-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району
Завершена
131 393 441.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 313 934.41 UAH
мін. крок: 1% або 1 313 934.41 UAH
Період уточнення:
30.05.2025 14:06 - 11.06.2025 00:00
Відповідь надана
умови повернення та неповернення тендерного забеспечення
Номер:
61c6add166dc4e75bd0508ace18620b8
Дата опублікування:
06.06.2025 16:57
Опис:
п.3 Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено умови коли забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції не повертається у разі, а саме 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Тобто встановлена умова у тендерній документації порушує чинне законодавство України, на підставі якого повинна розроблятися тендерна документація, а саме постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) . Враховуючи вищевикладене, прошу привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавтсва.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Замовник внесене зміни до тендерної документації. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді:
09.06.2025 08:33
Відповідь надана
Розмічувальна машина
Номер:
2ef3632786c74ff78f175c8997b88422
Дата опублікування:
02.06.2025 16:40
Опис:
Згідно з п.16. Мінімально необхідної кількості техніки, яка обов’язково включається до довідки (Додаток 3 До тендерної документації), Замовник вимагає обов’язкову наявність у учасників «Машини маркірувальної на базі автомобіля». Зазначена вимога Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ТА ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ. Прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають у власності або користуванні Машину маркірувальну на базі автомобіля, а інші учасники, які мають самохідні маркірувальні машини не зможуть прийняти участь в даній закупівлі, оскільки не відповідають вимогам Тендерної документації.
Частиною четвертою ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII) встановлено, що «ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ».
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п.16. Мінімально необхідної кількості техніки, яка обов’язково включається до довідки (Додаток 3 До тендерної документації) в наступній редакції: «МАШИНА МАРКІРУВАЛЬНА» або «МАШИНА МАРКІРУВАЛЬНА НА БАЗІ АВТОМОБІЛЯ АБО САМОХІДНА».
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді:
03.06.2025 09:56
Відповідь надана
Значні правочини
Номер:
d06cb69e058049f5a764d9af267257c2
Дата опублікування:
02.06.2025 16:38
Опис:
Пунктом 5.9. Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: «ЯКЩО УЧАСНИК Є ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ТА/АБО ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, такий учасник ПОВИНЕН НАДАТИ КОПІЮ ПРОТОКОЛУ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ УЧАСНИКІВ, ДАТОВАНИЙ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі». Дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству України. А саме:
Статтею 44. Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII передбачено наступне:
«Стаття 44. Значний правочин
1. Законом або статутом товариства може встановлюватися особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини).
2. РІШЕННЯ ПРО НАДАННЯ ЗГОДИ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНУ, ЯКЩО ВАРТІСТЬ МАЙНА, РОБІТ АБО ПОСЛУГ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ТАКОГО ПРАВОЧИНУ, ПЕРЕВИЩУЄ 50 ВІДСОТКІВ ВАРТОСТІ ЧИСТИХ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА ВІДПОВІДНО ДО ОСТАННЬОЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ, приймаються виключно загальними зборами учасників, ЯКЩО ІНШЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО СТАТУТОМ ТОВАРИСТВА.
3. Рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними збори учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства.
4. Якщо замість кількох правочинів товариство могло вчинити один значний правочин, то кожен із таких правочинів вважається значним.
5. Посадові особи товариства, винні у порушенні порядку вчинення значних правочинів, солідарно відповідають за збитки, заподіяні товариству.».
Отже, ПО-ПЕРШЕ, ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНО, що рішення Загальних зборів учасників про вчинення значного потрібно якщо ВАРТІСТЬ МАЙНА, РОБІТ АБО ПОСЛУГ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ТАКОГО ПРАВОЧИНУ, ПЕРЕВИЩУЄ 50 ВІДСОТКІВ ВАРТОСТІ ЧИСТИХ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА ВІДПОВІДНО ДО ОСТАННЬОЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ.
ПО-ДРУГЕ, СТАТУТОМ ТОВАРИСТВА може бути передбачено інший порядок для вчинення значного правочину або може бути прописано, що значний правочин вважається схваленим Загальними Зборами Учасників одночасно з моментом його вчинення та не потребує прийняття окремого рішення Загальних Зборів Учасників про надання згоди на його вчинення.
Таким чином, встановлена замовником вимога ОБМЕЖУЄ ПРАВО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВУ ФОРМУ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ТА/АБО ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, на підтвердження права на укладання договору за результатами даної закупівлі шляхом надання інформації та/або документів стосовно того, чи перевищує/не перевищує вартість послуг, що є предметом закупівлі, 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Тобто Замовник обмежує можливість учасників на участь в даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти п. 5.9. Додатку 1 до тендерної документації у наступній редакції: «Якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі АБО НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ СТОСОВНО ТОГО, ЩО ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ, НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 50 ВІДСОТКІВ ВАРТОСТІ ЧИСТИХ АКТИВІВ ТОВАРИСТВА ВІДПОВІДНО ДО ОСТАННЬОЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ.".
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Замовник внесене зміни до тендерної документації. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді:
04.06.2025 09:00