-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарби за кодом ДК 021:2015 –44810000-7- «Фарби»
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
29.05.2025 14:27 - 03.06.2025 00:00
Відповідь надана
Стосовно фізико-хімічних показників.
Номер:
b2a496eb04124712963bee063f9dd48c
Дата опублікування:
02.06.2025 18:47
Опис:
В додатку №1 містяться наступні вимоги щодо Фізико-хімічних показників емаль-грунта та емалі для підлоги:
1) рівень міграції хімічних речовий (після висихання) не > мг/м3;
2) фармальдегід – 0,003;
3) ксилол – 0,2;
4) толуол – 0,1;
5) уайт-спірит – 0,1;
6) інтенсивність стороннього запаху не більше > 2 балів
Проте це скоріше не фізико-хімічні показники, які визначають в своїх ТУ виробники, а медичні критерії / показники безпеки визначені санітарним законодавством.
Відтак вони містяться не в паспортах якості чи ТУ виробників, а у висновках санітарно-епідеміологічної експертизи, що не узгоджується з іншими вимогами ТД, які вимагають підтвердження фізико-хімічних показників саме паспортами/ сертифікатами якості виробника та технічними умовами.
Враховуючи зазначене просимо виключити саме з фізико-хімічних показників настпуні показники:
1) рівень міграції хімічних речовий (після висихання) не > мг/м3;
2) фармальдегід – 0,003;
3) ксилол – 0,2;
4) толуол – 0,1;
5) уайт-спірит – 0,1;
6) інтенсивність стороннього запаху не більше > 2 балів
Дякую.
Відповідь:
Фізико-хімічні показники емаль-грунтів визначають якість та відповідність покриття для різних застосувань. Загалом вони включають зовнішній вигляд, час висихання, масову частку нелетких речовин, а також стійкість до впливу зовнішніх чинників. Так, медичні критерії та показники безпеки дійсно визначаються санітарним законодавством. Це означає, що санітарні правила та норми (СанПіН) встановлюють, які параметри, умови та дії є прийнятними для збереження здоров'я та благополуччя населення.
Саме тому Замовником встановлені такі вимоги, що забезпечать максимально якісний та безпечний товар (продукцію), який планується використати в ремонтних роботах закладу освіти.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:09
Відповідь надана
Стосовно предмету закупівлі емаль-грунт
Номер:
359455be6c1342dd91148fb95705286b
Дата опублікування:
02.06.2025 18:42
Опис:
Добрий день.
Підкажіть будь ласка вам потрібна саме грунт-емаль? Чи підійде звичайна емаль алкідна ПФ-115?
Якщо ви мали намір закупити емаль алкідну ПФ-115 просимо змінити фасуванна на 2,5-2,8 кг, адже саме 2,8 кг є стандартним фасування для даного продукту
Відповідь:
Доброго дня! Всі технічні, кількісні та якісні показники товару зазначені в Технічному завданні.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:09
Відповідь надана
Щодо фасування позиції 13
Номер:
56edaf69f4b941aab8ee29fba8e9a399
Дата опублікування:
02.06.2025 18:37
Опис:
Добрий день.
Додатком 1 передбачене фасування для позиції 13 "Фарба фасадна" - 13 кг, проте дане фасування не є стандартним.
Стандартним фасування для водно-дисперсійної продукції є 14 кг (як передбаченно для фарби інтер'єрної.
Враховуючи зазначене просимо визначити фасування позиції 13 предмету закупівлі "Фарба фасадна акрилова" - діапазоном 13-14 кг.
Дякуємо
Відповідь:
Проаналізувавши ринок постачальників та виробників продукції, що передбачається закупити під час процедури закупівлі встановлено наявність не менше трьох виробників та постачальників, що матимуть можливість забезпечити виконання даної вимоги Замовника, а отже - відповідно до чинного законодавства дана вимога Замовника не є дискримінаційною, несення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:09
Відповідь надана
Щодо фасування позиції 2 предмету закупівлі
Номер:
f8b25aee754043d78befabf7507f9da5
Дата опублікування:
02.06.2025 18:34
Опис:
Добрий день.
