• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Автоматичний гематологічний аналізатор, код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434570-2 Гематологічні аналізатори); код НК 024:2023: 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний; згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 38430000-8 Detection and analysis apparatus (38434570-2 Haematology analysers). (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)

Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська Закупівля за кошти донора: Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу. Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ, на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, Податкового кодексу України, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153, кошти в рамках Проєкту звільняються від сплати ПДВ.

Торги відмінено

2 572 252.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 861.26 UAH
Період уточнення: 23.05.2025 16:21 - 25.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо продовження терміну кінцевого строку поставки товарів

Номер: f5a97fe29aed4cce8be7da0fdd7ffb9c
Дата опублікування: 09.06.2025 14:42
Опис: Шановний Замовнику! Цей лист стосується процедури закупівлі: Автоматичний біохімічний аналізатор, код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (38434500-1 Біохімічні аналізатори); код НК 024:2023-56669 Біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD (діагностика in vitro) стаціонарний; згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 38430000-8 Detection and analysis apparatus (38434500-1 Biochemical analysers). Закупівля здійснюється за кошти бюджету проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024 р. Згідно з оголошенням, опублікованим на вебпорталі Уповноваженого Органу, кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено: 25.06.2025 о 09:00. Аналіз положень Тендерної документації та чинного законодавства свідчить про наступне: • Розгляд тендерної пропозиції: Відповідно до п. 1 Розділу 5 Документації, строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня її визначення. Цей строк може бути аргументовано продовжено Замовником до 20 робочих днів. • Укладення договору про закупівлю: Згідно з п. 2 Розділу 6 Документації, Замовник укладає договір протягом строку дії пропозиції переможця, але не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір. У випадку обґрунтованої необхідності цей строк може бути продовжений до 60 днів. • Оскарження процедури закупівлі: Учасники мають право звернутися зі скаргою до органу оскарження. Строк розгляду скарги становить сім робочих днів з дати її прийняття до розгляду, з можливістю аргументованого продовження до 12 робочих днів. Важливо зазначити, що відповідно до «Особливостей», Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі (включно з укладенням договору) до усунення порушень, зазначених у скарзі. Враховуючи зазначені строки розгляду тендерних пропозицій, та строків оскарження, договір за результатами цієї процедури закупівлі може бути укладено не раніше 21 жовтня 2025 р. Водночас, згідно з п.п. 4.4 Розділу І Тендерної документації, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг визначені до 30.09.2025 року включно. Керуючись вищенаведеним, є всі підстави вважати, що ця процедура закупівлі може не бути завершеною до 30.09.2025 року, що є кінцевим строком поставки товарів згідно з положеннями Тендерної документації. Така ситуація може призвести до повторного скасування торгів. Необхідно зазначити, що у 2024 році Замовник вже проводив подібну закупівлю (номер закупівлі на вебпорталі уповноваженого органу: UA-2024-10-25-013807-a), яка була відмінена. В обґрунтуванні підстав для відміни торгів Замовник, зокрема, посилався на неможливість вносити зміни до Оголошення, Тендерної документації та проєкту договору щодо продовження строку поставки товару. З метою забезпечення умов успішного завершення цієї процедури торгів та закупівлі предмета закупівлі за кошти проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM, пропонуємо внести зміни до Оголошення про проведення процедури закупівлі, а також до Тендерної документації, визначивши кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025 р.
Відповідь: Шановний учаснику, Дякуємо за зацікавленість у процедурі закупівлі та надані коментарі Повідомляємо, що відповідно до статті 4, статті 11 Закону України про «Публічні Закупівлі» Замовник є відповідальним за планування закупівель, прийняття рішень на всіх етапах та організацію і проведення процедур закупівель. Замовник самостійно планує закупівлі: визначає предмет закупівлі, обсяги, строки постачання а інші умови, виходячи з реальних потреб, наявного фінансування та строків реалізації проєкту ЄС. За умовами чинної грантової угоди, термін поставки не може бути встановлено в строк до 31.12.2025 року. Звертаємо увагу Учасників на те, що джерелом фінансування є кошти гранту у проєкті ЄС, які можуть бути витрачені виключно в межах терміну виконання проекту. Згідно картки державної реєстрації проєкту CROSSDIAM, термін реалізації проєкту визначений до 30.11.2025 р. У зазначений строк обладнання повинно бути поставлене, введено в експлуатацію, та використано для потреб проєкту. Таким чином, з метою дотримання строків реалізації проєкту, строк поставки товарів до 30.09.2025 р. включно, не підлягає зміні, тендерна документація залишається без змін.
Дата відповіді: 11.06.2025 16:59
Відповідь надана

