• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цифрові реєструючі пристрої

Завершена

2 021 185.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 20 211.85 UAH
Період уточнення: 06.06.2025 11:19 - 27.06.2025 00:00
Відповідь надана

Питання технічного характеру

Номер: cca60be3ed7a4cc9a4369f67c1193c86
Дата опублікування: 10.06.2025 16:29
Опис: У Додатку 5 Опитувальний аркуш №3 в таблиці, рядок 12, зазначено , що габаритні розміри пристрою повинні бути не більш 185х210х110 мм. Після аналізу технічної документації виявилось, що подібні пристрої мають габаритні розміри 185х210х140 мм. Просимо підтвердити можливість постачання реєстратора згідно опитувального аркуша №3 з габаритними розмірами 185х210х140 мм. та внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Ваше зверненення опрацьовується відповідними підрозділами Компанії.
Дата відповіді: 13.06.2025 13:34
Відповідь надана

Питання технічного характеру

Номер: e72b9bfe787a47ff8a200183d051ed96
Дата опублікування: 10.06.2025 16:29
Опис: Згідно Додатку № 3 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» Цифровий реєструючий пристрій РПЦ-02/01 М ПР АС кількість 1 шт. Згідно опитувального аркуша №1 (Додаток 5 до ТД) кількість ЦРП 3 шт. Просимо уточнити необхідну кількість РПЦ-02/01 М ПР АС та внести зміни до ТД.
Відповідь: Ваше зверненення опрацьовується відповідними підрозділами Компанії.
Дата відповіді: 13.06.2025 13:34
Відповідь надана

Щодо терміну постачання

Номер: 9ada5eff5b564b199164c02519082b0e
Дата опублікування: 10.06.2025 08:27
Опис: Згідно Додатку № 3 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі», строк поставки товару – до 30.09.2025. Беручи до уваги, що дата подання тендерних пропозицій – до 17.06.2025, на розгляд тендерної пропозиції надається 5 робочих днів, а на підписання договору – 15 календарних днів після повідомлення про намір укласти договір, то на постачання товару після підписання Договору поставки залишається орієнтовно 83 календарних днів. Після укладання договору переможцю торгів необхідно: - розробити конструкторську документацію; - замовити та поставити комплектуючі вироби, в т.ч. імпортні; - здійснити виробництво з контролем усіх етапів технологічного циклу; - здійснити пакування, доставку і т.д. Крім того, в реаліях сьогодення виникли складні обставини з логістикою, які спричиняють значну затримку постачання комплектуючих виробів, необхідних для виробництва обладнання. У зв’язку з викладеним вище, просимо встановити термін постачання по 30.11.2025 року, та внести відповідні зміни в ТД.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами Компанії. У разі виробничої доцільності відповідні зміни в частині строків поставки продукції будуть внесені до тендерної документації в установленому порядку.
Дата відповіді: 13.06.2025 13:33