-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 021:2023: 37623 – Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система, цифрова; код CPV 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use), що закуповується в межах проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах»
Оголошення в офіційному Віснику Європейського Союзу 362179-2025
Завершена
53 561 893.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 267 809.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 267 809.47 UAH
Період уточнення:
06.06.2025 16:04 - 04.08.2025 00:00
Відповідь надана
в ТД не вказано методика оцінки пропозицій
Номер:
d59a97a4cffc4b44a9e8195c4e27b260
Дата опублікування:
27.07.2025 11:32
Опис:
В п.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що
єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично НА ОСНОВІ КРИТЕРІЇВ ТА МЕТОДИКИ ОЦІНКИ, ЗАЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, шляхом застосування електронного аукціону та відповідно до ст. 26 Додатку [II] Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна.
Таким чином, Замовник у ТД зазначив лише критерій оцінки пропозицій, але не зазначив методику оцінки тендерної пропозиції.
Необхідно внести зміни (уточнення) до ТД.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення, з приводу чого повідомляємо наступне.
Відповідно до розділу V тендерної докмуентації «Оцінка тендерної пропозиції» єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. У випадку, якби Замовником застосовувались ще додаткові критерії, у цьому випадку застосовувалася методика за певною формулою для визначення оцінки пропозицій.
Зважаючи на вищевикладене, підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
Дата відповіді:
30.07.2025 08:21
Відповідь надана
в Тендерній документації не вказано обсяг закупівлі
Номер:
dce2e4d7a8654656acd3f162f22c3154
Дата опублікування:
27.07.2025 10:22
Опис:
Пунктом 4.3 Розділу 1 Тендерної документації передбачено надання Замовником інформації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт).
Але, Замовником у вказаний пункт тендерної документації внесено інформацію лише про місце і кількість поставки, і не вказано обсяг поставки товарів.
Необхідно внести відповідні зміни до пункту 4.3. Розділу 1 Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення, з приводу чого повідомляємо наступне.
Тендерна документація до закупівлі складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614).
Згідно оголошення та тендерної документації закупівлі UA-2025-06-06-010668-a кількість – це 1 комплект.
Відповідно до наказу Міністрества розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275 «кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується» вживаються як ідентичні поняття.
Зважаючи на вищевикладене, підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
Дата відповіді:
30.07.2025 08:20
Відповідь надана
закупівля проводиться по формі відкриті торги чи відкриті торги з особливостями
Номер:
854dd7b5e66d4ea3a984ebaff8ddd2b3
Дата опублікування:
27.07.2025 10:14
Опис:
Шановний Замовник!
В оголошенні про закупівлю Вами вказано форму проведення закупівлі «відкриті торги з особливостями». На титульній сторінці тендерної документації (сторінка 1) вказано «Процедура торгів - відкриті торги». Проведення закупівлі у формі відкритих торгів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», але на період воєнного стану, відкриті торги проводяться з урахуванням особливостей, передбачених постановою Кабінету Міністрів України» №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Процедура проведення відкритих торгів в порядку, визначеному довоєнним законом і в порядку визначеному постановою КМ України, прийнятій в період воєнного стану, ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ.
Якщо Ви до цього часу використовуєте «шаблон» тендерної документації, який розроблений Вами іще до війни, то наразі, на четвертому році війни, саме час виправити помилку, внести зміни до тендерної документації та вказати форму проведення закупівлі «відкриті торги з особливостями», як передбачено чинним на сьогоднішній день законодавством.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до пункту 10 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до цього пункту, Особливостями встановлено дві процедури – відкриті торги та закупівля через електронний каталог.
Тендерна документація до закупівлі складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономіки від 06.12.2024 № 27593 (із змінами, внесеними Наказом Мінекономіки від 22.01.2025 № 614), яка була затверджена в період воєного стану.
Дата відповіді:
30.07.2025 08:19
Відповідь надана
Правоохоронні органи - УВАГА!
Номер:
bbb50f066a0446a8869ead73ef80e044
Дата опублікування:
19.07.2025 08:00
Опис:
Звертаюся до усіх правоохоронних органів, яких це стосується.
