• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Столярні вироби

Вікна металопластикові

Завершена

311 478.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 114.79 UAH
Період уточнення: 23.05.2025 14:51 - 29.05.2025 10:00
Відповідь надана

Еквіваленти

Номер: 545d0951bca6455eb2b90e27e284090a
Дата опублікування: 29.05.2025 09:30
Опис: Добрий день! Чи розглядатимуться еквіваленти з кращими показниками - більша монтажна ширина профільної системи та кращий склопакет?
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі розглядаються наступні еквіваленти профільної системи з наступними брендами:VIKNALAND, Rehau, Open Teck,WDS, EKIPAZH,Osnova.
Дата відповіді: 29.05.2025 10:59
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: f822aaeb9dfb444382efa5d77a2814ae
Дата опублікування: 26.05.2025 12:56
Опис: Шановний замовнику! В технічній документації Вами вказано: "розглядаються наступні еквіваленти профільної системи з наступними брендами: VIKNALAND, Rehau, Open Teck,WDS, EKIPAZH, Osnova" Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога являється дискримінаційною, просимо зробити відповідні зміни в Додатку 3, пункт 2.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана закупівля не передбачає надання учасником у своїй пропозиції еквівалентів та аналогів, в тому числі складових комплекту предмета закупівлі.
Дата відповіді: 26.05.2025 14:56
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 487b5ec8159c4a73a4d6cc7165bb6a88
Дата опублікування: 26.05.2025 11:39
Опис: У технічному завданні ви вказуєте "Колір - білий/фасад ламінована плівка кол. RAL 7000; ", підкажіть будь ласка чи будете розглядати пропозицію, в якій буде запропоновано "Колір - білий/фасад ламінована плівка кол. RAL 7040;"?
Відповідь: Доброго дня. Пропозиція, в якій буде запропоновано "Колір - білий/фасад ламінована плівка кол. RAL 7040;" розглядатися не буде. Дякуємо за участь у закупівлі.
Дата відповіді: 26.05.2025 12:35