• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний А-4

Завершена

904 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 520.00 UAH
Період уточнення: 26.05.2025 15:46 - 30.05.2025 10:00
Відповідь надана

стосовно пункту 3 Додатка 2

Номер: b35dd3c401224f8b9fe4e47f9e543037
Дата опублікування: 29.05.2025 17:50
Опис: з наданих відповідей вбачається тільки те, що вокруг всі недалекі чи не розумні, а обласний ТЦК та СП Запоріжжя - фахівці з публічних закупівель і не тільки. З наданих відповідей вбачається про те, що саме для вас Закону не існує, точніше вважаєте, що будете його інтерпретивувати, як заманеться, жаль, колись все починається, та колись все і занічується.
Відповідь: Вашу думку було почуто, прийнято до уваги.
Дата відповіді: 30.05.2025 10:52
Відповідь надана

пункт 3 Додатка 2

Номер: 545acaa5a875411883d44c3f66acd00e
Дата опублікування: 28.05.2025 16:19
Опис: у пункті 3 Додатка 2 Ви вимагаєте ЛИШЕ FSC - 3) Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару. У попередній відповіді наголошуєте, що виробник може мати або FSC або PEFC. Якщо Ви так стверджуєте, то внесіть зміни до пункту 3 Додатка 2, про те, що виробник може мати або FSC або PEFC
Відповідь: Вимога обґрунтована метою закупівлі якісного товару, та метою закупівлі товару для сумісності з наявним обладнанням у Замовника і з наявним досвідом Замовника у користуванні паперу, виробники якого є і сприяють екологічно безпечному, соціально та економічно вигідному світовому управлінню лісовими господарствами, до цього також прагне наша держава. Оголошення на проведення спрощеної закупівлі складене Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 14 «Спрощені закупівлі». Пунктом 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника замовник може вказати, які аналоги та/або приймаються у пропозиціях учасників. За для уникнення дискримінації учасників та обмеженні конкуренції Замовником в оголошені було вказано: «У разі наявності в Специфікації посилання на конкретну торгову марку, фірму, код виробника, назву Товару або джерело його походження слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент» Пунктом 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Також, відповідно до статті 14 Закону технічні та якісні характеристики повинні містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. При цьому, технічні характеристики можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Звертаємо увагу на тому, що жоден з учасників, юридичних осіб, фізичних осіб не обмежений жодним нормативно правовим актом України, тощо, стосовно звернення до юридичних осіб приватного та публічного права з метою отримання будь-яких документів, листів, сертифікатів, тощо для підтвердження якості товару технічним характеристикам / вимогам, їх відповідності вимогам Замовника. При підготовці та поданні документації надайте вищезазначений документ чи документи про відмову в їх наданні.
Дата відповіді: 29.05.2025 15:43
Відповідь надана

стосовно пункту 3 Додатка 2

Номер: 216df14eeb5f47bdbc47f8019f8c4843
Дата опублікування: 28.05.2025 15:49
Опис: Доброго дня, розуміємо, що виробники можуть мати сертифікат FSC чи PEFC, і саме на цьому вами було наголошено у минулих поясненях, тому просимо внести зміни до Додатку 2 спрощеної закупівлі ПУНКТУ 3 і викласти у наступній редакції: ВИРОБНИК ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ПОВИНЕН ВІДПОВІДАТИ СТАНДАРТУ СЕРТИФІКАЦІЇ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ FSC АБО PEFC. НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИК У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИНЕН НАДАТИ СЕРТИФІКАТ FSC АБО PEFC ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ, ВИДАНИЙ НА ВИРОБНИКА ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ.
Відповідь: Вимога обґрунтована метою закупівлі якісного товару, та метою закупівлі товару для сумісності з наявним обладнанням у Замовника і з наявним досвідом Замовника у користуванні паперу, виробники якого є і сприяють екологічно безпечному, соціально та економічно вигідному світовому управлінню лісовими господарствами, до цього також прагне наша держава. Оголошення на проведення спрощеної закупівлі складене Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 14 «Спрощені закупівлі». Пунктом 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника замовник може вказати, які аналоги та/або приймаються у пропозиціях учасників. За для уникнення дискримінації учасників та обмеженні конкуренції Замовником в оголошені було вказано: «У разі наявності в Специфікації посилання на конкретну торгову марку, фірму, код виробника, назву Товару або джерело його походження слід вважати, що після такого посилання міститься вираз «або еквівалент» Пунктом 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Також, відповідно до статті 14 Закону технічні та якісні характеристики повинні містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. При цьому, технічні характеристики можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Звертаємо увагу на тому, що жоден з учасників, юридичних осіб, фізичних осіб не обмежений жодним нормативно правовим актом України, тощо, стосовно звернення до юридичних осіб приватного та публічного права з метою отримання будь-яких документів, листів, сертифікатів, тощо для підтвердження якості товару технічним характеристикам / вимогам, їх відповідності вимогам Замовника. При підготовці та поданні документації надайте вищезазначений документ чи документи про відмову в їх наданні.
Дата відповіді: 29.05.2025 15:43
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги у пункту 3 Додатка 2

