• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44820000-4 Лаки (лак (44820000-4 Лаки))

Завершена

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
Період уточнення: 22.05.2025 16:41 - 30.05.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 98f28732497644b299fe39c95d441d3d
Дата опублікування: 23.05.2025 12:04
Опис: В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією. Пропонуємо викласти у наступній редакцій: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:25
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: b96e5605b62c45d1aa1ef205204112d8
Дата опублікування: 23.05.2025 12:04
Опис: У п.8.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промислова Палата України. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) :«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.3 проєкту договору: 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-Промислова Палата України або іншим компетентним органом.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:25
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 733e456873e643a1a8b4166f141b22ed
Дата опублікування: 23.05.2025 12:03
Опис: У п.8.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 2-х днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 2 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту п.8.2 проєкту договору: 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 7-ми днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:24
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 790edeec512745309c85bd819d829c19
Дата опублікування: 23.05.2025 12:03
Опис: Шановний замовник, відповідальність, що передбачена умовами п.7.4. вже визначена пунктом 7.10 договору. Застосування різних видів відповідальності за одне і те саме правопорушення призводить до «подвійної відповідальності», прямо заборонена законодавством. Просимо виключити пункт 7.4.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:24
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 53bdbd37aedc4796bad84647010cdcb8
Дата опублікування: 23.05.2025 12:03
Опис: У п.5.10. зазначено, що Замовник має право залучити для підтвердження якості Товару експертну організацію, що має право на проведення якісних досліджень такого виду Товару, висновок якої про якість є остаточним і обов’язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи відшкодовує Постачальник. Будь-які витрати Замовника, пов’язані з поверненням та/або заміною, та/або визначенням причин втрати якості Товару (наявності дефектів) відшкодовує Постачальник Замовнику повною мірою не пізніше 10-ти днів з моменту подання Замовником такої вимоги. Заміна Товарів (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). Товар для заміни та/або повернення, та/або визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) Постачальника транспортує своїми силами та за власний рахунок. Шановний Замовник, документи, що підтверджують якість фарби (паспорт якості або сертифікат якості або інший аналогічний документ) видається за результатами дослідження на відповідність нормативним показникам якості визначеним у ТУ виробника. Подібне дослідження проводиться у відповідній лабораторії. Тобто, при поставці вже надаються документи за результатами відповідних лабораторних досліджень. Тому вимога про проведення повторних досліджень згідно умов є необґрунтованою. При цьому, для проведення дослідження мають застосовуватися обладнання та методологія визначені у ТУ виробника. Оскільки, на результати такого дослідження прямо впливають наведені фактори. Використання іншого обладнання чи методології, ніж наведено у конкретному ТУ конкретного виробника в кращому випадку надасть неспівмірний (непорівнювальний) результат. Крім лабораторій виробників, які мають повний спектр відповідного обладнання в Україні відсутні органи оцінки відповідності, тим паче акредитовані, які би мали змогу здійснити повну реальну (фактичну, а не документальну) експертизу фарби за всіма параметрами згідно ТУ будь-якого виробника в межах однієї лабораторії. З переліком акредитованих органів оцінки відповідності Замовника може ознайомитися з відкритого реєстру НААУ, що розміщується за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov . Учасник поділяє прагнення Замовника закупити якісний товар та мати важелі як впливу, так і перевірки такого товару. Разом з тим, з огляду на наведене вище та вимоги п.2.5, 6.2.6 наведене на практиці є лише можливим засобом тиску на постачальника, обмеження участі потенційних учасників, а не гарантією отримання якісного товару. Задля недопущення обмеження кола учасників просимо внести наступні зміни до п.5.10: 5.10. Замовник має право залучити для підтвердження якості Товару експертну організацію (лабораторію з відкритого реєстру НААУ, що розміщується за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov), що має право на проведення якісних досліджень такого виду Товару за методологією ТУ виробника, висновок якої про якість є остаточним і обов’язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи відшкодовує Постачальник у разі підтвердження, що Товар не відповідає за якістю умовам договору. Будь-які витрати Замовника, пов’язані з поверненням та/або заміною, та/або визначенням причин втрати якості Товару (наявності дефектів) відшкодовує Постачальник Замовнику повною мірою не пізніше 10-ти днів з моменту подання Замовником такої вимоги. Заміна Товарів (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). Товар для заміни та/або повернення, та/або визначення причин втрати якості Товару (наявності дефектів) Постачальника транспортує своїми силами та за власний рахунок.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:24
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 81de1b2592604d7d89f5e937674e4f8a
Дата опублікування: 23.05.2025 12:02
Опис: У п.5.3. зазначено, що Кількість, розміри та терміни поставки Товару Замовник визначає у кожній конкретній заявці. У разі якщо конкретною заявкою не встановлений термін поставки Товару передбачається, що він становить три робочі дні з моменту отримання такої заявки Постачальником. Строк поставки не може бути меншим, ніж один робочий день з моменту отримання заявки Постачальником. Заявка на поставку Товару вважається наданою Постачальнику належним чином у разі її надіслання засобами факсимільного зв’язку, рекомендованим листом або іншими засобами зв’язку, що вказані в цьому Договорі. Строк для поставки у вигляді 1 дня від заявки є недостатнім для якісного виконання поставки. Навіть провідні логістичні компанії не можуть гарантувати поставки в такі короткі строки. Просимо збільшити строк поставки до 7 робочих днів від заявки.
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:23
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: a3a55a36905f4b6f8d6b4bdfb02a4445
Дата опублікування: 23.05.2025 12:01
Опис: У п.2.3 зазначено, що Постачальник гарантує, що товар, який постачається за Договором відповідає вимогам якості діючих стандартів або технічним умовам виробника, не має недоліків, що не дозволяють використовувати товар за призначенням. Гарантійний термін на даний вид Товару повинен діяти протягом терміну встановленим виробником, але не менше 12 місяців, з моменту його поставки Замовнику. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.3 проєкту договору: 2.3. Постачальник гарантує, що товар, який постачається за Договором відповідає вимогам якості діючих стандартів або технічним умовам виробника, не має недоліків, що не дозволяють використовувати товар за призначенням. Гарантійний термін (строк придатності) на даний вид Товару повинен діяти протягом терміну встановленим виробником, але не менше 12 місяців, з моменту виготовлення Товару. Аналогічні зміни просимо внести до п.5.3 проєкту договору, зазначивши саме «строк придатності».
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:23
Відповідь надана

Щодо умов договору

Номер: 70df4294f02a4ef49e0806590d7efd71
Дата опублікування: 23.05.2025 12:00
Опис: У п.2.1 зазначено, що Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам, правилам та нормам, що зазвичай ставляться до даного виду товару. Якість Товару підтверджується документами, які передбачені чинним законодавством України для даного виду Товару, та надаються Постачальником при поставці Товару. Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Таким чином, коректним формулюванням відповідності товару по якості є його відповідність ТУ виробника. Просимо звести наступні зміни до пункту 2.1.: 2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам або технічним умовам виробника, правилам та нормам, що зазвичай ставляться до даного виду товару. Якість Товару підтверджується документами, які передбачені чинним законодавством України для даного виду Товару, та надаються Постачальником при поставці Товару. Аналогічні зміни просимо внести до п.2.3 проєкту договору, зазначивши саме «відповідність якості технічним умовим виробника».
Відповідь: Шановний учасник! Замовник ознайомився із пропозиціями щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Замовником будуть розглянуті відповідні пропозиції під час внесення змін до тендерної документації, про що буде оприлюднена інформація в електронній системі закупівель в найближчий час
Дата відповіді: 26.05.2025 22:23