• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Очисні апарати високого тиску

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).

Завершена

789 329.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 947.00 UAH
Період уточнення: 26.05.2025 14:26 - 04.06.2025 00:00
Відповідь надана

Звернення щодо дискримінаційних умов у тендерній документації, систематичного визначення одного переможця та умов оплати (уточнення щодо відповіді на запит про тендерну документацію)

Номер: b3e1018f54644f26801099f7d1d8e433
Дата опублікування: 29.05.2025 11:26
Опис: Шановний Ігоре Дем’яненко, Дякуємо за вашу відповідь на наш запит щодо тендерної документації. Однак ми змушені констатувати, що відповідь не повною мірою охоплює всі поставлені нами питання, а також містить недостатньо конкретних пояснень щодо ключових аспектів, які викликають занепокоєння. Просимо вас надати чіткі та аргументовані відповіді на питання, які залишилися без належного розгляду, а також уточнити деякі аспекти вашої відповіді. 1. Щодо формулювання технічного завдання та згадки торгової марки Kärcher Ви зазначили, що в технічному завданні “ніде не фігурує назва продукції торгової марки Kärcher”. Проте, після повторного аналізу документації, ми підтверджуємо, що технічні характеристики предмета закупівлі, зокрема паропилосос https://www.kaercher.com/ua-uk/professional/profesiini-paroochishchuvachi-paropilososi/paropilososi/sgv-8-5-10920100.html підлогомийна машина https://www.kaercher.com/ua-uk/professional/pidlogomiini-mashini/kompaktni-pidlogomiini-mashini/bd-38-12-c-bp-pack-17834300.html та інші позиції чітко відповідають параметрам обладнання Kärcher, підтвердження минулої закупівлі https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/37823410/ .Це формулювання фактично обмежує можливість участі інших виробників, чия продукція могла б відповідати вимогам за якістю, але бути економічно вигіднішою. Просимо пояснити, чому технічне завдання сформульовано таким чином, що воно відповідає виключно характеристикам обладнання Kärcher, та які об’єктивні причини цього вибору. 2. Щодо аналізу ринку та інших виробників У вашій відповіді відсутня інформація щодо питання, чи проводився аналіз ринку для включення продукції інших брендів, які відповідають вимогам якості, але є економічно вигіднішими. Просимо чітко відповісти: чи проводився такий аналіз? Якщо так, які саме бренди чи моделі обладнання інших виробників розглядалися, і чому вони не були включені до тендерної документації як прийнятні? Якщо аналіз не проводився, просимо пояснити причини цього. 3. Щодо регулярної перемоги ТОВ «Ювента Север» Ви не надали відповіді на наше питання про те, чому в тендерах, проведених на вашій платформі, систематично перемагає ТОВ «Ювента Север». Ми наголошуємо, що ця компанія регулярно постачає обладнання за завищеними цінами, що може свідчити про недостатню конкуренцію в закупівлях. Наприклад у тендерах за 2023-2024-2025 роки ТОВ «Ювента Север» була єдиним учасником у ваших закупівлях. Просимо пояснити, які заходи вживаються для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також чому в тендерах відсутня конкуренція, що призводить до перемоги одного учасника за завищеними цінами. 4. Щодо відстрочки оплати в 100 робочих днів Ми прийняли до уваги ваше пояснення щодо відстрочки оплати, пов’язаної з фактичним фінансуванням замовника. Однак ви не пояснили, чому ця умова застосовується саме до цього тендеру, тоді як в інших тендерах вашої організації подібна відстрочка відсутня. Просимо надати обґрунтовані причини такої різниці в умовах оплати між тендерами. 5. Щодо принципів недискримінації, економічної доцільності та прозорості Ваша відповідь не містить конкретних пояснень щодо того, як саме забезпечується дотримання принципів недискримінації, економічної доцільності та прозорості в тендерних процедурах. Зокрема, ми просили уточнити, які механізми та заходи застосовуються для запобігання штучному обмеженню конкуренції та забезпечення економічної вигоди для замовника. Просимо надати детальну інформацію про ці заходи. Ми наголошуємо, що принципи відкритості, недискримінації та максимальної економії, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», мають бути дотримані в повному обсязі. Наразі формулювання технічного завдання, регулярна перемога одного учасника за завищеними цінами та нетипові умови оплати викликають серйозні сумніви щодо конкурентності та прозорості процедури. Просимо вас надати вичерпні відповіді на всі зазначені питання для забезпечення можливості нашої участі в тендері на рівних умовах. У разі відсутності належних пояснень ми будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів, зокрема до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та інших інстанцій на всіх рівнях, для перевірки законності умов закупівлі та можливого лобіювання інтересів однієї компанії та одного виробника.
Відповідь: Вітаємо, шановний потенційний Учасник. Розділяємо Ваше занепокоєння та дякуємо за звернення! Ваші зауваження, що може бути трактоване як обмеження конкуренції або вказівка на конкретну торгову марку, повідомляємо, що це не було наміром замовника, і відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 14:09
Відповідь надана