Номер: 1d5b34c092cd4bb8bf49d94ffc955497
Дата опублікування: 27.05.2025 15:35
Опис: Повідомляємо про те, що у 1999 році, з ініціативи низки європейських держав У ВІДПОВІДЬ НА КОНКРЕТНІ ВИМОГИ ДРІБНИХ ПРИВАТНИХ ВЛАСНИКІВ ЛІСІВ, ЯКІ З ТИХ ЧИ ІНШИХ ПРИЧИН НЕ МОГЛИ НА ТОЙ ПЕРІОД БРАТИ УЧАСТЬ У СЕРТИФІКАЦІЇ ЗА СТАНДАРТАМИ FSC, була розроблена PEFC – Пан-Європейська система лісової сертифікації. Таким чином, Європейські країни на противагу глобальності та масштабності системи FSC виступили з ініціативою створення системи лісової сертифікації, яка, не заперечуючи основоположних принципів FSC, враховувала б особливості регіональних та національних схем, а також інтереси маломасштабних лісовласницьких підприємств, кількість яких у Європейських країнах та інших країнах світу величезна. Виходячи з наведеного, маємо таке, що на теперішній час ІСНУЄ ДВІ системи лісової сертифікації FSC та PEFC, які НЕ ЗАПЕРЕЧУЮТЬ одна одній. З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, просимо внести зміни до Додатку 2 спрощеної закупівлі ПУНКТУ 3 і викласти у наступній редакції: Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004 або PEFC. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару.
Відповідь: Вимога обґрунтована метою закупівлі якісного товару, та метою закупівлі товару для сумісності з наявним обладнанням у Замовника і з наявним досвідом Замовника у користуванні паперу, виробники якого є і сприяють екологічно безпечному, соціально та економічно вигідному світовому управлінню лісовими господарствами, до цього також прагне наша держава. Тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а також інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Також, відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів). При цьому, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. В тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку, що надає достатньо можливості потенційним учасникам підібрати Товар для задоволення вимог Замовника від того чи іншого виробника Товару, але його технічні характеристики повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим в тендерній документації. Замовник повідомляє, що провівши дослідження ринку паперу України та проаналізувавши сертифікати якості на папір формату А4 (сертифікати якості додаються), прийшов до наступних висновків, що на ринку України є не менше двох виробників паперу А4, якість якого відповідає стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC («Forest Stewardship Council») – «Лісова опікунська рада», або PEFC (Пан-Європейська система лісової сертифікації) та пачки паперу маркуються FSC або PEFC, аби споживач паперу мав доступну і повну інформацію щодо впровадження виробником екологічно безпечного, соціально та економічно вигідного світовому управлінню лісовими ресурсами планети. Також звертаємо увагу на тому, що постачальниками офісного паперу формату А4 в Україні є не лише виробники такого товару, але і інші суб’єкти господарювання, які здійснюють свою діяльність відповідно до чинного законодавства. Жоден з учасників, юридичних осіб, фізичних осіб не обмежений жодним нормативно правовим актом України, тощо, стосовно звернення до юридичних осіб приватного та публічного права з метою отримання будь-яких документів, листів, сертифікатів, тощо для підтвердження якості товару технічним характеристикам / вимогам, їх відповідності вимогам Замовника. Сертифікація FSC® або PEFC® є для виробників виробів із деревини, трейдерів, друкарень тощо. Сертифікація ланцюга поставок призначена для компаній, які виробляють або продають продукцію з деревини, включаючи виробників паперу, трейдерів та друкарні. Сертифікація ланцюга поставок дозволяє компаніям перевірити, що деревина, яка використовується у виробництві, походить із лісових господарств зі сталим управлінням, враховуючи економічні, екологічні та соціальні аспекти до яких також прагне наша держава. Лісова опікунська рада (Forest Stewardship Council®) (FSC) або Програма підтримки лісової сертифікації PEFC (Program for the Endorsement of Forest Certification) – це міжнародні, незалежні, неурядові, некомерційні організаціі, засновані представниками природоохоронних та соціальних організацій, а також власниками лісових господарств та переробниками деревини з усього світу. Метою Ради є сприяння екологічно безпечному, соціально та економічно вигідному світовому управлінню лісовими господарствами. Представництва вказаних вище виробників розташовані, як у країнах Європейського Союзу так і в Україні. Учасники мають право звернутися до виробника для отримання такого сертифікату, тому це ніяким чином не призводить до звуження кола учасників. Виробники, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов'язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі сертифікату FSC чи PEFC, тощо, особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. При цьому, сертифікат FSC чи PEFC мають вже вище вказані виробники паперу, такі як: PT.ANUGRAH KERTAS UTAMA (ON BEHALF OF APRIL FAR EAST(INDONESIA). SDN, та PT. Indah Kiat Pulp & Paper Tbk. На підставі всього вищевказаного, вимоги оголошення не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником відповідно до Закону та Особливостей.
Дата відповіді: 28.05.2025 15:27
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги Додатка 2

