаєте виконання даних пунктів, якщо даного виду робіт немає в відомості обсягів робіт?
2. За чий рахунок будуть виконуватись роботи по прибиранню та утилізації сміття?
3. Навіщо Вам діючий договір на 300 м3, якщо у Вас 15 т сміття?
БУДЬ ЛАСКА, ПРИВЕДІТЬ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ!!!
Відповідь:
В тендерну документацію внесено зміни. Прибирання та утилізація сміття буде здійснюватися та оплачуватися окремим договором.
Дата відповіді:
11.06.2025 15:00
Відповідь надана
Наявність працівників
Номер:
35ba848967b7475cac71b550f6322f47
Дата опублікування:
11.06.2025 08:33
Опис:
Доброго ранку. Згідно Додатку 1 до ТД Ви вимагаєте обов’язково наявність двох або більше слюсарів-сантехніків 4,5 розряду (такого розряду не існує, є 2; 3; 4; 5; 6), з яких щонайменше один 5 розряду (у складі пропозиції надається свідоцтво про присвоєння кваліфікації за професією слюсар-сантехнік).
1. Згідно яких нормативно-правових актів Ви визначили,що для прокладання 10 метрів труби, встановлення унітазу та умивальнику потрібно аж 2 слюсарі-сантехніки та ще й 5! розряду.
2. Чому слюсар-сантехнік, а не монтажник санітарно-технічних систем і устаткування чи сантехнік-монтажник?
Вимагаємо привести дану вимогу до здорового глузду!
Відповідь:
Тендерна документація буде приведена у відповідність
Дата відповіді:
11.06.2025 08:58
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
1800ff2f58a9403baaec628adc0cf1b3
Дата опублікування:
10.06.2025 22:50
Опис:
Шановний Замовник, ви висуваєте наступну вимогу: 14. Учасник повинен пройти сертифікацію та надати у складі тендерної пропозиції: Сертифікат на систему управління якістю, стосовно надання послуг будівельних робіт; організації будівництва будівель; будівництва житлових і нежитлових будівель; будівництва інших споруд; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; інших будівельно-монтажних робіт; виробництва будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; ремонту і технічного обслуговування готових металевих виробів; інших робіт з завершення будівництва; покрівельних робіт; збирання безпечних відходів; інших спеціалізованих будівельних робіт, які будуть використанні при виконанні робіт за цією закупівлею. Сертифікати повинні відповідати вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» або оновлений сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю».
1. Повідомляємо Вас, що сертифікація є добровільною, і вже на цьому етапі ви не можете вимагати, щоб учасник там щось пройшов і щось отримав.
2.Які гарантії Вам дасть наявність сертифікату? Що за маячню ви пишите за гарантії якості та стабільність процесу виконання робіт? Яким чином це стосуєтсья предмету закупівлі, і який чином куплений сертифікат за 15 тисяч гривень будь якою компанією в якої є зайві гроші, і це робиться за добу, підтвердить що компанія здатна виконати роботиякісно та втерміни, з дотриманням всіх вимг чинного законодавства України та нрмативно-правових актів в фері будівництва, якщо даний сертифікат не має відношення до будівництва від слова зовсім. Ми в свій час коли був ажіотаж в 21-22 роках, і щоб хоть якось вирвати роботи у тих з ким замовники в домовленості, робили дані сертифікати. Але потім вони були вже в кожної собаки, і їх сенс втратився, тільки викидання грошей на вітер, бо їх як мінімум треба купити штук 6-7, і ще кожен рік плати 2 роки поспіль за переакредитацію, а як пройде 3 роки, робиш по новій.
І як показала практика, 50% компаній які поробили і вигравали, роботи робили не якісно, не в терміни, і після них потім замовники перероблювали все.
А відповідно нехай в компанії буде хоть 100 сертифікатів на різні ДСТУ, про якість виконання це не говорить взагалі. Такі вимоги тільки говорять про те, що в замовника є якась пріоритетна компанія, під яку прописують такі вимоги.
А для якісного і технологічного виконання робіт існують ДБН. Вчіть матеріальну частину і не вимагайте маячні, яка не стосується предмету закупівлі.
Відповідь:
Тендерна документація буде приведена у відповідність
Дата відповіді:
11.06.2025 08:58
Відповідь надана
Сертифікат ISO
Номер:
096cb2b0eed3476ea48c0ae664709605
Дата опублікування:
10.06.2025 17:05
Опис:
Щодо питання сертифікату ISO, повідомляємо Вас що їх існує два: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» та ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги». Чому Ви вимагаєте сертифікат саме ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю»?
Відповідь:
Шановний учаснику, так як обидва стандарти мають на меті:
- Забезпечити, щоб підприємство виробляло продукцію або надавало послуги стабільно та на високому рівні якості.
- Постійно покращувати систему управління якістю.
- Задовольнити потреби та вимоги клієнтів.
Тому були внесені зміни в тендерну документацію що учасник може надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» або ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю».
В Україні обидва стандарти (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2018) є дійсними.
Дата відповіді:
10.06.2025 19:10
Відповідь надана
Сертифікат ISO
Номер:
9b183207d81d4010ac48e31ae0ff4e97
Дата опублікування:
10.06.2025 15:05
Опис:
Добрий день. Чому Ви вимагаєте сертифікат саме ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». Просимо надати роз’яснення
Відповідь:
Доброго дня, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» допомагають підприємству організувати свої процеси таким чином, щоб забезпечити стабільну якість робіт. Це дає замовнику певні гарантії щодо якості та стабільності процесу виконання робіт учасником.
Дата відповіді:
10.06.2025 16:04
Відповідь надана
Вимоги
Номер:
7e4bd0f3ca8f4194aa4f7e1a6b7fb2c5
Дата опублікування:
10.06.2025 10:02
Опис:
Шановний Замовник, ТД містить наступну вимогу: 4 Чинний документ на право провадження виду господарської діяльності, а саме: монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на провадження виду господарської діяльності на учасника процедури закупівлі або залученого субпідрядника/співвиконавця або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника, субпідрядника/співвиконавця такого документа.
У разі якщо учасником є об’єднання учасників, такий документ надається таким об’єднанням чи одним з його учасників.
1. Класна наслідків вашого об'єкту відповідно до тендерної документації - СС1. Відповідно ні про які ліцензії не може йти мова.
2. В технічному завданні даної закупівлі відсутні роботи протипожежного призначення, а відповідно наявність ліцензування на монтаж СЗП є безпідставною вимогою.
Приберіть дані пункти з тендерної документації.
Відповідь:
Дякую за звернення. Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
10.06.2025 11:43