• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Суміш для укладання пінобетонних блоків Ceresit CT 21; Клей Ceresit Thermo Universal; Штукатурка Ceresit CT25; Суміш ППС (для приклеювання та захисту пінополістирольних плит) Ceresit CT 85 pro; Суміш ППС (для приклеювання пінополістирольних плит) Ceresit CT 83 pro; Суміш ППС (для приклеювання та захисту пінополістирольних плит) Ceresit CT 85; Клеюча суміш "flex" для плитки з природного та штучного каменю Ceresit CM 117; Гіпсова шпаклівка фінішна Ceresit CT 126; Легковирівнювальна суміш Ceresit CN 178; Суміші сухі штукатурна гіпсові; (для об'єкту "Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування.") (для об'єкту "Нове будівництво 24 квартирного житлового будинку по вул. ** в м.Червоноград Львівської області. Коригування.")

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Завершена

4 089 542.38 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 447.71 UAH
Період уточнення: 07.06.2025 17:49 - 12.06.2025 00:00
Відповідь надана

Зміна вимог ТД

Номер: 34deb1f1e0e949b893be7c70e4104ce2
Дата опублікування: 10.06.2025 14:32
Опис: Шановний Замовнику! У документації до закупівлі Ви зазначили конкретну торгову марку товару без можливості подання еквіваленту. Зокрема, у технічних вимогах наведено лише назву продукції певного виробника без формулювання “або еквівалент”. Таке формулювання суперечить принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції, встановленим частиною 3 статті 5 та частиною 2 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”. Закон прямо забороняє посилання на конкретну торгову марку без надання можливості запропонувати еквівалентний товар, що відповідає технічним, якісним та експлуатаційним характеристикам. З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до умов закупівлі, а саме: Додати до технічного опису продукції формулювання “або еквівалент”; Чітко визначити вимоги до якісних та технічних характеристик продукції, не обмежуючи коло постачальників лише одним виробником. У разі невнесення відповідних змін залишаємо за собою право звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення моніторингу даної закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! У ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922) відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Також Замовник хоче зазначити, що здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Дякую за звернення!
Дата відповіді: 11.06.2025 10:56
Відповідь надана

Аналоги

Номер: 8196bd842bd2439e8edb524b36f84e6b
Дата опублікування: 09.06.2025 10:05
Опис: Вітаю, чи будуть розглядатись аналоги/еквіваленти ?
Відповідь: Добрий день. Замовником будуть розглянуті пропозиції відповідно до вимог Оголошення. Дякую за зверення!
Дата відповіді: 09.06.2025 18:25