• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту, технічного обслуговування пожежної сигналізації та здійснення цілодобового спостереження за виникненням пожежі (загоряння)

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 180.00 UAH
Період уточнення: 23.05.2025 13:29 - 01.06.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1ca0ce0cf3ad40e891a52a0d58cd9bed
Дата опублікування: 27.05.2025 14:04
Опис: Шановний замовник, встановлена вами вимога щодо надання: "Скан-копії сертифікату, що містить інформацію про відповідність послуг з технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам ДСТУ-Н СЕN/ТS 54-14:2009, ДСТУ ЕN 16763:2017, ДБН В.2.5-56:201 чинний на момент подачі." є дискримінаційною. Зазначена вимога не ґрунтується на нормах чинного законодавства України, зокрема: Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, якою затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; Наказу МВС № 658 від 21.08.2017, яким затверджено Перелік видів робіт протипожежного призначення. Ці нормативно-правові акти не передбачають обов’язкової наявності подібного сертифікату як умови для здійснення робіт з технічного обслуговування або ремонту систем пожежної сигналізації. Крім того, вимога про надання сертифікату саме на відповідність зазначеним стандартам суттєво звужує коло потенційних учасників, адже: такі сертифікати не видаються як обов’язкові в Україні на послуги з технічного обслуговування систем ПС та СО; сертифікація подібного типу є добровільною. У відповідності до частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, які не передбачені законодавством. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Добрий день! Пропозиція буде врахована у новій редакції тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 10:24
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6e23560b308d49cab7b9449fbc09e6dd
Дата опублікування: 27.05.2025 13:27
Опис: Шановний Замовнику! Встановлена вами вимога щодо надання у складі пропозиції: "Скан-копії сертифікату, що містить інформацію про наявність власного пульта централізованого спостереження (далі - ПЦС) у м. Вінниця, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019, чинний на момент подачі" дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принципи недискримінації учасників та добросовісної конкуренції, визначені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки: Місцерозташування ПЦС (м. Вінниця) не є об’єктивно обґрунтованим критерієм, якщо предметом закупівлі є послуги з охорони або моніторингу, які технічно можуть надаватися на відстані за допомогою сучасних каналів зв’язку та технічних засобів. Учасники, які мають власний сертифікований ПЦС на території України, але за межами м. Вінниці, не мають об’єктивної можливості брати участь у процедурі, незважаючи на те, що вони технічно спроможні надавати послуги у повному обсязі. Така вимога звужує коло потенційних учасників без належного обґрунтування такої потреби. Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Добрий день! Пропозиція буде врахована у новій редакції тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 10:24
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0b1579612fa14660b9dd4ee49bc8de33
Дата опублікування: 27.05.2025 13:15
Опис: Шановний замовнику, просимо привести докумендацію у відповідність шляхом видалення дискримінаційних вимог. Законодавство не передбачає обов’язку наявності перепусток військової комендатури в складі тендерної пропозиції. Отримання таких перепусток може бути пов’язане з військовим станом або внутрішніми процедурами, але жоден нормативно-правовий акт не зобов’язує учасника надавати їх у складі тендерної пропозиції. Обмеження конкуренції шляхом надання переваги учасникам, які вже мають доступ до об’єктів, розташованих у м. Вінниця, або мають особливі відносини з місцевими органами військового управління. Формування необґрунтованої переваги для суб’єктів господарювання суперечить частині 4 статті 5 Закону щодо недопущення необґрунтованих перешкод для участі у процедурі закупівлі. Відповідно до розділу VI Наказу № 349 від 30.03.2015 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання": "Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів." Тому встановлена Вами вимога суперечить вимогам законодавства. Просимо видалити дану вимогу щодо нанання перепусток.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду звернення, в порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення. На об’єктах Замовника наявні електроустановки та інше обладнання, які цілодобово будуть обслуговувати електромонтери з відповідною кваліфікацією з метою утримання їх у робочому стані. Вчасне реагування на поломки у найкоротші строки необхідне для забезпечення повноцінного функціонування пожежної сигналізації. За повідомленням Вінницької обласної військової адміністрації, запроваджена та діюча комендантська година починається о 24:00 і завершувається о 05:00 годині ранку. Замовник повинен пересвідчитись у спроможності Учасників забезпечити безперебійне надання послуг за укладеним договором та спроможність Учасників виконувати послуги за договором у період комендантської години. Встановлюючи вищевказану вимогу, Замовник має на увазі надання Учасниками в складі своєї тендерної пропозиції перепусток, виданих військовою комендатурою. Також Учасники можуть надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначене посилання на законодавчі акти/підстави щодо здійснення такої діяльності без спеціальних на те дозволів чи перепусток. Вимоги п.6 розділу VI Наказу МВС України від 30.03.2015 № 349 « Про затвердження Правил з пожежного спостерігання» передбачають лише строки прибуття на об’єкт, без урахування часу, необхідного для виконання робіт. Складно передбачити, що увесь ланцюг ремонтного процесу, а саме – прибуття на об’єкт, виконання робіт, постановка на спостерігання буде відбуватись виключно протягом тієї частини доби, на яку не розповсюджуються норми комендантської години.
Дата відповіді: 30.05.2025 10:21