• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Засоби РХБ захисту

Торги відмінено

153 426 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 208 950.00 UAH
Період уточнення: 06.06.2025 12:46 - 14.06.2025 00:00
Відповідь надана

Питання, як кажуть без відповіді!

Номер: 7461960ddbc44a958e42cf43aeb7d960
Дата опублікування: 13.06.2025 13:01
Опис: Посилання на лист Мінекономіки №91-22/389 від 17.11.2006 — застаріле і не має нормативної сили Це лист-роз’яснення, а не нормативний акт. Йому вже майже 20 років. За цей час з'явилися десятки положень, які фактично врегулювали відповідні питання приймання товару — через: Цивільний кодекс України Господарський кодекс України Лист 2006 року не може скасовувати або підмінювати чинне законодавство України. Аргумент, що "законодавством України не врегульовано порядок приймання" — некоректний Навпаки — він прямо врегульований, зокрема: Цивільний кодекс України: Ст. 662 — Обов’язок продавця передати товар у кількості, що відповідає договору. Ст. 668 — Наслідки порушення умов щодо кількості. Господарський кодекс України: Ст. 269 — Приймання товарів, порядок, строки, обов’язки сторін. Ст. 271 — Приймання продукції за якістю. Це нормативне регулювання прямої дії, отже, застосування П-6/П-7 втрачає підставу.
Відповідь: Шановний Учасник. Дякую за надану іформацію,
Дата відповіді: 13.06.2025 14:56
Відповідь надана

Щодо стійкості до проникнення хімічних речовин

Номер: 275a14623e6043dca3ebbb015e6f5655
Дата опублікування: 12.06.2025 18:24
Опис: Добрий день. Просимо надати роз'яснення, чи може бути наданий учасником тендеру інд захисний комбінезон, виготовлений з тканини зі стійкістю до проникнення органічних та неорганічних хімічних речовин, протестований за методом стандарту EN ISO 6529, а не лише за результатами випробувань згідно з EN 14325? Дякую
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 13.06.2025 12:02
Відповідь надана

Щодо терміну зберігання товару

Номер: d9c04fb515ae4381b7c73a1a2b5cb2ce
Дата опублікування: 12.06.2025 18:18
Опис: У вимогах Додатку 2 до тендерної документації у Лоті 1, Замовник вимагає, щоб термін придатності інд захисного комбінезона відповідав стандарту EN ISO 2230, який застосовується до виробів з гуми. Оскільки захисні костюми не є виробами з гуми, то, просимо здійснити відповідну корекцію у технічному завданні по Лоті 1 забравши вимогу про відповідність терміну придатності інд захисного комбінезона стандарту EN ISO 2230. Натомість пропонуємо встановити вимогу щодо підтвердження терміну придатності інд захисного комбінезона шляхом надання сертифікату якості виробника у якому мають міститись посилання на відповідні методи дослідження та лабораторні протоколи досліджень. Дякую
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 13.06.2025 12:02
Відповідь надана

Проект договору, п.п. 2.2.1

Номер: 061605820a0e4ce0983399f366125544
Дата опублікування: 12.06.2025 14:59
Опис: 2.2.1. При прийманні товару Товароодержувачем за якістю Сторони та Товароодержувач керуються Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 р. №П-7, та іншими нормативними документами чинними на території України. ??????? Це радянський акт 1966 року, ухвалений Держарбітражем СРСР — органом, що не існує з 1991 року. Інструкція П-7 не є чинним нормативним актом в Україні Вона не входить до переліку діючих актів ні у базі Верховної Ради України, ні у правових системах. Це історичний документ, який юридично втратив силу. Або мається на увазі "та іншими нормативними документами чинними на території України"
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 17.11.2006 N 91-22/389, постановою Верховної Ради України від 12.09.1991 N 1545-XII "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР" передбачено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України. Ураховуючи, що на сьогодні законодавством України не врегульовано питання порядку приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та якістю, на цей час на території України застосовуються Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю , затверджені відповідно постановами Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 N П-6 та від 25.04.1966 N П-7 ( v0007400-66 ).
Дата відповіді: 13.06.2025 12:02
Відповідь надана

Проект договору, п.п.2.2.

Номер: 676eb82d666943048c70dd8c0ad6a072
Дата опублікування: 12.06.2025 14:55
Опис: При прийманні товару Товароодержувачем за кількістю Сторони та Товароодержувач керуються Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р. №П-6. Це Як????? ............... Документ радянської доби Інструкція №П-6 затверджена постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 р., тобто ще за радянським законодавством. Не є чинною в Україні Після здобуття незалежності Україна поступово скасувала більшість актів СРСР. Цей акт не входить до чинної нормативної бази. Він не включений до переліку нормативно-правових актів, які діють на території України. Суперечить чинному законодавству Порядок приймання товару за кількістю та якістю в Україні сьогодні регулюється: Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом "Про захист прав споживачів" — для споживчих товарів.
Відповідь: Шановний Учасник. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 17.11.2006 N 91-22/389, постановою Верховної Ради України від 12.09.1991 N 1545-XII "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР" передбачено, що до прийняття відповідних актів законодавства України на території республіки застосовуються акти законодавства з питань, які не врегульовані законодавством України, за умови, що вони не суперечать Конституції і законам України. Ураховуючи, що на сьогодні законодавством України не врегульовано питання порядку приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та якістю, на цей час на території України застосовуються Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю та Інструкція про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю , затверджені відповідно постановами Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 N П-6 та від 25.04.1966 N П-7 ( v0007400-66 ).
Дата відповіді: 13.06.2025 12:01
Відповідь надана