Прошу звернути увагу на дану закупівлю, яка відкрито ставить під загрозу подальше надання допомоги Україні та фінансування Європейським Союзом ряду програм, зокрема у сфері охорони здоров’я.
Враховуючи що дана закупівля здійснюється на умовах співфінансування Європейським Союзом через проєкт №PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах», інформація про неї (закупівлю) також розміщена в офіційному Віснику Європейського Союзу, явний «розпил» бюджету закупівлі в сумі еквівалентній БІЛЬШЕ 1 МІЛЬЙОНА ЄВРО, в т.ч. коштів наданих Європейським Союзом, бачать західні інвестори і чи захочуть вони в подальшому донатити на користь України викликає сумнів.
Як свідчать відповіді замовника даної закупівлі - Комунального підприємства "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади", на запити небайдужих учасників ринку медичного обладнання, він навіть не може пояснити звідки взялась така ціна обладнання, надає формальні відписки на конкретні питання.
Зокрема, в одному зі звернень акцентовано увагу замовника на необхідності перерахунку явно завищеного бюджету закупівлі до реальної ціни обладнання, на що замовник відповів загальними фразами про «проведення попередніх ринкових досліджень» без указання конкретних фактів та джерел інформації, які не можуть бути закритими чи анонімними в даному випадку,
Крім цього, має місце необгрунтоване зростання бюджету закупівлі майже на 10%, що в грошовому виразі становить близько 4,5 млн. грн.
У відповідь на звернення з цього приводу, замовник відверто «викручується», посилаючись, що протягом періоду від оголошення закупівлі №UA-2025-03-05-013908-a до оголошення закупівлі №UA-2025-06-06-010668-a пройшло три місяці, протягом яких відбулися значні коливання курсу євро в сторону збільшення, відповідно до чого і зросла вартість обладнання і очікувана вартість закупівлі.
Але, пунктом 6 розділу І тендерної документації « Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції» замовником зазначено, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України - гривня. Пунктом 3.1 проекту договору (додаток №3 до тендерної документації) замовник визначив, що вартість договору буде визначена в гривнах, не передбачено також перегляд ціни в результаті зростання курсу валют.
Тобто прив’язка до курсу Євро або іншої валюти взагалі нічим не передбачено, тому посилання замовника на зростання курсу Євро є необгрунтованим.
Тим більше, як свідчить інформація з офіційних відкритих джерел - сайт Національного банку України (https://bank.gov.ua/) та загальноприйнятий в діловому обороті https://index.minfin.com.ua/ua/exchange/archive , за цей же період курс долара США знизився більш ніж на 10 копійок, (із 41,5782 до 41,4717 грн. за 1 долар США), але даний факт чомусь замовником залишено поза увагою.
Вищенаведене свідчить про можливість попередньої змови між замовником та наперед визначеним учасником-переможцем, в результаті чого відбулося зростання ціни закупівлі, яке скоріш за все пов’язано, в т.ч., із протиправним закладенням в бюджет закупівлі ризиків зростання курсу саме Євро та досягнутих домовленостей щодо «відкатів».
Враховуючи вищевикладене, вважаю, що дана закупівля потребує особливої уваги та контролю зі сторони правоохоронних органів.
Відповідь:
Доброго дня! У зв’язку з порушеними у зверненні питаннями, вважаємо за необхідне надати роз’яснення.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася на підставі відповідної статі витрат бюджету проєкту, в якому очікувана сума закупівлі на ангіографічну рентгенівську систему погоджена з європейським донором та на основі попереднього ринкового дослідження, що проводилось відповідно до методичних рекомендацій Міністерства економіки України та норм чинного законодавства. Було зібрано і проаналізовано комерційні пропозиції постачальників, а також витрати на логістику, гарантійне та сервісне обслуговування. Також звертаємо Вашу увагу, що фінансування в межах програми Interreg NEXT Польща – Україна здійснюється в євро, але всі закупівлі в Україні здійснюються в національній валюті - гривні. Відтак, розрахунок проводиться відповідно до курсу валют, що безпосередньо впливає на гривневий еквівалент проєктного бюджету. Це є важливим чинником у плануванні закупівель і формуванні очікуваної вартості.
