-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт будівлі №136/10 м. Немирів (заміна вікон та дверей)»,
Завершена
371 262.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 712.62 UAH
мін. крок: 1% або 3 712.62 UAH
Період уточнення:
03.06.2025 12:10 - 08.06.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога!
Номер:
12b43952ec8946ee8502ae2487130c2b
Дата опублікування:
04.06.2025 15:29
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу: відмінити Вимогу до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, стосовно необхідного виїзду фахівця на об'єкт поточного ремонту для уточнення даних та ознайомлення з обсягом робіт, що підтверджується актом обстеження об’єкта зазначеної в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Враховуючи необхідність, згідно з вимогою Додатку 1: уточнення даних та ознайомлення з обсягом робіт, Учасник, перед початком участі в процедурі, за адресою замовника ознайомлюється з обсягом робіт за результатами чого складається АКТ обстеження об’єкту за предметом закупівлі, що учасник/уповноважена особа учасника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) у присутності представника(ів) Замовника (прізвище, ім’я, по-батькові, посада) ознайомився(лась) і склали акт про те, що на виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації, нами проведено обстеження об’єкту. Цей Акт підписується, присутнім(и) на ознайомленні представником(ками) замовника та учасником/уповноваженою особою учасника, а сканкопія надається у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення, вашу вимогу задоволено та внесено зміни в додаток 1 до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.06.2025 11:58