• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

100 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 505.00 UAH
Період уточнення: 28.05.2025 11:44 - 02.06.2025 00:00
Відповідь надана

про листи

Номер: 025d5850957f453dbf3876d4e395f379
Дата опублікування: 31.05.2025 14:39
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a .
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, дякуємо за Вашу участь у закупівлі. З приводу Вашого запитання повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством або яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів або інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником, є широко розповсюдженою як у сфері приватних закупівель, так і у публічних закупівлях, що проводяться через систему Prozorro. Авторизаційний лист від виробника є документальним підтвердженням наявності офіційних правовідносин між учасником та виробником продукції. Він засвідчує, що учасник має право постачати відповідну продукцію, а також підтверджує гарантії щодо постачання товару згідно з умовами тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, здатного забезпечити постачання якісного товару, його відповідність технічним характеристикам, а також подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів. Таке обслуговування можливе виключно за умови офіційного постачання товару на територію України. Зазначена вимога не порушує принципів публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників, а навпаки — сприяє забезпеченню якості та правомірності постачання товару. Крім того, вимоги щодо надання авторизаційних листів були неодноразово предметом розгляду Антимонопольного комітету України. За результатами розгляду скарг на аналогічні вимоги було ухвалено рішення про відмову в задоволенні скарг. Зокрема: * Рішення №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 у закупівлі UA-2020-05-15-003206-c; * Рішення №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 у закупівлі UA-2020-04-09-000494-c; * Рішення №11689-р/пк-пз від 05.07.2024 у справі щодо закупівлі UA-2024-06-21-006261-a.a1; * Рішення №16607-р/пк-пз від 17.10.2023 у справі щодо закупівлі UA-2023-10-03-006261-a.c1. У цих рішеннях Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ підтвердила правомірність вимоги про надання документів саме від виробника. Вказані документи є підтвердженням офіційності походження товару, його митного оформлення, а також того, що товар має заявлені технічні характеристики, надані учасником у пропозиції. Замовник зобов’язаний пересвідчитись, що запропонована продукція відповідає усім вимогам законодавства України, а також виключити ризик використання неякісного, контрафактного або невідповідного товару, що може призвести до негативних наслідків при його експлуатації. Окрім того, варто зазначити, що за наявності легітимних договірних відносин між учасником та виробником, отримання авторизаційного листа не є проблематичним і є звичайною практикою для сумлінних учасників ринку.
Дата відповіді: 02.06.2025 11:04