-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі в Комунальному закладі "Софіївсько-Борщагівський заклад дошкільної освіти "Дивосвіт" Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: вул.Павла Чубинського,6-А в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області
Торги відмінено
4 616 624.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 083.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 083.12 UAH
Період уточнення:
28.05.2025 16:22 - 09.06.2025 00:00
Без відповіді
Дискримінаціні вимоги та вимоги Тендерної документації що суперечать Методичним рекомендаціям щодо надання ліцензій та дозволів на всіх субпідрядників
Номер:
9c9b90ffb18742d18590977c7d37c975
Дата опублікування:
08.06.2025 23:38
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
Частинами 1 та 2 розділу підрозділу ІІІ розділу ІІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 N 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб'єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб'єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім окремих видів господарської діяльності. УРАХОВУЮЧИ ДЕКЛАРАТИВНИЙ характер ОТРИМАННЯ ПРАВА на провадження господарської діяльності, ЗАМОВНИКУ протягом дії воєнного стану НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ВИМАГАТИ НАДАННЯ УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій ЛІЦЕНЗІЙ на право займатись відповідною діяльністю та ДОЗВОЛІВ на виконання відповідного виду робіт чи надання послуг, крім окремих видів господарської діяльності згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 N 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану".
ЯКЩО ОКРЕМІ ВИДИ робіт БУДУТЬ виконуватися СУБПІДРЯДНИМИ організаціями, учасник процедури закупівлі МОЖЕ НАДАТИ відповідні документи дозвільного характеру субпідрядника РАЗОМ з інформацією про його залучення на відповідні види робіт.
Виходячи із вище зазначено, НАДАННЯ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ УЧАСНИКОМ НА СУБПІДРЯДНИКА ПРАВОМ, А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ, ЯК ВСТАНОВЛЕНО В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника, та що в свою чергу суперечить Методичним рекомендаціям №26335, оскільки в Додатку 6 до Тендерної документації, під табличкою встановлено наступне «* учасник ПОВИНЕН НАДАТИ у складі своєї тендерної пропозиції КОПІЮ ліцензії, та/або ДОЗВОЛУ субпідрядної організації (надається у випадку якщо роботи які будуть виконуватись субпідрядною організацією передбачають отримання ліцензії, та/або дозволу).» поясність таку норму?
Просимо прибрати обов’язкову вимогу надавати учасниками в складі тендерної пропозиції ««* учасник ПОВИНЕН НАДАТИ у складі своєї тендерної пропозиції КОПІЮ ліцензії, та/або ДОЗВОЛУ субпідрядної організації (надається у випадку якщо роботи які будуть виконуватись субпідрядною організацією передбачають отримання ліцензії, та/або дозволу).».
Без відповіді
щодо надання відгуку
Номер:
c7da5e5622a043b5890890042bbe3cc9
Дата опублікування:
08.06.2025 23:26
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
Частиною 6 підрозділу XI розділу ІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що Замовники МОЖУТЬ установлювати такий кваліфікаційний критерій, як НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ, які мають необхідні знання та досвід, перевіряючи наявність інженерних працівників та працівників робітничих спеціальностей (робітників-будівельників, робітників-монтажників, інших робітників).
Частиною 5 підрозділу XI розділу ІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що Замовникам рекомендується встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження якого РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ВИМАГАТИ від учасників процедури закупівлі ТАКИЙ ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ:
1) довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій);
2) копія аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
3) копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3, додаток 37 до Настанови) або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами), зазначеними у довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Виходячи із вище зазначено, методичні рекомендації не містять норми, що Замовник повинен вимагати позитивний лист–відгук замовника (контрагента) щодо виконання наданого аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, стану виконання договору, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Дана вимога, може бути дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки не завжди, в учасника є можливість отримати під кожен виконаний договір, за наступних підстав, змінився керівник Замовника, який не погоджується надати відгук за той період коли він не працював, або надають відгук але він не завжди може містить весь перелік інформації встановлений до відгуку, або Замовник на даний час припинив діяльність чи знаходиться на окупованій території та інші причини. Крім того, враховуючи практику розгляду скарг Комісії АМКУ дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників.