Продукція що закуповується

Номер: 3530130c42ff46f28db929fd2eb26d33
Дата опублікування: 12.06.2025 10:56
Опис: Вимагаючи від продукції, яка має військове призначення, відповідності цивільним стандартам та процедурам Технічного регламенту ЗІЗ (який сам виключає військові ЗІЗ зі сфери своєї дії), Замовник створює взаємовиключні вимоги. Це призводить до ситуації, коли: Військова або спеціалізована продукція може бути відхилена з формальних причин через невідповідність цивільним стандартам та вимогам Технічного регламенту ЗІЗ. Цивільна продукція, яка повністю відповідає всім вимогам Технічного регламенту ЗІЗ, може бути відхилена через відсутність підтвердження відповідності невизначеним "військовим стандартам" або специфічним військовим випробуванням (наприклад, на бойові отруйні речовини), які не є обов'язковими для цивільного ЗІЗ. Таким чином, Ваші вимоги створюють неможливі для виконання умови або, як мінімум, непрозорі критерії оцінки, що суперечить основним принципам Закону України "Про публічні закупівлі". Очевидно, що ця проблема не може бути вирішена поверховими роз'ясненнями та тлумаченнями, а вимагає від Замовника глибокого аналізу власних потреб та відповідності нормативно-правовим актам, а не просто використання готових технічних описів деяких постачальників.
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 13.06.2025 09:45
Відповідь надана

Щодо загальних вимог підтвердження заявленої якості

Номер: 4c456bbf1ed942ce87addafa8ecdb2cb
Дата опублікування: 11.06.2025 15:35
Опис: Шановний замовнику! Просимо внести зміни в Загальні вимоги щодо підтвердження заявленої якості товару, адже такого документу як вантажно-митна декларація щодо походження товару немає. Є просто пункти в вантажно-митній декларації де зазначається країна походження товару і документи на підставі яких було визначено країну походження (сертифікат походження виданий відповідною ТПП , Євро-1 або оригінальний інвойс-фактура (з мокрою печаткою) в якому зазначена країна походження (country of origin))
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 12.06.2025 10:10
Відповідь надана

Щодо загальних вимог підтвердження заявленої якості

Номер: e03fab1ad52a4214bfb4de023a45f4fa
Дата опублікування: 11.06.2025 15:27
Опис: Шановний замовнику! Просимо внести зміни в Загальні вимоги щодо підтвердження заявленої якості товару, адже ТПП України не видає експертні висновки щодо якості Товару, цим займаються регіональні представництва. Експерт виїжджає на місце перевірки товару на відповідність (має бути зроблено до розмитнення товару, але вже коли товар знаходиться на території України).Крім того митне законодавство України забороняє огляд товару до розмитнення на території України
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 12.06.2025 10:10
Відповідь надана

Звернення Лот№1

Номер: 1c09f58632d24a6c977809964e3af779
Дата опублікування: 11.06.2025 15:11
Опис: Шановний замовнику! У ЛОТІ 1 (індивідуальний захисний комбінезон/костюм (CBRN) (еквівалент або інший засіб, аналогічний за характеристиками) у складі переліку нормативних документів, яким має відповідати предмет постачання, зазначено стандарт ДСТУ EN 14325. Однак, цей стандарт не визначає типу ЗІЗ, не встановлює рівнів захисту, не класифікує комбінезони і не може самостійно слугувати підставою для сертифікації готового виробу у якості CBRN-засобу захисту. Згаданий документ – ДСТУ EN 14325 – є методом випробування, а не нормативним актом, за яким здійснюється сертифікація готового виробу. Згідно зі змістом стандарту, він регламентує порядок визначення стійкості матеріалів до проникання хімічних речовин, а не встановлює вимоги до готових ЗІЗ. Застосування цього стандарту як обов’язкової вимоги до рукавиць є некоректним з нормативної точки зору. Таким чином, видача сертифіката відповідності на виріб згідно з ДСТУ EN 14325 є неможливою, оскільки стандарт не передбачає такої форми підтвердження.
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 12.06.2025 10:10
Відповідь надана

Звернення Лот№1

Номер: 7adc2b6074404fdda79426d29ba9d505
Дата опублікування: 11.06.2025 15:10
Опис: Шановний замовнику! У ЛОТІ 1 (індивідуальний захисний комбінезон/костюм (CBRN) (еквівалент або інший засіб, аналогічний за характеристиками) у складі переліку нормативних документів, яким має відповідати предмет постачання, зазначено стандарт ДСТУ EN 530. Однак, цей стандарт не визначає типу ЗІЗ, не встановлює рівнів захисту, не класифікує комбінезони і не може самостійно слугувати підставою для сертифікації готового виробу у якості CBRN-засобу захисту. Згаданий документ – ДСТУ EN 530 – є методом випробування, а не нормативним актом, за яким здійснюється сертифікація готового виробу. Згідно зі змістом стандарту, він регламентує порядок визначення стійкості матеріалів до проникання хімічних речовин, а не встановлює вимоги до готових ЗІЗ. Застосування цього стандарту як обов’язкової вимоги до рукавиць є некоректним з нормативної точки зору. Таким чином, видача сертифіката відповідності на виріб згідно з ДСТУ EN 530 є неможливою, оскільки стандарт не передбачає такої форми підтвердження.
Відповідь: Шановний Учасник! На даний момент Замовником опрацьовуються зміни до технічних специфікацій, якісних характеристик та вимог до предметів постачання за всіма лотами, з урахуванням отриманих запитань. Дякуємо за зацікавленість до даної закупівлі та надані питання.
Дата відповіді: 12.06.2025 10:10