• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового фонду - ремонт будинку № 36 по вул. Героїв Крут в м. Суми, який пошкоджено внаслідок збройної агресії російської федерації проти України

Завершена

5 050 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 509.10 UAH
Період уточнення: 22.05.2025 16:45 - 04.06.2025 00:00
Відповідь надана

Технічні характеристики предмета закупівлі

Номер: 61aaab6c3c4f4f9aaadc260a6c3d53dd
Дата опублікування: 02.06.2025 13:15
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику, просимо надати Підсумкову відомість ресурсів для точного розрахунку при підготовці Тендерної пропозиції.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2025 13:55
Відповідь надана

Технічні характеристики предмета закупівлі

Номер: 0d22fe8ec664428aa35c636b21a79a55
Дата опублікування: 29.05.2025 16:06
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, а саме Додаток 1 Технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі у розділі "Блискавкозахист" пп.15-22 не зазначено обсяги (кількість). Для підготовки Тендерної пропозиції, а також з метою точного розрахунку, просимо надати Підсумкову відомість ресурсів або внести зміни до Тендерної документації і викласти Додаток 3 в новій редакції у частині зазначених пунктів.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 12:59
Відповідь надана

Дискримінація учасника!

Номер: 9028e5a2b6854bc981c1952bc0b32f45
Дата опублікування: 29.05.2025 14:46
Опис: Дискримінаційна вимога! Шановний замовнику, вказана Вами вимога про надання сертифікатів ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів ISO Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікат ISO не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесіть ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!
Відповідь: Розглянувши ваше звернення вимушені відмовити у внесенні змін до тендерної документації, що вами зазначені Будь-який потенційний учасник, не обмежений у отриманні відповідних документів, з якими він буде брати участь у закупівлі, а Замовником не вимагаються документи, які неможливо отримати. Тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які сформовані на основі виробничих потреб Замовника, а також інформацію про сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, що відповідає статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник має бути цілком впевненим у якості виконаних робіт, що будуть закуплені за результатами даної закупівлі за бюджетні кошти, так само як і наскільки це можливо обмежити можливість надання недостовірної інформації потенційними Учасниками або ж забезпечити можливість її перевірки. Це і є одна з умов виконання принципів публічних закупівель. З огляду на це й були сформовані вимоги тендерної документації, які дають можливість взяти участь в закупівлі широкому колу потенційних учасників, а Замовнику - отримати, сподіваємося, максимальну ефективність використання бюджетних коштів та звісно якісні роботи, що відповідають вимогам. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 30.05.2025 13:09