-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Автоматичний вимірювач густини
Завершена
561 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 616.40 UAH
мін. крок: 1% або 5 616.40 UAH
Період уточнення:
21.05.2025 09:56 - 27.05.2025 00:00
Відповідь надана
Діапазон температур, усунення дискримінаційних вимог!
Номер:
8c45fc5c761c476fadfac77abf0c9a83
Дата опублікування:
26.05.2025 13:19
Опис:
Шановний замовнику, наша компанія зацікавлена прийняти участь у даній закупівлі, але через ряд прописаних вимог в технічному завданні не маємо на це можливості. Прохання змінити діапазон контролю температури до +40°C для того, щоб могли подати пропозицію інші виробники аналогічного обладнання.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення! В наших вимогах до даного обладнання поставлені мінімально можливі вимоги до діапазону температур при визначенні густини, а саме від 15-50 °С. Це обумовлено тим, що існує певна група нафтопродуктів температура застигання яких є вищою за +40 °С, наприклад паливо нафтове Мазут М-100 яке виготовляють із парафіністої та високопарафіністої нафти допускається температура застигання в +42 °С. Відповідно визначення густини приладом (а також його очищення), в якого верхня межа термостатування становить +40, такого продукту буде неможливим.
Дата відповіді:
27.05.2025 10:46
Відповідь надана
Усунення дискримінаційної вимоги!
Номер:
cfa67b8d91464a069d7bd87586c544bd
Дата опублікування:
26.05.2025 11:48
Опис:
Шановний замовник, просимо Вас видалити із тендерної документації дискримінуючу вимогу, яка є прямим порушенням діючого законодавста у сфері публічних зокупівель - вимога щодо конкретної країни походження предмета закупівлі. Зазначення конкретної країні походження є тим самим що й зазначення конкретного бренду. Це є недопустими вказувати кокретну країни. У документації прописано - країною походження товару можуть бути: Швейца́рська Конфедера́ція, Япо́нська Держа́ва або країни Європейського Союзу. наявність такого формулювання може бути поводом для звернення до АМКУ або відповідної судової інстанції. Враховуючи військовий стан в нашій країні допустим є лише формулювання яке виключає участь обладнання, що походить з країни агресора рф чи Белорусь, чи Іран. Тому щоб зробити закупівлю максимально прозорою, просимо Вас видалити цей пункт, щоб потім не витрачати час на оскарження, результатом якого буде лише збільшення часу постачання необхідного Вам приладу. Сподіваємося на Вашу відкритість та неупередженість! Ми розуміємо що ви хочете отримати якісне обладнання та саме через це використали це формулювання, оскільки у цих країнах зазвичай обладнання якісне. Але для того щоб отримати якісне обладнання не є необхідним приписувати вимоги які суперечать законодавству, для цього треба вказувати відповідні вимоги у інших розділах, зазвичай тхнічних.
Відповідь:
Шановний учаснику дякуємо за звернення! Повідомляємо, що закупівля Автоматичного вимірювача густини ДК 021:2015: 38430000-8 – «Детектори та аналізатори» проводиться за спрощеною закупівлею.
Замовник керуючись абз. 2 п. 4 ст.14 Закону має право у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формувати предмет закупівлі, виходячи з власних потреб та не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівлі зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Зазначений у даній закупівлі товар, задовольняє потреби замовника за всіма характеристиками та не створює дискримінаційних умов.
Просимо звернути увагу, що вимоги, на які Ви посилаєтеся, визначені для процедури Відкриті торги.
Дата відповіді:
27.05.2025 10:44