• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери настінного типу

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період уточнення: 04.06.2025 21:20 - 22.06.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 60c420d89b754e61bb271e706a1318be
Дата опублікування: 06.06.2025 09:44
Опис: Шановний замовник! Нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджує Додаток 3 до ТД, а саме, вимога до кондиціонерів: Для підтвердження відповідності товару, а саме: кондиціонерів настінного типу, вимогам ДСТУ EN IEC 63000:2020 (EN IEC 63000:2018, IDT; EN IEC 63000:2016, IDT) учасником в складі тендерної пропозиції повинна бути надана декларація про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні видана виробнику (-ом) (офіційному (-им) представнику (-ом)). Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідність зазначеного товару/продукції вимогам Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні встановлена постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 р. № 139 «Про затвердження Технічного регламенту обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні». Відповідно до пункту вказаного Технічного регламенту цей Технічний регламент установлює вимоги щодо обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні з метою забезпечення охорони здоров’я людини і захисту навколишнього природного середовища, включаючи екологічно безпечну утилізацію та видалення відходів електричного та електронного обладнання. Цей Технічний регламент розроблений на основі Директиви 2011/65/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 8 червня 2011 р. про обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні. Відтак, Ваше посилання на незаконність та протиправність не відповідає дійсності. Окрім того, ДСТУ EN IEC 63000:2020 (EN IEC 63000:2018, IDT; IEC 63000:2016, IDT) є національним стандартом, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.01.2021 № 84. Тобто, Замовником вимагається документ згідно національного стандарту, що є чинним станом на момент оголошення торгів. Окрім того, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і декларації або сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто, Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників документи, що зазначені у тендерній документації Замовника. Відповідність учасника закупівлі вказаному стандарту є важливим при проведенні даної закупівлі та не вважається дискримінаційною вимогою відповідно до норм чинного законодавства, позаяк, дискримінаційною вважається вимога, що може бути виконана обмеженим колом осіб. Ви, як і інші потенційні учасники закупівлі, можуть безперешкодно звернутися до органу сертифікації з метою підтвердження відповідності товару вказаному стандарту та одержання відповідної декларації. Зважаючи на це, ми жодним чином не обмежуємо коло учасників.
Дата відповіді: 06.06.2025 19:23
Відповідь надана

Звернення щодо уточнення складу комплекту для монтажу

Номер: 1d3a04ef19c64631b19499daac487277
Дата опублікування: 05.06.2025 23:39
Опис: Звертаємося з проханням уточнити, що саме має входити до "комплекту для монтажу" кондиціонерів, зазначених у тендерній документації (6 комплектів). Зокрема, просимо надати інформацію щодо: орієнтовної довжини фреонової магістралі, поверховості/розташування приміщень, необхідності матеріалів (труби, дренаж, кронштейни, кабелі тощо), та інших складових, які, на Вашу думку, повинні бути враховані в комплекті. Ця інформація дозволить коректно сформувати пропозицію та розрахувати вартість відповідно до фактичного обсягу робіт і матеріалів. Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Конкретні технічні характеристики були визначені з урахуванням площ приміщень, в яких планується встановлення кондиціонерів, а саме: 50, 35 та 25 м.кв. Згідно загальнодоступної інформації (мережа інтернет) монтажний комплект для установки кондиціонерів має стандартну комплектацію, таку як: труби мідні, труби дренажні, стрічки, кабелі, кронштейни тощо). Учасник, який є монтажною організацією повинен володіти всієї необхідною інформацією щодо того, які саме матеріали потрібні для встановлення кондиціонерів. Що стосується зазначення Замовником в Технічній специфікації монтажного комплекту з установкою в кількості 6 комплектів - кількість була визначена пропорційно кількості кондицінерів, а при визначенні поняття "монтажний комплект з установкою" та його типової коплектації Замовник керувався інформацією із загальнодоступних джерел.
Дата відповіді: 06.06.2025 17:16
Відповідь надана

Звернення щодо уточнення складу комплекту для монтажу

Номер: bbf044d168db4c14b92e7c62e9bb0c90
Дата опублікування: 05.06.2025 23:39
Відповідь: Текст звернення відсутній.
Дата відповіді: 06.06.2025 16:59
Відповідь надана

Вимога щодо усунення дискримінаційних технічних вимог

Номер: 93937e19baa34e7b91b058d7c2e4e840
Дата опублікування: 05.06.2025 23:36
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації до предмета закупівлі зазначено конкретну модель кондиціонера — Tosot HANSOL, проте технічні характеристики не містять формулювань на кшталт "не менше" або "не більше", що фактично унеможливлює подання еквівалентної продукції, навіть за повної відповідності за функціоналом та якістю. Таке формулювання є дискримінаційним та порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує конкуренцію та доступ учасників, які можуть запропонувати товари з аналогічними або кращими характеристиками. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до технічного завдання, передбачивши допустимі межі значень (із зазначенням "не менше"/"не більше") або описавши вимоги через функціональні характеристики, як це передбачено законодавством, що дозволить забезпечити участь еквівалентної продукції та дотримання принципів відкритості і недискримінації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Конкретні технічні характеристики були визначені з урахуванням площ приміщень, в яких планується встановлення кондиціонерів. Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ (Додаток 3 до ТД) Замовником зазначено, що у разі надання еквіваленту товару вказані характеристики еквівалентного товару повинні бути аналогічні тим, що зазначені в таблиці або кращі для зазначеного виду товару. Також, в цьому ж Додатку 3 вказано, що еквівалентом є товари будь-якої торгівельної марки, фірми, конструкції, типу обладнання або матеріалу, джерела його походження або виробника, з рівнозначними, рівноцінними технічними, якісними характеристиками та показниками зазначеними у технічній специфікації. У разі надання еквіваленту товару, що вимагається Замовником Учасник надає порівняльну таблицю характеристик запропонованого еквіваленту товару та товару, що є предметом закупівлі, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника. Еквівалентний товар – це продукт або товар, який має ті ж самі або кращі характеристики, що й аналог, і може бути використаний на заміну. Кращими вважаються показники, що дозволяють досягти того ж або навіть кращого результату, як і вихідний товар.
Дата відповіді: 06.06.2025 16:58