• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового фонду - ремонт житлового будинку № 7 по вул. Леоніда Бикова в м. Суми, який пошкоджено внаслідок збройної агресії російської федерації проти України

Завершена

2 320 516.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 205.17 UAH
Період уточнення: 22.05.2025 16:01 - 04.06.2025 00:00
Відповідь надана

Досвід

Номер: 84409f9f2f51416cae62c8f28c2ce5ef
Дата опублікування: 02.06.2025 16:03
Опис: Шановний Замовнику, чи буде вважатися підтвердженням аналогічного досвіду - "Капітальний ремонт підвальних приміщень"? Дякую
Відповідь: так
Дата відповіді: 02.06.2025 16:12
Відповідь надана

Досвід уточнення

Номер: 3dc87ba8d2bb474b94a9e30e8073b789
Дата опублікування: 02.06.2025 14:25
Опис: Шановний Замовнику, чи буде вважатися підтвердженням аналогічного досвіду - "Капітальний ремонт житлового фонду (ремонт житлового будинку)"? Дякую
Відповідь: аналогічним договором вважається договір на капітальний ремонт приміщення будинку, в якому учасник виступав в якості виконавця робіт.
Дата відповіді: 02.06.2025 14:34
Відповідь надана

Дискримінація учасника!

Номер: f202a93e388341608749c0ce948cab6e
Дата опублікування: 29.05.2025 14:49
Опис: Дискримінаційна вимога! Шановний замовнику, вказана Вами вимога про надання сертифікатів ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікатів ISO Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікат ISO не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесіть ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 30.05.2025 14:27
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: a51a39da38f2494b9db7a3dd13a5d44e
Дата опублікування: 23.05.2025 10:10
Опис: Згідно додатку №1 "п.2.1 Підтвердити наявність Договору на послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій." Згідно з відомістю обсягів робіт (Додаток 1 до технічного завдання) у переліку у переліку робіт відсутні роботи з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій. Просимо відмінити цю вимогу, як таку , що немає відношення до закупівлі з внесенням змін до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.05.2025 14:12
Відповідь надана

Програмний комплекс

Номер: 9d382af1758b4fe89a7c17956a8fc12f
Дата опублікування: 23.05.2025 09:52
Опис: Вимогу про застосування для розрахунку договірної ціни тільки програмного комплекса АВК-5 вважаємо дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі і вимагаємо надати право – згідно з Законом про публічні закупівлі (ст.5, п.1.1, п.1.4, п.4; ст.22, п.4) і вимогами Мінрегіонбуду України (роз’яснення «Ціноутворення у будівництві» №7 2009року*) – розраховувати договірну ціну у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу № 281. Вимагаємо скоригувати вимогу у ТД або виключити цю вимогу з тендерної документації Просимо внести зміни до тендерної документації про проведення закупівлі
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.05.2025 14:12