Просимо виключити з переліку документів надання учасниками відгуку.
Дякую.
Без відповіді
щодо охорони праці та пожежної безпеки та вимог що встановлені Методичними рекомендаціями
Номер:
396867c0cd02434bbbb1bd1c26ca133d
Дата опублікування:
08.06.2025 23:17
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
Частиною 6 підрозділу XI розділу ІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що Замовники МОЖУТЬ установлювати такий кваліфікаційний критерій, як НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ, які мають необхідні знання та досвід, перевіряючи наявність інженерних працівників та працівників робітничих спеціальностей (робітників-будівельників, робітників-монтажників, інших робітників).
До переліку необхідних інженерних працівників рекомендовано відносити такі посади:
1) головного інженера або іншу особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
2) начальника дільниці / виконавця робіт або іншу особу, яка виконує його функції;
3) інженера в частині кошторисної документації;
4) інженера з охорони праці (будівництво).
Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію рекомендується вимагати від учасників процедури закупівлі такий перелік інформації та документів стосовно інженерних працівників:
1) довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій);
2) копії трудових книжок (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними в довідці з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації.
Окремо замовникам рекомендується зазначати в тендерній документації, що працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників.
Рекомендується також установлювати вимогу щодо надання інформації про НАЯВНІСТЬ працівників РОБІТНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ у кількості, НЕОБХІДНІЙ для виконання РОБІТ з будівництва, що визначається замовником відповідно до ВІДОМОСТЕЙ про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, ЯКІ Є ЧАСТИНОЮ проєкту організації будівництва. Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію рекомендується вимагати від учасників процедури закупівлі довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей за формою 3, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій).
При цьому замовнику рекомендується зазначати перелік робітничих спеціальностей працівників, ВИЗНАЧЕНИХ на основі проєкту організації будівництва, яких учасник процедури закупівлі може включати до вказаної довідки. Не рекомендується визначати конкретні кваліфікаційні розряди та вимагати конкретну кількість працівників за кожною окремою професією - тільки загальну кількість за всіма зазначеними професіями.
Виходячи із вищезазначеного, просимо пояснити доцільність встановлення вимог що
ВСТАНОВЛЕНІ в частині 2 підпункті 2.1. Додатка 1 Тендерної документації, які суперечать МЕТОДИЧНИМ РЕКОМЕНТАЦІЯМИ, а саме:
« - посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з ПИТАНЬ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ відповідального виконавця робіт (виконроба);
- посвідчення про проходження навчання та перевірки знань З ОХОРОНИ ПРАЦІ та знань технології робіт відповідального ВИКОНАВЦЯ РОБІТ (виконроба);»,
ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ по відношенню до учасників.
Поясність доцільність встановлення такої вимоги в Тендерній документації по даній закупівлі, яка суперечить Методичним рекомендаціям №26335 та є дискримінаційною вимогою до учасників?
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги до обладнення учасників
Номер:
097e11a0df8b4e14a7a45514ce51ceb1
Дата опублікування:
08.06.2025 23:06
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
Частиною 4 підрозділу XI розділу ІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що Замовники можуть установлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, для підтвердження якого замовникам рекомендується в тендерній документації вимагати:
1) довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об'єкт будівництва за формою 1, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій).
Замовник визначає в тендерній документації необхідний перелік техніки на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є частиною проєкту організації будівництва відповідно до додатка Е ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 N 115, із зазначенням їх кількості та найменування.
При цьому замовнику рекомендується вимагати в учасника процедури закупівлі підтвердження наявності тільки мінімально необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання, які є спеціалізованими та ДІЙСНО демонструють ЗДАТНІСТЬ учасника процедури закупівлі ВИКОНУВАТИ відповідні роботи. НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ВИМАГАТИ підтвердження наявності стандартної техніки та РУЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ.
