• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги консультування з питань інформатизації (комплексна система автоматизації підприємства "IS-PRO")

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 27.05.2025 13:55 - 10.06.2025 00:00
Відповідь надана

еквівалент

Номер: 7e3787265f3c4dc9b9db20b1d21b8902
Дата опублікування: 31.05.2025 20:34
Опис: 🔹 Закон України "Про публічні закупівлі", стаття 22, частина 2, пункт 3: У тендерній документації не допускається зазначення конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника, якщо це не обґрунтовано специфікою предмета закупівлі і одночасно не вказано "або еквівалент". 🔹 Наказ МЕРТ № 708 від 11.06.2020 Цей наказ також чітко регламентує, що у разі вказання товарного знаку або конкретного продукту, обов’язково має бути додано фразу “або еквівалент”, і потрібно чітко визначити, за якими характеристиками буде оцінюватися еквівалентність - наведіть характеристики функціональні та графічного інтерфейсу, що потрібні
Відповідь: Формування замовником тендерної документації здійснено відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. Ураховуючи ,що предмет закупівлі є необхідним для найбільш ефективного використання функціоналу вже наявного програмного продукту, важливо, щоб послуги, за своїми технічними характеристиками відповідали вимогам та потребам замовника зокрема в частині компетенцій щодо специфіки функціонування даного програмного продукту. З метою дотримання принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником вказано щодо якого програмного продукту необхідні послуги, які є предметом закупівлі. При цьому дискримінаційних вимог до учасників не встановлено. Предмет закупівлі товарів і послуг визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, що встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Зазченим Порядком особливості визначення предмета закупівлі для послуг, закупівля яких здійснюється замовником не встановлено. У додатку до тендерної документації наведена інформація про необхідні характеристики (потреба у графічних зображеннях та візуальних вказівках відсутня) щодо предмета закупівлі, у тому числі з питань функціоналу для ведення бухгалтерського обліку та складання звітності з урахуванням вимог нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку та звітності для суб’єктів державного сектору.
Дата відповіді: 04.06.2025 11:42