-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Суміш для укладання пінобетонних блоків Ceresit CT 21; Клей Ceresit Thermo Universal; Штукатурка Ceresit CT25; Суміш ППС (для приклеювання та захисту пінополістирольних плит) Ceresit CT 85 pro; Суміш ППС (для приклеювання пінополістирольних плит) Ceresit CT 83 pro; Суміш ППС (для приклеювання та захисту пінополістирольних плит) Ceresit CT 85; Клеюча суміш "flex" для плитки з природного та штучного каменю Ceresit CM 117; Гіпсова шпаклівка фінішна Ceresit CT 126; Легковирівнювальна суміш Ceresit CN 178; Суміші сухі штукатурна гіпсові; (для об'єкту "Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування.") (для об'єкту "Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування.")
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
Завершена
4 089 542.38
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 447.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 447.71 UAH
Період уточнення:
07.06.2025 17:49 - 12.06.2025 00:00
Відповідь надана
Зміна вимог ТД
Номер:
34deb1f1e0e949b893be7c70e4104ce2
Дата опублікування:
10.06.2025 14:32
Опис:
Шановний Замовнику!
У документації до закупівлі Ви зазначили конкретну торгову марку товару без можливості подання еквіваленту. Зокрема, у технічних вимогах наведено лише назву продукції певного виробника без формулювання “або еквівалент”.
Таке формулювання суперечить принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції, встановленим частиною 3 статті 5 та частиною 2 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Закон прямо забороняє посилання на конкретну торгову марку без надання можливості запропонувати еквівалентний товар, що відповідає технічним, якісним та експлуатаційним характеристикам.
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до умов закупівлі, а саме:
Додати до технічного опису продукції формулювання “або еквівалент”;
Чітко визначити вимоги до якісних та технічних характеристик продукції, не обмежуючи коло постачальників лише одним виробником.
У разі невнесення відповідних змін залишаємо за собою право звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення моніторингу даної закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922) відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Також Замовник хоче зазначити, що здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.
Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Дякую за звернення!
Дата відповіді:
11.06.2025 10:56
Відповідь надана
Аналоги
Номер:
8196bd842bd2439e8edb524b36f84e6b
Дата опублікування:
09.06.2025 10:05
Опис:
Вітаю, чи будуть розглядатись аналоги/еквіваленти ?
Відповідь:
Добрий день.
Замовником будуть розглянуті пропозиції відповідно до вимог Оголошення. Дякую за зверення!
Дата відповіді:
09.06.2025 18:25