Шановний замовнику, в Додатку №1 чатиною предмету закупівлі визначено емаль для підлоги алкідну у фасування 2,5 кг.
Проте для вказаного продукту стандартним є фасування не 2,5 кг, а 2,8.
Враховуючи зазначене, задля виключення дискримінаційних вимог, просимо визначити фасування для позиції 2 предмету закупівлі діапазоном 2,5-2,8 кг, що дозволить залучити максимальну кількість учасників
Відповідь:
Проаналізувавши ринок постачальників та виробників продукції, що передбачається закупити під час процедури закупівлі встановлено наявність не менше трьох виробників та постачальників, що матимуть можливість забезпечити виконання даної вимоги Замовника, а отже - відповідно до чинного законодавства дана вимога Замовника не є дискримінаційною, внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:08
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
ae638ead212d4dc1b2164d9abe928977
Дата опублікування:
02.06.2025 15:19
Опис:
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами
Відповідь:
Дякуємо за пропозицію внесення змін в цій частині, проте зважаючи на реальні потреби замовника та обставини що існують в реальному часі щодо придбання необхідного товару внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:08
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
9836e9d68c5e40898979818fdb49e29f
Дата опублікування:
02.06.2025 15:18
Опис:
У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.2 проєкту договору:
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь:
Частина 1 статті 41 Закону № 922 передбачає, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
А відповідно до приписів ч. 4 ст. 179 ГКУ, в разі укладання господарських договорів, сторони можуть визначати зміст договору на основі: типового договору, який затверджений КМУ. Відповідно до Типового договору затвердженого Постановою КМУ № 925 від 27.07.2010 року «Про затвердження Типового договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти та Інструкції щодо заповнення Типового договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти» чітких термінів для повідомлення про форс мажорні обставини не передбачено, а відтак внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:07
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
5d1754fdd8a943618be0d55419266ce2
Дата опублікування:
02.06.2025 15:18
Опис:
У п.2.3 зазначено, що Постачальник несе повну відповідальність за якість Товару у межах гарантійного строку на даний вид товару.
Шановний Замовник, згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Отже, умови договору є відмінним від умов тендерної документації. Просимо внести наступні зміни до пункт 2.3 проєкту договору:
2.3. Постачальник несе повну відповідальність за якість Товару у межах строку придатності на даний вид товару.
Відповідь:
Гарантійний строк - період часу, протягом якого виробник/продавець гарантує якість товару та зобов'язується безкоштовно ремонтувати або замінювати його, якщо виявлено дефекти. Строк придатності - період часу, протягом якого товар зберігає свої споживчі властивості та може використовуватися за призначенням. Постачальник несе відповідальність за якість товару протягом гарантійного строку. Це означає, що він гарантує, що товар буде функціонувати належним чином протягом вказаного часу. Неможливість задовольнити потреби і вимоги Замовника не може вважатися причиною для внесення змін в цій частині.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:07
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
afdda6671835483289a7140e2e8e00b6
Дата опублікування:
02.06.2025 15:18
Опис:
У п. 2.1 зазначено, що Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам, іншій документації, яка нормативно встановлює вимоги до якості Товару даного виду.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням відповідності товару по якості є його відповідність ТУ виробника. Просимо звести наступні зміни до пункту 2.1.:
2.1. Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам або технічним умовам виробника, яка нормативно встановлює вимоги до якості Товару даного виду.
Відповідь:
Законодавством чітко не закріплено поняття «якість». З огляду на практику та дослідження вимог Замовників та законодавства можна зробити висновок що «якість товару» це сукупність його властивостей та характеристик, що дають йому здатність задовольнити потреби Замовника (покупця). Якість містить у собі не всі характеристики товару, а тільки ті що пов’язані з конкретним задоволенням потреб покупця відповідно до призначення товару.
Якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема для лакофарбової продукції, нормативно встановлюють вимоги до якості товару певного виду. Це означає, що конкретний тип лакофарбової продукції, що закуповується, повинен відповідати певним стандартам, які визначають його якість, надійність та безпеку. Саме цих стандартів і вимагає Замовник.
Внесення змін в цій частині не вбачається доцільним.
Дата відповіді:
04.06.2025 08:06