-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ц_25П-214_45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт інженерної споруди (Ремонт під’їзної дороги до УПГ Котельва Солохівського ЦВНГК, інв.№ 330932006929))
Початок надання послуг: впродовж десяти календарних днів з дати передачі будівельного майданчика Виконавцю.* Закінчення надання послуг: впродовж 90 календарних днів з дати передачі будівельного майданчика Виконавцю, але не пізніше 31.10.2025р.** *Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Завершена
8 629 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 172 585.00 UAH
мін. крок: 2% або 172 585.00 UAH
Період уточнення:
02.06.2025 13:44 - 09.06.2025 00:00
Відповідь надана
Кошторисний розрахунок
Номер:
b7a38538fd4d469aa49afff438a4b54c
Дата опублікування:
06.06.2025 14:30
Опис:
Шановний Замовнику! В п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації зазначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді придатному для машинозчитування (а також файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.», «.doc.», які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу) із зазначенням назви документу, що відповідає змісту такого документу. Документ (документи), які надані у складі тендерної пропозиції, мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. В п. 5 Додатку 3 Тендерної документації зазначено:
Інформація Виконавцем подається у сканованому вигляді та у програмному комплексі АВК-5 (*.imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Тобто дане формулювання трактується потенційним учасником двозначно. Для уникнення непорозумінь під час подання документів тендерних пропозицій просимо достеменно зазначити чи потрібно УЧАСНИКУ! подавати кошторисний розрахунок в сканованому вигляді?Для уникнення непорозумінь під час подання документів тендерних пропозицій просимо достеменно зазначити чи потрібно УЧАСНИКУ! подавати кошторисний розрахунок у програмному комплексі АВК-5 (*.imd)?
Відповідь:
Учаснику не потрібно завантажувати у складі своєї тендерної пропозиції кошторисний розрахунок у сканованому вигляді чи форматі imd.
Дата відповіді:
09.06.2025 07:54
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
c055c3cc876547c5bc35ef0b642490b0
Дата опублікування:
05.06.2025 15:57
Опис:
!!!!!! Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 20.8.7 ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги (частина І. Проектування, Частина ІІ. Будівництво) основа, на яку укладається асфальтобетонна суміш повинна бути чистою та сухою. Не пізніше ніж за 6 год до початку укладання асфальтобетонної суміші шар дорожнього одягу, що розташований нижче, необхідно обробити (підґрунтувати) будь – яким органічним в’яжучим: бітумною емульсією, в’язким бітумом марки БНД 90/130, БНД 130/200. Тобто ДБН дозволяє застосовувати будь – яке органічне в’яжуче (або бітум або бітумну емульсію).
У Вашій тендерній документації (п. 4 вимог до надання послуг (Додатку № 3 до тендерної документації) зазначено, що дно стінки вибоїни обробляються тонким суцільним шаром рідкого (гарячого) або розрідженого бітуму або бітумної емульсії, але не менше нормативної кількості відповідно до Державних будівельних норм і стандартів.
Наголошуємо, що Ваші вимоги щодо подання дозволів на: «Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.*»
– Виготовлення та застосування мастик на бітумній основі.*» є дискримінаційними, оскільки:
По-перше, потенційний учасник може застосовувати не бітум, який підлягає розігріву із застосуванням відкритого полум’я, а бітумну емульсію, яку придбає у відповідного виробника. Дана емульсія привозиться на об’єкт автогудранатором, який обладнаний термобочкою для підтримання технологічної температури і бітумна емульсія готова до розливу на дорожнє покриття (без застосування відкритого полум’я);
По-друге, технологія виробництва бітумної емульсії також часто відбувається без застосування відкритого полум’я: бітумовоз привозить бітум, що завантажується в спеціальну ємність, підігрівається газовим або електричним теплогенератором і змішується в емульсійній установці з кислотами, емульгаторами і водою, а потім потрапляє до автогудранатора, який обладнаний термобочкою для підтримання технологічної температури і дана емульсія готова до розливу на дорожнє покриття.
Вимагаємо виключити вимогу щодо подання дозволу на: «Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.*».
Крім того, в попередніх відповідях на звернення Ви не зазначили назви робіт згідно Вашого технічного завдання, які стосуються наявності дозволу. Де в технічному завданні згадка за зварювальні, газополум’яні, наплавочні чи паяльні роботи?
Те ж саме стосується дозволу на «Виготовлення та застосування мастик на бітумній основі.*»? Де в технічному завданні зазначені роботи, які стосуються подання такого дозволу?
Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною, такою яка ускладнює участь в тендері одних учасників, порівняно з іншими без обґрунтування. Замовник ставить Учасників у різне становище: одних в гірше (ті учасники, що не мають вищезазначених дозволів, і до того ж не зобов’язані їх отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Європейський суд з прав людини надав роз’яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Тому вимога Замовника про надання учасниками вищезазначених дозволів є незаконною, законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про захист економічної конкуренції», які визначають недопустимість дискримінації суб’єктів господарювання, обмеження конкуренції, правові засади підтримки та захисту економічної конкуренції і спрямований на забезпечення ефективного функціонування економіки України на основі розвитку конкурентних відносин.
В разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.06.2025 11:16
Відповідь надана
Щодо дозволів
Номер:
12d5ac333f8b4f6eb8a7e310d80b948f
Дата опублікування:
04.06.2025 16:55
Опис:
Поточний середній ремонт інженерної споруди (Ремонт під’їзної дороги до УПГ Котельва Солохівського ЦВНГК, інв. № 330932006929).
Шановний Замовнику! В додатку № 1 до тендерної документації п. 1 розділу 1.2 Інші вимоги до учасників закупівель міститься вимога про надання Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки:
– «Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.*»
– Виготовлення та застосування мастик на бітумній основі.*»
Предметом даної закупівлі є: Поточний середній ремонт інженерної споруди (Ремонт під’їзної дороги до УПГ Котельва Солохівського ЦВНГК, інв. № 330932006929). В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 3 до тендерної документації) не передбачено виконання робіт підвищеної небезпеки: зварювальних, газополум’яних, наплавочних, паяльних робіт, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я а також виготовлення та застосування мастик на бітумній основі.
В зв’язку з вищевикладеним, Замовник недоцільно вимагає подання вищевказаних дозволів при відсутності таких робіт в закупівлі. Просимо виключити з умов тендерної документації необхідність подання дозволів на зварювальні, газополум’яні, наплавочні, паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я а також дозвіл на виготовлення та застосування мастик на бітумній основі.
Відповідь:
Добрий день. Найменування робіт/послуг, передбачені технічними вимогами з ямкового ремонту та улаштування асфальтобетонного покриття у своєму складі передбачають розливання в’яжучих матеріалів (бітуми нафтові дорожні), що в свою чергу супроводжується приготуванням бітумної емульсії з використанням відкритого полум’я. Даний вид робіт/послуг передбачає наявність дозвільних документів у Учасника процедури закупівлі.
Дата відповіді:
05.06.2025 09:27
Відповідь надана
Щодо інженера з охорони праці
Номер:
235dd4e117dd4036ae669b62dfe5252a
Дата опублікування:
04.06.2025 14:35
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, що підтверджують трудові відносини з інженером з ОП та ПБ. Разом з тим, Замовник у своїй тендерній документації вимагає надати копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зі знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки на інженера з охорони праці. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Національного класифікатора України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженого та наданого чинності наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 (далі - Класифікатор), професії «Інженер з ОП та ПБ» не існує. Натомість Класифікатор визначає окремо «Інженер з охорони праці» та «Інженер з пожежної безпеки». Чи правильно розуміє учасник, що на виконання даної вимоги, ми можемо залучити двох окремих спеціалістів та надати відповідну інформацію та документи на них, а копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці зі знання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки надати лише на інженера з охорони праці?
Відповідь:
Будуть внесені зміни до тендерної документації в розрізі розмежування професії «Інженер з ОП та Пб» на дві окремі професії «Інженер з охорони праці» та «Інженер з пожежної безпеки».
Дата відповіді:
04.06.2025 15:44
Відповідь надана
Документи на якість асфальту
Номер:
d5ce5dc8ee1d44a69039f41dcb62e361
Дата опублікування:
03.06.2025 19:08
Опис:
Умовами тендерної документації передбачено, що Виконавець надає на кожну партію асфальту сертифікат/паспорт який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару. Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат/паспорт, який підтверджує якість кожної партії асфальту видається на конкретну партію асфальту, який поставляється на конкретний об`єкт. Тобто наразі отримати такий сертифікат/паспорт неможливо. Якщо Замовник все ж таки мав на увазі надання документів, що підтверджують якість кожної партії асфальту у складі тендерної пропозиції, то уточніть, будь ласка, які саме це мають бути документи.