Щодо зростання очікуваної вартості у повторному оголошенні закупівлі, зауважуємо, що протягом трьох місяців від моменту першої спроби придбання обладнання на ринку з’явилися актуальніші комерційні пропозиції, у яких враховано збільшення вартості сервісного обслуговування та витрати на імпорт. Це є звичайною практикою в умовах високої волатильності економіки та ринку медичних технологій. Таким чином, перегляд ціни не пов'язаний із суб’єктивними чинниками або стороннім впливом.
Процедура закупівлі проводиться у відповідності до вимог Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, Постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» усі рішення приймаються прозоро та колегіально.
Наше підприємство докладає всіх зусиль для того, щоб забезпечити прозоре, ефективне та добросовісне використання коштів - як державних, так і міжнародної технічної допомоги. Будь-які дії щодо дискредитації проєкту можуть поставити під загрозу не лише конкретну закупівлю, але й імідж України як відповідального партнера в очах міжнародної спільноти.
Дата відповіді:
21.07.2025 15:54
Відповідь надана
Невірно вказаний строк закінчення прийому пропозицій
Номер:
bb07c03dd801489eb9ced25c68bffa29
Дата опублікування:
17.07.2025 21:53
Опис:
Шановний Замовник! Пунктом 1 розділу IV тендерної документації визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.08.2025 до 00:00 за київським часом.
Загальновідомо, що законодавчим актом, який має вищу юридичну силу, після Конституції України, є Цивільний кодекс України.
Частина 1 ст. 251. ЦК визначає, поняття строку: строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Також загальновідомо, що початок та кінець дня визначаються згідно з цивільною добою, яка починається опівночі (00:00) і закінчується опівночі наступного дня (24:00).
Враховуючи вказане, в тендерної документації невірно вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 07.08.2025 до 00:00 за київським часом, поскільки фактично до 00:00 годин будь-який календарний день, в т.ч. визначений датою 07.08.2025р. не може настати. ЦЕ АКСІОМА.
Таким чином, необхідно внести зміни в ТД, вказавши правильний кінцевий строк подання тендерних пропозицій, в т.ч., як варіанти, до 24:00 годин 07.08.2025р. або по 07.08.2025р. 00:00 годин за київським часом.
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу IV тендерної документації, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено як 07.08.2025 до 00:00 за київським часом. Такий формат застосовується з метою чіткого визначення моменту завершення прийому пропозицій - тобто на початку календарного дня 07 серпня 2025 року, до настання першої хвилини цього дня. Згідно з частиною першою статті 251 Цивільного кодексу України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення. У даному випадку, строк подання пропозицій спливає до моменту настання 07.08.2025, тобто до 00:00 цього дня, що відповідає загальноприйнятій практиці визначення строків у тендерних процедурах. Вказане формулювання «до 00:00 07.08.2025» означає, що останнім днем для подання пропозиції є 06.08.2025, до завершення доби, тобто до 23:59:59. Таким чином, жодних суперечностей із цивільною добою чи нормами Цивільного кодексу України не виникає.