Номер: 1369bb7d6535416eb7a1139be5c75c6d
Дата опублікування: 26.05.2025 17:03
Опис: Доброго дня замовнику (уповноважена особа замовника), Додатком 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Предмет закупівлі: Папір офісний А4 (код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) до тендерної документації окрім іншого, передбачено наступне: 1) … 2) … 3) Виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару; 4) … 5) Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі. Окремо, просимо надати Сертифікат ISO 45001:2018 виданий на ім’я учасника на систему менеджменту охорони здоров'я та безпеку праці дійсний на дату розкриття пропозицій. Стосовно ПУНКТУ 3, 5 та окремої вимоги стосовно ISO 45001:2018 виданого на ім’я учасника Додатка 2, звертаємо вчергове Вашу увагу, що Щодо надання у складі своїх пропозицій учасниками копій сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, виданих виробнику товару на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі та учаснику, стосовно ISO 45001:2018 виданий на ім’я учасника, до речі учасник, який буде приймати участь, такий папір не виготовляє, а виготовляє такий папір «Радичі», а також про те, що виробник запропонованого товару повинен відповідати стандарту сертифікації ланцюга постачання FSC-STD-40-004. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікат ланцюга постачання, виданий на Виробника запропонованого товару. Стосовно вищевказаного вже неоднаразово були прийняті рішення АМКУ на користь скаржників, де вони вимагали скасувати вимоги для учасників та виробників стосовно надання у складі своїх пропозицій вказаних сертифікатів ISO та FSC. Приклад наведеного скарга у закупівлі № закупівлі UA-2024-03-12-010062-a Закупівля на prozorro.gov.ua, де в чергове рішенням Комісії АМКУ викладене у Рішенні № 5468-р/пк-пз від 26.03.2024 (сторінки 5-8 вказаного Рішення, де Комісія АМКУ зобов'язала замовника виключити наведені вище вимоги для учасників стосовно надання сертифікатів ISO та FSC). Завчасно також просимо про те, що не треба писати, різну несінитницю стосовно того, що були і інші рішення, уважно проаналізуйте всі рішення АМКУ стосовно скарг на вказані вимоги, і внесіть відповідні зміни, щоб у подальшому не виникало питань до Вас, як замовника зі сторони ДАСУ тощо. НА ПІДСТАВІ ВКАЗАНОГО, ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ВИМОГИ ЩОДО НАДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ISO ТА FSC.
Відповідь: Щодо вашого Звернення стосовно ISO видані виробнику товару зазначаємо: Виходячи з вимог частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У свою чергу, відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації або в оголошенні зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання зазначених вище норм чинного законодавства було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі цінової пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі у Додатку № 2 до оголошення. Встановленої зазначеної вище вимоги передусім зумовлено тим, що нам, як Замовнику, доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару належної якості. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем. Сертифікат якості – це письмовий документ, складений у певній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2 та у Рішенні № 11689-р/пк-пз від 05.07.2024 по Скарзі UA-2024-06-21-006261-a.a1. Також зазначаємо, що з відкритих джерел ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018 є у наступних виробників, які є в відкритому доступі на майданчику Prozorro. Щодо Сертифікація FSC зазначаємо: Сертифікація FSC ланцюга постачання підтверджує, що FSC-сертифікований матеріал був ідентифікований та відокремлений від несертифікованого та неконтрольованого матеріалу, протягом його шляху по ланцюгу  постачання, від лісу до ринку. Отже, Сертифікація ланцюга постачання FSC забезпечує надійне підтвердження доступу на ринок продукції з екологічно та соціально відповідальних джерел та унеможливлює використання матеріалів низької якості в процесі виробництва продукції. Провівши аналіз ринку встановлено, що Сертифікат ланцюга постачання FSC наявний в багатьох виробників. Враховуючи викладене, зазначена вимога оголошення не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 27.05.2025 12:33