-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обмежувачі перенапруги та розрядники
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
Торги не відбулися
179 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 791.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 791.00 UAH
Період уточнення:
03.06.2025 11:44 - 16.06.2025 00:00
Відповідь надана
РОЗЄДНАННЯ ЛОТУ
Номер:
5869184efcb040e29162269f49583b65
Дата опублікування:
06.06.2025 18:17
Опис:
Шановні панове!
Дякуємо за надану відповідь та за здійснення ринкового аналізу на етапі підготовки закупівлі. Разом з тим, зважаючи на положення Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами відкритості, добросовісної конкуренції і недискримінації учасників, вважаємо за необхідне надати уточнення та висловити обґрунтовану позицію щодо доцільності поділу предмета закупівлі на лоти.
Беззаперечно, згідно з частиною 7 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Проте, як зазначає сама норма закону, це право реалізується "у разі потреби", а така потреба, згідно з принципами, закріпленими у статті 5 вищезгаданого Закону, виникає тоді, коли без поділу об’єднання товарів, послуг чи робіт у межах одного лота може обмежити конкуренцію, ускладнити доступ суб’єктів малого і середнього підприємництва та потенційно призвести до дискримінаційних умов участі.
Також нагадуємо, що відповідно до частини першої статті 3 Закону, одним із завдань публічних закупівель є створення умов для розвитку добросовісної конкуренції, а саме дотримання цього завдання прямо впливає на ефективність використання бюджетних коштів у довгостроковій перспективі.
Крім того, згідно з пунктом 4 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна не містити дискримінаційних вимог, а застосування об’єднаних лотів, що охоплюють функціонально та технічно різні товари чи послуги, без відповідного обґрунтування, фактично виключає можливість участі спеціалізованих постачальників, здатних якісно забезпечити виконання лише окремих частин закупівлі.
Таким чином, ми не ставимо під сумнів Ваше право формувати предмет закупівлі у спосіб, який Ви вважаєте доцільним, однак наполегливо просимо переглянути підхід до структурування цієї закупівлі саме з урахуванням об’єктивної потреби у забезпеченні рівного доступу до участі для широкого кола потенційних учасників, включно з малими та середніми підприємствами, а також національними виробниками.
З огляду на викладене, повторно просимо розглянути можливість поділу предмета закупівлі на окремі лоти відповідно до їх функціонального призначення, що відповідатиме як букві, так і духу Закону України «Про публічні закупівлі».
Зі свого боку підтверджуємо зацікавленість у прозорій, відкритій конкуренції та щиро вдячні за розгляд цієї ініціативи.
Відповідь:
Добрий день, шановний учаснику! Ваше звернення направлено на розгляд та вивчення відповідальним підрозділам. В разі внесення необхідних змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, відповідні зміни будуть відображені в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
09.06.2025 16:13
Відповідь надана
поділ товарів на окремі лоти
Номер:
4fd523021c8344df995e9f583b45751d
Дата опублікування:
04.06.2025 15:44
Опис:
Шановні панове!
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів здійснення закупівель є забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з частиною 7 статті 4 цього Закону, замовник має право здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти з метою створення умов для участі у процедурі закупівлі ширшого кола учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що об’єднання в одному предметі закупівлі різнорідних товарів, робіт чи послуг без належного обґрунтування і без поділу на окремі лоти може призводити до обмеження конкуренції, дискримінації учасників та звуження можливості участі представників малого і середнього бізнесу, у тому числі українських виробників.
У зв’язку з викладеним, просимо Вас розглянути доцільність поділу предмета закупівлі на окремі лоти відповідно до їх функціонального призначення. Такий підхід сприятиме реалізації принципів відкритості, прозорості та рівного доступу до участі в публічних закупівлях, а також дозволить підтримати національних постачальників та забезпечити здорову конкуренцію.
З повагою просимо врахувати зазначене при формуванні тендерної документації або внесенні до неї відповідних змін.
Заздалегідь вдячні за співпрацю.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до нашої закупівлі та повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника. Під час підготовки до проведення процедури було здійснено попередній аналіз ринку, результати якого засвідчили наявність потенційних постачальників, спроможних забезпечити виконання умов закупівлі у повному обсязі. З огляду на це, а також з метою ефективного використання коштів і централізованого підходу до виконання договору, Замовник не вбачає доцільності у поділі предмета закупівлі на лоти.
Дата відповіді:
06.06.2025 12:22