Звернення щодо дискримінаційних умов у тендерній документації, систематичного визначення одного переможця та умов оплати

Номер: 800b76e6b0b94c8a90ccdc99ed9c62d0
Дата опублікування: 26.05.2025 16:31
Опис: Шановний Ігор Дем’яненко. Ми як потеційний учасник провели аналіз тендерної документації, розміщеної на тендерній платформі, та звертаємо вашу увагу на низку питань, які викликають занепокоєння щодо прозорості та конкурентності закупівель. По-перше, технічне завдання сформульовано таким чином, що воно відповідає виключно характеристикам продукції торгової марки Kärcher. Це обмежує участь інших виробників, чия продукція має аналогічні або кращі технічні характеристики, але є значно дешевшою. Такі умови сприяють штучному завищенню цін і суперечать принципам відкритості та недискримінації у державних закупівлях. По-друге, ми помітили, що в тендерах, проведених на вашій платформі, систематично перемагає одна й та сама компанія – ТОВ «Ювента Север». Це викликає сумніви щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників. По-третє, у документації зазначено відстрочку оплати в 100 робочих днів, що є нетиповим для інших тендерів вашої організації. Така умова може створювати додаткові фінансові бар’єри для учасників. У зв’язку з цим просимо надати аргументовану відповідь на наступні питання: 1. Які об’єктивні причини обумовили формулювання технічного завдання виключно під продукцію торгової марки Kärcher, без урахування інших виробників? 2. Чи проводився аналіз ринку для включення продукції інших брендів, які відповідають вимогам якості, але є економічно вигіднішими? 3. Чому в тендерах регулярно перемагає ТОВ «Ювента Север»? Які заходи вживаються для забезпечення рівних умов для всіх учасників? 4. Чому для цього тендеру застосовується відстрочка оплати в 100 робочих днів, тоді як в інших тендерах вашої організації така умова відсутня? Які обґрунтовані причини цього? 5. Яким чином забезпечується дотримання принципів недискримінації, економічної доцільності та прозорості в тендерних процедурах?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник розділяємо Ваше занепокоєння та дякуємо за звернення! Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі та необхідні технічні та якісні характермстики самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Нагадуємо Вам, що в зазначеному нами товарі ніде не фігурує назва продукції торгової марки «Kärcher». В нашому випадку всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Також повідомляємо, що технічні вимоги до предмету закупівлі були обрані, спираючись на обсяг робіт з обслуговування рухомого складу метрополітену та досвід роботи підрозділів служби електрорухомого складу в умовах нестачі персоналу. Звертаємо Вашу увагу на те, що встановлення замовником умов післяоплати за отриманий Товар протягом 100 (ста) робочих днів з моменту поставки Товару, то це в першу чергу пов’язано з фактичним фінансуванням Замовника. Разом з цим, зверніть Вашу увагу на ту обставину, що пунктом 3.2. розділу 3 Проекту договору про закупівлю встановлено: «3.2. Покупець здійснює оплату за Товар протягом 100 (ста) днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) приймання-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.». В свою чергу, пунктом 10.1. розділу 10 Проекту договору визначено: «10.1. Строк дії Договору встановлюється з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2025 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання Сторонами.». Тобто, замовником встановлено післяоплату саме ПРОТЯГОМ 100 (ста) робочих днів з моменту поставки Товару, а не «відтермінування оплати за поставлений товар Замовником», а зобов’язання щодо оплати за поставлений товар гарантовані умовами, визначеними у проекті договору. Дякуємо за звернення, та увагу до закупівель КП «Харківський метрополітен».
Дата відповіді: 29.05.2025 10:46