Забороняється зазначати конкретні марки та моделі техніки. У разі визначення необхідних технічних характеристик слід залишати тільки основні характеристики та формулювати їх не конкретним значенням, а висловами "від...", "не менше ніж...", "не більше ніж..." тощо.
Рекомендується окремо зазначати в тендерній документації, що надання документів, які підтверджують право власності / користування обладнанням, НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Виходячи із вищезазначеного, просимо прибрати вимоги ВСТАНОВЛЕНІ В частині 1 підпункті 1.1. Додатка 1 Тендерної документації, які суперечать МЕТОДИЧНИМ РЕКОМЕНТАЦІЯМИ, а саме:
« - чинні протоколи перевірки справності електрообладнання, що буде залучено до виконання робіт (протоколи перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром);
копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного інструменту (журнал, протоколи, звіт).» - ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ по відношенню до учасників.
Поясність доцільність встановлення такої вимоги в Тендерній документації по даній закупівлі, яка суперечить Методичним рекомендаціям №26335 та є дискримінаційною вимогою до учасників?
Без відповіді
Дискримінаційні та незрозумілі вимоги до наявності працівників
Номер:
706ee63742eb4565bbe591857d9467cb
Дата опублікування:
08.06.2025 22:53
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
Частиною 6 підрозділу XI розділу ІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що Замовники МОЖУТЬ установлювати такий кваліфікаційний критерій, як НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ, які мають необхідні знання та досвід, перевіряючи наявність інженерних працівників та працівників робітничих спеціальностей (робітників-будівельників, робітників-монтажників, інших робітників).
До переліку необхідних інженерних працівників рекомендовано відносити такі посади:
1) головного інженера або іншу особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
2) начальника дільниці / виконавця робіт або іншу особу, яка виконує його функції;
3) інженера в частині кошторисної документації;
4) інженера з охорони праці (будівництво).
Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію рекомендується вимагати від учасників процедури закупівлі такий перелік інформації та документів стосовно інженерних працівників:
1) довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 2, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій);
2) копії трудових книжок (сторінки, що містять відповідну інформацію) та/або накази про призначення на посаду, та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними в довідці з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації.
Окремо замовникам рекомендується зазначати в тендерній документації, що працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників.
Рекомендується також установлювати вимогу щодо надання інформації про НАЯВНІСТЬ працівників РОБІТНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ у кількості, НЕОБХДНІЙ для виконання РОБІТ з будівництва, що визначається замовником відповідно до ВІДОМОСТЕЙ про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, ЯКІ Є ЧАСТИНОЮ проєкту організації будівництва. Для підтвердження цього кваліфікаційного критерію рекомендується вимагати від учасників процедури закупівлі довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей за формою 3, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій).
При цьому замовнику рекомендується зазначати перелік робітничих спеціальностей працівників, ВИЗНАЧЕНИХ на основі проєкту організації будівництва, яких учасник процедури закупівлі може включати до вказаної довідки. Не рекомендується визначати конкретні кваліфікаційні розряди та вимагати конкретну кількість працівників за кожною окремою професією - тільки загальну кількість за всіма зазначеними професіями.
Виходячи із вищезазначеного, та ознайомившись з Додатком 2 до Тендерної документації, яким встановлено, інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі робіт, постає питання НАЯВНІСТЬ ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИКА відповідного розряду та категорії – не менше 1 особи, для яких виконання робіт, що зазначені в Додатку 2 Тендерної документації – Замовником встановлено?. Просимо прибрати дискримінаційні та незрозумілі вимоги встановлені в тендерній документації по даній закупівлі, прибравши «підтвердження учасниками наявності електромонтажника відповідного розряду та категорії – не менше 1 особи» та прибравши незрозумілі вимоги щодо надання «ШТАТНОГО РОЗПИСУ» - НА КОЖНОГО ЗАЗНАЧЕНОГО ПРАЦІВНИКА, який повинен бути у трудових відносинах з Учасником на дату подання пропозиції». Оскільки при залученні робітників за договором ЦПХ чи договором про надання послуг – штатний розпис – ніяким чином не підтверджує наявність працівника, а лише суперечить нормам діючого законодавства.