Дата відповіді:
18.07.2025 14:18
Відповідь надана
щодо необхідності внесення змін до ТД
Номер:
f165873712614d4ca2c5c41f38b1a75e
Дата опублікування:
17.07.2025 20:09
Опис:
Шановний Замовнику! Згідно ч.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації (ТД). Статтею 3 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись вищенаведеними нормами права, звертаємось до Замовника з вимогою про внесення змін до ТД з метою усунення порушень, дискримінаційних вимог, забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективність, та приведення ТД у відповідність до чинного законодавства України. 1. Відповідно до п.1.6 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення максимальної швидкості обертання С-подібної арки в режимі ротаційного сканування не менше 55°/c. Встановлення значення вимоги «не менше 55°/c» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.1.6 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: Максимальна швидкість обертання С-подібної арки в режимі ротаційного сканування «Не менше 40°/c» 2. Відповідно до п.1.8 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення глибини С-подібної арки - не менше 105 см. Встановлення значення вимоги «не менше 105 см» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. Значення даного параметру в кожного виробника ангіографічних систем обумовлені суто конструктивною реалізацією безпосередньо самої С-подібної арки, а не важливими функціональними можливостями, як діапазон рухів/обертів чи ступені свободи рухів. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.1.8 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Глибина С-подібної арки - не менше 89 см». Зміна даного параметру є незначною, та ніяким чином не вплине на технічні, діагностичні чи функціональні властивості пропонованих на торгах систем. 3. Відповідно до п.2.2 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення ширини деки столу – не менше 50 см. Встановлення значення вимоги «не менше 50 см» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.2.2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Ширина деки столу – не менше 45 см». 4. Відповідно до п.2.3 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення довжини деки столу – не менше 310 см. Встановлення значення вимоги «не менше 310 см» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.2.3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Довжина деки столу – не менше 295 см». 5. Відповідно до п.2.7 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення максимально допустимої ваги пацієнта – не менше 250 кг. Встановлення значення вимоги «не менше 250 кг» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.2.7 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Максимально допустима вага пацієнта – не менше 240 кг». 6. Відповідно до п.3.2 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації Замовник встановлює значення мінімальної напруги - не більше 40 кВ. Встановлення показника вимоги – «не більше 40 кВ» обмежує кількість учасників, штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. В практичній діяльності, для отримання клінічно значимих зображень мінімальна напруга на рентгенівську трубку має бути більше за 50 кВ, адже для отримання якісного зображення потрібно знайти баланс між збільшенням коефіцієнту корисної дії самої трубки та рівнем іонізуючого випромінення, і цей баланс аж ніяк не лежить на граничних значеннях напруги трубки. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до до п.4.2 «ТАБЛИЦІ ВІДПОВІДНОСТІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ», Додатку № 1 Тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Мінімальна напруга - не більше 50 кВ». Зміна даного параметру ніяким чином не вплине на технічні, діагностичні чи функціональні властивості пропонованих на торгах систем. 7. Відповідно до п.3.5 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення теплоємності аноду рентгенівської трубки – не менше 6 400 000 ТО. Встановлення значення вимоги «не менше 6 400 000 ТО» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.3.5 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Максимальна теплоємність аноду рентгенівської трубки – не менше 3 800 000 ТО». 8. Відповідно до п.3.6 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення швидкості охолодження аноду – не менше 1 750 000 ТО/хв. Встановлення значення вимоги «не менше 1 750 000 ТО/хв» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.3.6 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Швидкість охолодження аноду – не менше 554 400 ТО/хв». 9. Відповідно до п.3.7 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення максимальної теплоємності блоку рентгенівської трубки – не менше 9 400 000 ТО. Встановлення значення вимоги «не менше 9 400 000 ТО» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.3.7 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Максимальна теплоємність блоку рентгенівської трубки – не менше 2 890 000 ТО». 10. Відповідно до п.3.8 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює мінімальне значення максимального безперервного розсіювання тепла блоку рентгенівської трубки – не менше 4000 Вт. Встановлення значення вимоги «не менше 4000 Вт» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.3.8 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Максимальне безперервне розсіювання тепла блоку рентгенівської трубки – не менше 3200 Вт». 11. Відповідно до п.3.13 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник вимагає наявність масляного охолодження аноду. Встановлення цієї вимоги обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах, адже у сукупності з іншими характеристиками вона притаманна лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.3.13 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Метод охолодження аноду – масляний або водяний». 12. Відповідно до п.4.4 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник встановлює максимальне значення розміру пікселя – не більше 155 x 155 мкм. Встановлення значення вимоги «не більше 155 x 155 мкм» обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах та у сукупності з іншими характеристиками - притаманне лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.4.4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Розмір пікселя – не більше 194 x 194 мкм». 13. Відповідно до п.5.11 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник вимагає наявність програмного забезпечення для суміщення динамічної карти коронарних судин з рентгеноскопічним зображенням в режимі реального часу. Встановлення цієї вимоги обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах, адже у сукупності з іншими характеристиками вона притаманна лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо ВИДАЛИТИ п.5.11 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації. 14. Відповідно до п.7.3 «Технічної специфікації до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації (ТД) Замовник вимагає наявність інтерфейсу та функції підтримки інтегрованого вимірювання FFR (фракційного резерву кровотоку) з можливістю відображення результатів вимірювання FFR в режимі реального часу та збереження їх разом з показниками гемодинаміки. Встановлення цієї вимоги обмежує кількість учасників та штучно звужує конкуренцію на торгах, адже у сукупності з іншими характеристиками вона притаманна лише одному виробнику ангіографічного обладнання, а саме Philips Healthcare. У зв’язку з вищевикладеним вимагаємо внести зміни до п.7.3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі», Додатку 1.1 до тендерної документації та викласти його у наступній редакції: «Інтерфейс та функція підтримки вимірювання FFR (фракційного резерву кровотоку) з можливістю відображення результатів вимірювання FFR в режимі реального часу та збереження їх разом з показниками гемодинаміки.»
