• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

681 204.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 812.04 UAH
Період уточнення: 27.05.2025 12:46 - 01.06.2025 00:00
Відповідь надана

Дискимінаційні вимоги

Номер: 57aad351177b4d94ac95b6f13c58676f
Дата опублікування: 28.05.2025 16:25
Опис: Шановний Замовнику! Ваша тендерна документація, зокрема Додаток 6, містить низку вимог, які є абсолютно безпідставними, незаконними, дискримінаційними та суперечать основоположним засадам публічних закупівель. Встановлені вами вимоги створюють непрозорі, неконкурентні умови для участі в процедурі закупівлі, що грубо порушує законодавство України. Зокрема, ви вимагаєте: Інформацію (довідку) від Державної Податкової Служби України та / або його територіального органу видану Учаснику про систему оподаткування; інформацію з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника; інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника; листи/довідки від ОСП або СРБ про договори або відсутність заборгованості за небаланси; лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії. Всі вищезазначені документи не стосуються технічних або якісних характеристик предмета закупівлі — електричної енергії, не входять до вичерпного переліку кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та прямо суперечать вимогам частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Антимонопольного комітету України однозначна — аналогічні вимоги вже неодноразово визнавались дискримінаційними (справи: № UA-2023-11-01-015470-a, № UA-2024-01-15-001245-с, № UA-2023-06-01-000123-а, UA-2025-02-04-016230-a тощо). Антимонопольний комітет зазначає, що дії замовника щодо вільного трактування положень Закону щодо вимог до порядку підготовки тендерної документації, зокрема, у частині низки вимог та способу підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям, з урахуванням специфіки закупівель електричної енергії, є причиною встановлення дискримінаційних умов у тендерній документації, що є протиправним втручанням у конкурентне середовище. Крім того, вимоги вашої тендерної документації кардинально суперечать Примірній тендерній документації, затвердженій наказом Мінекономіки №27593 від 06.12.2024. У зв’язку з наявністю вищезазначених необґрунтованих і дискримінаційних вимог у тендерній документації, вбачаються ознаки антиконкурентних узгоджених дій Замовника з окремим Учасником, який, очевидно, мав наперед підготовлений пакет довідок, що не передбачені законом і жодним чином не стосуються предмета закупівлі. Такі дії прямо підпадають під ознаки антиконкурентних узгоджених дій, заборонених статтями 6 і 30 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Вони порушують принципи добросовісної конкуренції, дискредитують механізми публічних закупівель і мають бути предметом окремої перевірки Антимонопольного комітету України. Додатково повідомляємо, що податковим законодавством не передбачено надання контролюючими органами довідки про систему оподаткування платника податку. Вимагаємо терміново внести зміни до тендерної документації, виключити вищезазначені дискримінаційні вимоги як безпідставні, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», та привести тендерну документацію у повну відповідність до вимог чинного законодавства. У разі ігнорування цієї вимоги, ми будемо змушені звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з метою оскарження ваших дій як замовника. Також ініціюємо звернення до контролюючих та правоохоронних органів для перевірки законності вашої закупівельної діяльності.
Відповідь: Доброго дня. Враховуючи, що в результаті повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України одним з приорітетних напрямків для удару країни агресора стали об’єкти критичної інфраструктури, в тому числі мережі передачі та розподілу електричної енергії, суттєво підвищилась навантаженість на ті елементи системи передачі та розподілу, які ще вціліли та продовжують функціонування. Вищезазначені вимоги сформовані відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону і покликані перед усім для того, щоб замовник мав змогу впевнитися, що потенційний постачальник здатен поставити запропонований товар в умовах повномасштабного вторгнення. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст. 17, ст. 20 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та Положення про Національну комісію, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженої Указом Президента України № 715/2014 від 10.09.2014 р., питання встановлення та дотримання вимог щодо надійності та безперебійності електро-, тепло-, водо-, газопостачання, стандартів та вимог до якості, відноситься до сфери повноважень НКРЕКП. Таким чином, Замовник вимагає зазначену в тендерній документації інформацію у відповідності до положень вищезазначеної статті Закону.
Дата відповіді: 30.05.2025 12:59
Відповідь надана

Тендерна документація - вимоги з порушенням

Номер: 68ae6f6277b24ed4b60e44b6c2b589ba
Дата опублікування: 28.05.2025 16:17
Опис: Шановний Замовнику, видійсно бажаєте отримати такий гарантійний лист "Гарантійний лист про те, що протягом 2022 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307." Пропонуємо не виправляти період, а вилучити вищезазначений документ оскільки від порушує пункт 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі, окрім цього на думку Комісії АМКУ, зазначена вимога є дискримінаційною та не відповідає пункту 29 Особливостей (ПКМУ 1178), підлягає виключенню (див.UA-2024-07-24-001880-a).
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що Замовником було враховано Ваші зауваження щодо відповідності зазначеної вимоги положенням пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункту 29 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. У зв’язку з цим Замовником були внесені зміни в тендерну документацію, щодо зміни року.
Дата відповіді: 30.05.2025 12:25
Відповідь надана

ТД

Номер: b594336a7ef746c886865733f6e9d53d
Дата опублікування: 28.05.2025 14:58
Опис: Доброго дня. Вкажіть найменування Оператора, з яким Ви уклали договір розподілу електричної енергії.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства та для забезпечення розподілу електричної енергії на об'єкті споживання, нами укладено договір з оператором системи розподілу: • Акціонерне товариство «ДТЕК Дніпровські електромережі» • Договір № 110000058378РЕ-2025 від 03 березня 2025р.
Дата відповіді: 28.05.2025 15:25