Без відповіді
Встановлені вимоги не відповідають нормам Закону України "Про публічні закупівлі" та різне трактування вимог по Тендерній документації заплутує учасників щодо підготовки тендерної пропозиції
Номер:
49f351ced22c490198401722c766b1eb
Дата опублікування:
08.06.2025 22:32
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Частиною 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі МАЄ НАМІР ЗАЛУЧИТИ залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації ЗАЗНАЧАЮТЬСЯ ТАКІ ВІДОМОСТІ: вимога ПРО ЗАЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКОМ у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) ЩОДО КОЖНОГО СУБ’ЄКТА господарювання, ЯКОГО УЧАСНИК ПЛАНУЄ ЗАЛУЧАТИ до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
В той же час, Тендерна документація Замовника містить РОЗБІЖНОСТІ В ТРАКТУВАННІ вимог до учасників, так як вимагає подання інформації по всім субпідрядникам/співвиконавцям, а також містить вимоги щодо надання документів на субпідрядника/співвиконавця В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю.
В той же час, Тендерна документація повинна бути зрозумілою для всіх учасників та вимог які до них встановлюються.
Просимо надати відповідь, все ж таки, що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції, інформацію про можливих субпідрядників/співвиконавців В ОБСЯЗІ МЕНШЕ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю ТА інформацію та документи про субпідрядників/співвиконавців В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю?
Оскільки,
1. В частині 1 Додатка 1 до тендерної документації міститься вимога:
«У разі подання у складі тендерної пропозиції сертифікатів виданих на ім’я субпідрядника, учасник подає лист адресований замовнику та учаснику від такого субпідрядника щодо не заперечення надання цих документів учаснику для участі у цій закупівлі (із зазначенням номеру оголошення закупівлі).»
2. В частині 2 Додатка 1 до тендерної документації міститься вимога:
«У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.»
3. В Додатку 6 до Тендерної документації мова йде про всіх субпідрядників.
4. В частині 1 розділу 3 Тендерної документації також мова йде про всіх субпідрядників.
5. В частині 6 розділу 3 Тендерної документації також мова йде про субпідрядників В ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ 20 ВІДСОТКІВ від вартості договору про закупівлю.
Таке викладення вимог в тендерній документації СУПЕРЕЧАТЬ ОДНА ОДНІЙ, чим заплутує вимоги до оформлення тендерної пропозиції учасників та є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо привести у відповідність.
Без відповіді
Дискримінаціні вимоги до аналогічних договорів та невідповідність до Методичних рекомендацій
Номер:
d1aa989a511f458792db608207eb6890
Дата опублікування:
08.06.2025 22:08
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
Частиною 5 підрозділу XI розділу ІІ Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335 (далі – Методичні рекомендації) встановлено, що Замовникам рекомендується встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження якого рекомендується вимагати від учасників процедури закупівлі такий перелік інформації та документів:
1) довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 4, передбаченою в додатку N 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій);
2) копія аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
3) копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3, додаток 37 до Настанови) або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами), зазначеними у довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
АНАЛОГІЧНИМ РЕКОМЕНДОВАНО визначати договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оголошення процедури закупівлі, ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО Є ВИКОНАННЯ РОБІТ з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель……………………………..з урахуванням таких умов:
під час закупівлі робіт з нового будівництва аналогічним рекомендовано визначати тільки договір з виконання робіт з нового будівництва;
під час закупівлі робіт з реставрації аналогічним рекомендовано визначати тільки договір з виконання робіт з реставрації;
під час закупівлі робіт з реконструкції аналогічним рекомендовано визначати договір з виконання робіт з нового будівництва або реконструкції;
під час закупівлі робіт з КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ аналогічним рекомендовано визначати договір з виконання будь-яких робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації чи капітального ремонту.