Відповідь:
Доброго дня! З приводу Вашого звернення повідомляємо наступне. Встановлені у додатку 1.1. Тендерної документації технічні параметри дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». В оголошеній закупівлі відсутні дискримінаційні умови, оскільки учасники згідно існуючого законодавства у сфері публічних закупівель можуть запропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають встановленим вимогам, або характеристики якого є кращі. Крім того, потенційні учасники тендеру можуть запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам і має не гірші технічні характеристики, ніж визначені. Також учасники можуть приймати участь у торгах із обладнанням більш високого класу. Запропоновані Вами пропозиції змін призведуть для суттєвого заниження медико-технічних характеристик предмету закупівлі і пониженню у класі ангіографу. Внаслідок цих змін буде закуплено обладнання із невисокими медико-технічними характеристиками, яке не є сучасним і яке швидко застаріє, а медичне об’єднання не зможе надати медичну допомогу усім пацієнтам згідно найвищих світових стандартів, понизиться рівень надання спеціалізованої медичної допомоги. Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін у тендерну документацію відсутні.
Дата відповіді:
19.07.2025 19:27
Відповідь надана
Яка кількість
Номер:
cc9a90e57e784d2f8ec02da7f109b51b
Дата опублікування:
17.07.2025 14:55
Опис:
Шановний Замовнику!
Вами вже двічі відмінялися оголошені торги про закупівлю даного обладнання, ці відкриті торги є вже третіми, які Ви проводите з початку року із закупівлі «Системи рентгенівської ангіографічної стаціонарної цифрової».
За цей час в Україні, через систему електронних торгів «Прозорро» здійснена закупівля аналогічного обладнання щонайменше 4 комунальними лікарнями, а Ваше медичне об’єднання до цього часу не може надавати медичну допомогу усім пацієнтам згідно найвищих світових стандартів, рівень надання спеціалізованої медичної допомоги є занизьким. Зате ціна обладнання «виросла» на 4,5 млн. грн. за один місяць!
Купіть нарешті це обладнання або найміть спеціалістів, які знаються на предметі закупівлі і грамотно проведуть торги.
Скільки ще разів Ви збираєтесь відмінювати закупівлю та збільшувати бюджет закупівлі?
Відповідь:
Закупівля код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 021:2023: 37623 – Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система, цифрова; код CPV 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use), що закуповується в межах проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах» проводиться вже третій раз у зв’язку з тим, що під час попередніх оголошень виникали помилки, які неможливо було усунути. Крім того, збільшення вартості закупівлі пов’язане з тим, що очікувана вартість формується відповідно до бюджету проєкту, та прив’язана до курсу євро. Подання тендерних пропозицій на закупівлю проводиться на умовах Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, яка ратифікована Україною 09.05.2024 (набрала чинності 13.06.2024) та складає 60 днів. Враховуючи вищезазначене варто зауважити, що протягом періоду від оголошення закупівлі №UA-2025-03-05-013908-a до оголошення закупівлі №UA-2025-06-06-010668-a пройшло три місяці, протягом яких відбулися значні коливання курсу євро в сторону збільшення, відповідно до чого і зросла вартість обладнання і очікувана вартість закупівлі.
Дата відповіді:
18.07.2025 14:25
Відповідь надана
Необхідно відмінити закупівлю
Номер:
bc919b34486a4e9c9d7aa22e1c49d57b
Дата опублікування:
17.07.2025 13:00
Опис:
Шановна Уповноважена особа!