Відповідь:
Виконавець надає на кожну партію асфальту сертифікат/паспорт який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару на стадії надання послуг за Договором. У складі тендерної пропозиції Учасника дані документи надавати немає необхідності.
Дата відповіді:
04.06.2025 11:10
Відповідь надана
Щодо сертифікатів на асфальт
Номер:
7da604723a47410c91754e8612cd68cc
Дата опублікування:
03.06.2025 19:07
Опис:
Умовами тендерної документації передбачено, що Виконавець надає на кожну партію асфальту сертифікат/паспорт який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару. Чи правильно розуміє Учасник, що вказані документи не потрібно надавати у складі тендерної пропозиції, а лише під час виконання робіт/надання послуг?
Відповідь:
Виконавець надає на кожну партію асфальту сертифікат/паспорт який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару на стадії надання послуг за Договором. У складі тендерної пропозиції Учасника дані документи надавати непотрібно.
Дата відповіді:
04.06.2025 10:58
Відповідь надана
Стосовно розрахунків договірної ціни
Номер:
0a63d2251b50489eac43881688a6d0ee
Дата опублікування:
03.06.2025 19:07
Опис:
Уточніть, будь ласка, чи потрібно Учаснику у складі пропозиції надавати розрахунки договірної ціни? Якщо так – просимо конкретизувати які саме, у якій кількості та у якому вигляді.
Відповідь:
Учаснику у складі тендерної документації не потрібно надавати розрахунок договірної ціни. Розрахунок договірної ціни надаються лише переможцем процедури закупівлі.
Дата відповіді:
04.06.2025 10:53
Відповідь надана
Сертифікати на матеріали та вироби
Номер:
6ec62b8ee1bd44a19bf20b2e96e67770
Дата опублікування:
03.06.2025 19:06
Опис:
Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: «Сертифікат відповідності, щодо використовуваних матеріалів та виробів, обов’язковий у разі необхідності проведення обов’язкової сертифікації продукції. В разі якщо необхідність обов’язкової сертифікації відсутня, надати довідку в довільній формі про відповідність матеріалу, який планує використовувати учасник при наданні послуг, що є предметом закупівлі, вимогам до матеріалу, визначених замовником із зазначенням складу матеріалу, виробника та інших характеристик матеріалу та документ, що підтверджує відсутність необхідності обов’язкової сертифікації даного матеріалу)». Конкретизуйте, будь ласка, перелік тих матеріалів або виробів, на які потрібно надавати сертифікати у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
Сертифікат відповідності надається Виконавцем на всі застосовувані будівельні матеріали під час надання послуг.
У разі відсутності необхідності обов’язкової сертифікації, надається довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність необхідності обов’язкової сертифікації даного матеріалу. Відповідно до цього питання Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
04.06.2025 15:47
Відповідь надана
Стосовно сертифікатів на матеріали
Номер:
2a8db9d9884948a0af6589365f3c4c6e
Дата опублікування:
03.06.2025 19:04
Опис:
Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: «Сертифікат відповідності, щодо використовуваних матеріалів та виробів, обов’язковий у разі необхідності проведення обов’язкової сертифікації продукції. В разі якщо необхідність обов’язкової сертифікації відсутня, надати довідку в довільній формі про відповідність матеріалу, який планує використовувати учасник при наданні послуг, що є предметом закупівлі, вимогам до матеріалу, визначених замовником із зазначенням складу матеріалу, виробника та інших характеристик матеріалу та документ, що підтверджує відсутність необхідності обов’язкової сертифікації даного матеріалу)». Скажіть, будь ласка, чи потрібно надавати сертифікати відповідності на матеріали або вироби у складі тендерної пропозиції?
Відповідь:
Сертифікат відповідності надається Виконавцем на всі застосовувані будівельні матеріали під час надання послуг.
У разі відсутності необхідності обов’язкової сертифікації, надається довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність необхідності обов’язкової сертифікації даного матеріалу. Відповідно до цього питання Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
04.06.2025 15:47
Відповідь надана
Графік надання послуг
Номер:
b62419cf4751470d8ff3bd496facfd17
Дата опублікування:
03.06.2025 19:04
Опис:
Скажіть, будь ласка, чи потрібно Учаснику у складі тендерної пропозиції надавати графік надання послуг?
Відповідь:
У складі тендерної пропозиції Учаснику не потрібно надавати графік надання послуг.
Дата відповіді:
04.06.2025 10:31