Замовнику НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ НАВОДИТИ ПЕРЕЛІК КОНКРЕТНИХ ВИДІВ РОБІТ У розрізі проєктної документації, виконання яких у рамках зазначених договорів повинен підтвердити учасник процедури закупівлі.
Учасник процедури закупівлі може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва одним договором або сумарно різними договорами.
Крім того, враховуючи практику АМКУ щодо встановлених вимог до аналогічних договорів, дискримінаційним є вимога, коли Замовник вимагає надати договір ідентичний за предметом договору, а також за ОДНИМ ЧИ ДВОМА кодами ДК 021:2015 - 45450000-7 (Капітальний ремонт і реставрація/ код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи),а також який оприлюднений ОБОВ’ЯЗКОВО в системі ПРОЗОРО.
Виходячи із вище зазначено, поясність будь-ласка чому оприлюднена Тендерна документація МІСТИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ В ЧАСТИНІ ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГ ДО ВИЗНАЧЕННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, а також суперечить вимогам Методичних рекомендацій?
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу встановлену до визначення приналежності аналогічного договору в ключі ідентичний за предметом договору, а також за ОДНИМ ЧИ ДВОМА кодами ДК 021:2015 - 45450000-7 (Капітальний ремонт і реставрація/ код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи),а також який оприлюднений ОБОВ’ЯЗКОВО в системі ПРОЗОРО, а також за ПЕРЕЛІКом КОНКРЕТНИХ ВИДІВ РОБІТ (покрівельні роботи).
Без відповіді
Невідповідність вимог встановлених Тендерною документацією до вимог з публічних закупівель, що є дискримінацією
Номер:
5287fe3fa16f4360ab30e9040beea928
Дата опублікування:
08.06.2025 21:41
Опис:
Доброго дня Замовнику!
Наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року за № 26335, затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. (далі – Методичні рекомендації №26335).
частиною 1 розділу 1 Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що ці Методичні рекомендації розроблено з метою встановлення єдиного підходу ДО ПІДГОТОВКИ та здійснення процедур закупівель з урахуванням положень Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 N 1178 (із змінами) (далі - Особливості).
Частиною 1 підрозділу ІІІ розділу ІІІ Методичних рекомендацій №26335 встановлено, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 N 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб'єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб'єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім окремих видів господарської діяльності. УРАХОВУЮЧИ ДЕКЛАРАТИВНИЙ характер ОТРИМАННЯ ПРАВА на провадження господарської діяльності, ЗАМОВНИКУ протягом дії воєнного стану НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ВИМАГАТИ НАДАННЯ УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій ЛІЦЕНЗІЙ на право займатись відповідною діяльністю та ДОЗВОЛІВ на виконання відповідного виду робіт чи надання послуг, крім окремих видів господарської діяльності згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 N 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану".
Виходячи із вище зазначено, поясність будь-ласка чому Тендерна документація оприлюднена в супереч вимог встановлених Методичними рекомендаціями №26335, оскільки в пункті 1.1. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наступне «дозвільні документи (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством»?
Просимо прибрати обов’язкову вимогу надавати учасниками в складі тендерної пропозиції «дозвільні документи (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством».
Відповідь надана
Щодо маетріалів?
Номер:
ec467c83bcba4226b86e302cbe5c9da7
Дата опублікування:
05.06.2025 12:07
Опис:
Доброго дня якої товщини має бути металочерепиця по проекту ?
Відповідь:
Доброго дня! Товщина металочерепиці 0.5 мм
Дата відповіді:
06.06.2025 14:37