-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Програмне забезпечення ClickUp (50 користувачів) (5 місяців)
Торги не відбулися
335 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 358.80 UAH
мін. крок: 1% або 3 358.80 UAH
Період уточнення:
02.06.2025 16:01 - 07.06.2025 00:00
Відповідь надана
уточнення перехід
Номер:
b04c225c4d8e4a1082baf33acb3b92a1
Дата опублікування:
06.06.2025 20:57
Опис:
Для якісної розробки інструменту, що спростить перехід на нове програмне забезпечення або масштабування поточного рішення (ClickUp/еквівалент), просимо Вас надати наступну інформацію та матеріали:
Опис існуючих бізнес-процесів, які автоматизовані в поточному ПЗ (ClickUp) — з деталізацією по відділах, ролях, завданнях та інтеграціях.
Перелік інтеграцій із зовнішніми та внутрішніми системами, які використовуються зараз (наприклад, Microsoft Dynamics 365, Power BI, інші).
Перелік кастомних налаштувань, шаблонів і скриптів, які були впроваджені у ClickUp для автоматизації задач, onboarding, звітності тощо.
Опис моделі даних (типи даних, обов’язкові поля, зв’язки між сутностями, інші специфічні вимоги до структури даних).
Технічну документацію щодо API, які використовуються для інтеграції між ClickUp та іншими системами.
Перелік ролей користувачів та опис доступу до даних/інструментів (права доступу, обмеження тощо).
Інформацію щодо користувачів, які будуть охоплені автоматизацією/перенесенням даних (кількість, розподіл по відділах).
Типові сценарії використання ПЗ, які є критичними для бізнесу та мають бути збережені при переході/масштабуванні.
Існуючі проблеми або “болі” при роботі з поточним ПЗ, які варто врахувати для оптимізації.
Ціль:
Надання повної, структурованої інформації дозволить максимально ефективно розробити інструмент для автоматизації/міграції та мінімізувати ризики втрати даних чи функціоналу, а також скоротити час переходу/масштабування
Відповідь:
Шановний Учасник! Наразі у Замовника реалізовано процеси для 200 користувачів і закуповується додаткові 50 у зв'язку із розширенням штатної чисельності.
Замовник не володіє повним переліком інформації що запрошується. Замовник може надати вичерпний перелік інформації після підписання державного контракту для уникнення ризиків розголошення процесів роботи Державного Підприємства оборонного напрямку.
Дата відповіді:
09.06.2025 17:40
Відповідь надана
еквівалент
Номер:
dbc0fa65487549c4974beaa5aeafc06c
Дата опублікування:
02.06.2025 17:07
Опис:
Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 23, ст. 22, ст. 5) встановлює чіткі вимоги щодо опису предмета закупівлі, зокрема:
Замовник повинен вказувати технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Якщо замовник вказує торговельну марку (конкретну назву продукту), він ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ додати слова «або еквівалент» і надати чіткий опис основних характеристик та функціоналу, яким має відповідати еквівалент.
Просто слова не менше ніж у продукті - не підходить, адже не зазначено чіткі характеристики та функціонал
- наведіть характеристики функціональні та графічного інтерфейсу, що потрібні
Відповідь:
Шановний Учасник! Державним оператором тилу 08.10.2024 року оголошено закупівлю за предметом закупівлі «Програмне забезпечення ClickUp (або еквівалент) (200 користувачів)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-08-013788-a. За результатом закупівлі було придбано ліцензії 200 користувачів ClickUp Enterprise, що діють з 1 грудня 2024 року по 1 грудня 2025 року. У зв’язку із зростанням штатної чисельності підприємства, для забезпечення належних умов праці та забезпечення безперебійного виробничого процесу наявна необхідність у дозакупівлі 50 шт. вищезазначених ліцензій до закінчення дії попередньо придбаних. Дані з ClickUp використовуються для формування планів закупівель і трансформації організаційної структури в новому програмному середовищі.
Наразі вже ClickUp інтегровано з ІКС XRM в тому числі базою даних Microsoft Dynamics 365. Ці інтеграції допомагають відділам, у виконанні їх операційних задач, як от наприклад автоматизований процес онбордингу нових співробітників.
Також реалізовано нові інтеграції з Microsoft Power BI для створення та візуалізації планів закупівель за напрямками діяльності ДП ДОТ.
Зміна ПЗ призведе до затримок й значного збільшення роботи у зв'язку з необхідністю переробки, що може зайняти від одного місяця з боку команд підтримки ІАС таск трекер (для переносу поточних моделей у оновлене ПЗ), команди розробки DOT XRM (для оновлення інтеграції та використаних моделей даних), а також відділу інженерії даних.
Команда підтримки та впровадження ClickUp провела значну роботу по налаштуванню програмного забезпечення та шаблонів в ньому відповідно до процесів ДП ДОТ й використання іншого ПЗ може вимагати від команди ДОТ від 3 до 9 місяців переробки розроблених та впроваджених моделей та вимагатиме повної або значної переробки існуючих систем, що є тривало та ризиковано. Персонал Замовника вже навчений роботі з даним ПЗ, перенавчання великої кількості співробітників на нове ПЗ (навіть "еквівалентне") потребуватиме значних витрат часу та коштів, а також призведе до тимчасового зниження продуктивності.
Дата відповіді:
04.06.2025 10:21