Прохання усунути дискримінаційну вимогу

Номер: d0078b2dd46849c4b0653d09c0e9b041
Дата опублікування: 03.06.2025 22:05
Опис: Замовником в тендерній документації в Додатоку _2 до тендерної документації. Технічна специфікація, п.12 параграфу І. Загальних вимог до предмету закупівлі, встановлена наступна вимога: “12. Учасник повинен надати довідку з посиланням на інформаційне джерело у вільному доступі від Виробника (наприклад веб-сайт - офіційна сторінка виробника товару), за яким (якими) доступна підтверджуюча інформація про технічні характеристики запропонованого Учасником обладнання (включаючи модифікацію обладнання). Надається довідка довільної форми.” Ця вимога, на нашу думку, є дискримінаційною та такою, що не відповідає принципу пропорційності, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі». Вона обмежує коло потенційних учасників, які можуть запропонувати еквівалентну продукцію, підтвердження на яку може бути надане не через офіційний сайт виробника, а іншим належним чином — наприклад, через технічний паспорт, сертифікат, офіційний лист виробника або уповноваженого дистриб’ютора, тощо. Обґрунтування дискримінаційності: 1. Не всі виробники публікують інформацію на офіційних сайтах у відкритому доступі (особливо це стосується обладнання, яке постачається через офіційних дистриб’юторів або адаптується під конкретні ринки). 2. Замовник обмежує способи підтвердження технічних характеристик виключно одним каналом, що суперечить практиці АМКУ, яка передбачає, що учасник має право підтверджувати відповідність технічних характеристик різними способами, які не суперечать законодавству. 3. Вимога не є необхідною та прямо не пов’язана з предметом закупівлі, отже — не відповідає принципу пропорційності, визначеному ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо: 1. Визнати вимогу тендерної документації такою, що порушує принципи недискримінації та пропорційності. 2. Замовнику - внести зміни до тендерної документації та виключити (або змінити) вимогу щодо обов’язкової наявності посилання на інформаційне джерело від виробника. 3. Надати учасникам можливість підтверджувати технічні характеристики іншим документально підтвердженим способом (наприклад, технічний опис, сертифікат, гарантійний лист, каталог тощо).
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у процедурі закупівлі КНП «ЗОКЛ ім. А.Новака» ЗОР, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Пункт 1. Та пункт 2. Тендерна документація складена згідно ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі") (містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі), частина 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що тендерна документація може містити інші вимоги та інформацію, передбачені законодавством та необхідні, на думку замовника. Замовник не відхиляється від Закону, не дискримінує учасників та не порушує принципи пропорційності. За вашою вимогою, вимогу задовільнили та внесені відповідні зміни до додатку Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Розділу І. Загальні вимоги до предмету закупівлі, Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Пункт 12- видалено. Пункт 3. Звертаємо увагу, що тендерною документацією Додатку 2 Пунктом 4. Розділу І. Загальні вимоги до предмету закупівлі, Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником та пунктом 1. Розділу ІІІ. Медико-технічні вимоги предмета закупівлі передбачена дана можливість підтвердити технічні характеристики документальним способом.
Дата відповіді: 06.06.2025 15:55