Оголошення в системі закупівель «Прозорро» цієї закупівлі №UA-2025-06-06-010668-a (в офіційному Віснику Європейського Союзу №362179-2025), яка здійснюється з коштів бюджету проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах» (далі – Проєкт), що впроваджується в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027 та співфінансується Європейським Союзом через Міністра фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща, було опубліковано 06.06.2025р.
Поряд з цим, на цю ж дату - 06.06.2025р., була відкрита можливість подавати пропозицію учасникам по цьому ж обладнанню в системі закупівель «Прозорро» по опублікованій Вами закупівлі №UA-2025-03-05-013908-a, оголошення в офіційному Віснику Європейського Союзу - №142598-2025, яка також здійснюється з коштів бюджету проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах» (далі – Проєкт), що впроваджується в рамках Програми Interreg NEXT Польща – Україна 2021-2027 та співфінансується Європейським Союзом через Міністра фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща.
Відповідно до п.3 Додатку ІІ до Фінансової угоди “будь-яке таке оголошення має посилатися на повідомлення, опубліковане в Офіційному віснику Європейського Союзу, якщо таке повідомлення було опубліковане, та не має публікуватися перед таким повідомленням, яке є автентичним”.
Таким чином, в одну і туж дату в системі закупівель «Прозорро» і Віснику Європейського Союзу були відкритими 2 закупівлі щодо одного й того ж предмету.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання українського законодавства та законодавства Європейського Союзу, необхідно відмінити закупівлю.
Відповідь:
Замовником розглянуто Ваше звернення з приводу чого повідомляємо наступне.
По закупівлі UA-2025-03-05-013908-a кінцевий термін подання пропозицій учасників був до 09.05.2025 р до 00:00. 26.05.2025 року ця закупівля була відмінена.
06.06.2025 року була розпочата інша закупівля UA-2025-06-06-010668-a.
Зважаючи на вищевикладене, підстави для відміни закупівлі відсутні.
Дата відповіді:
18.07.2025 14:22
Відповідь надана
Дуже завищений бюджет закупівлі
Номер:
d24ea580d9804fb191bd2ca56cc08447
Дата опублікування:
17.07.2025 11:56
Опис:
Шановний Замовник!
Вами закладено бюджет закупівлі «Системи рентгенівської ангіографічної стаціонарної, цифрової» в сумі еквівалентній БІЛЬШЕ 1 МІЛЬЙОНА ЄВРО.
На ринку медичного обладнання Європейського Союзу апарат з такими ж технічними характеристиками коштує трохи більше 500 тисяч ЄВРО.
Також, звертаємо Вашу увагу, що через систему електронних торгів «Прозорро» за останній рік КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ", КНП "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", КНП "1-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", КНП «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та іншими закладами охорони здоров’я, здійснено закупівлі аналогічного обладнання з негіршими медико-технічними характеристиками за ціною від 32 млн. грн.
Враховуючи що Ви закуповуєте обладнання на умовах співфінансування Європейським Союзом через проєкт №PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах», а кошти в рамках Проєкту звільняються від сплати ПДВ, ЯВНО ЗАВИЩЕНО БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ, викликає занепокоєння можливість зриву подальшого співфінансування інших проєктів, яких потребують і дуже очікують інші лікарні України.
Перерахуйте бюджет закупівлі до реальної ціни обладнання із затребуваними Вами медико-технічними характеристиками.
Відповідь:
Вартість закупівлі код ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 021:2023: 37623 – Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система, цифрова; код CPV 33110000-4 Imaging equipment for medical, dental and veterinary use), що закуповується в межах проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0037/23-00 «Мета – здорові людські "двигуни" у Луцьку та Пулавах: покращення допомоги людям з інфарктами та інсультами у Луцькій громаді та Пулавах» встановлена відповідно до статі витрат 1.1 Angiographic Intervention System із затвердженого бюджету проєкту. Окрім того КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» провело попередні ринкові дослідження, які показали, що ринкова ціна стаціонарної ангіографічної рентгенівської системи з подібними характеристиками складає від 56 760 000 грн без ПДВ до 60 540 000 грн без ПДВ, що в свою чергу вже вище очікуваної вартості закупівлі.
Дата відповіді:
18.07.2025 14:23