• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Арочні металодетектори зі встановленням та ручні металошукачі

Мова тендерної пропозиції - українська.

Завершена

194 903.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 974.52 UAH
Період уточнення: 20.05.2025 17:21 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: fe77c1df22f84c94a3230867969e586c
Дата опублікування: 23.05.2025 22:51
Опис: Шановний замовнику! Вивчивши тендерну документацію, а саме Додаток 1, ми хочемо звернути увагу що вказані вимоги без значення не більше / не менше вказують на єдиного виробника єдиної моделі ZKTeco ZK-D2180 та ZK-D100S. Водночас тендерною документацію передбачено подання еквіваленту. Враховуючи вищезазначене, цім Ви створюєте дискримінаційні умови що в свою чергу порушує частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та даєте можливість виграти конкретному виробнику та не дозволяєте запропонувати інші моделі, котрі за своїми технічними і якісними характеристиками не поступаються моделі з зазначеними вами вимогами. Звертаємось до Вас з проханням усунути дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі та розширити діапазон технічних вимог вказавши - не більше / не менше.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Так, дійсно в Додатку 1 до ТД Замовником вказано конкретну назву моделей: «Арочний металодетектор ZKTeco ZK-D2180/еквівалент зі встановленням», «Ручний металошукач ZKTeco ZK-D100S/еквівалент». Звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 1 до ТД також вказано: «Еквівалент повинен відповідати або бути кращими за показники, наведених у даних таблицях», відповідно Замовнику можна запропонувати товари з кращими характеристиками, ніж наведені в таблиці до конкретних моделей.
Дата відповіді: 26.05.2025 12:23
Відповідь надана

Звернення

Номер: 63d0b5390adf466f920da2ec4d9e0ba2
Дата опублікування: 21.05.2025 14:02
Опис: Шановний замовник! Для збереження коштів державного бюджету, просимо розширити коло учасників, та внести зміни в тендерній документації, збільшити строк поставки товару до 30.08.2025.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та виявлений інтерес до участі в закупівлі. Повідомляємо, що встановлений строк поставки товару обґрунтований реальними потребами Замовника та строками, передбаченими для реалізації запланованих заходів. З огляду на це, Замовник не вбачає можливості продовження строку поставки до 30.08.2025. Таким чином, внесення змін до тендерної документації в частині строку поставки товару не планується.
Дата відповіді: 23.05.2025 14:33
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 1f3ceb5f2d5c4779bc5bbe5b43ac1b7f
Дата опублікування: 21.05.2025 13:34
Опис: Шановний Замовнику! В додатку 1 до ТД пунктом 10 зазначено вимогу, що учасник має надати " документи, що засвідчують якість товару: висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи/ сертифікат якості/сертифікат відповідності тощо.". Однак станом з кінця 2023 року вже неможливо отримати такий висновок оскількі скасона процедура видачи та відповідний закон який регламентувал видачу саме такого висновку, а саме: Закон Україна "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення "втратив чинність на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022. З урахуванням викладеного зазначена вимога вважается дискримінаційною, оскількі ті Учасники хто отримав висновок до 2023 року мають перевагу над іншими учасниками. НА підставі викладеного просимо виключити зазначену вимогу та усунути дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний(а) Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення щодо тендерної документації. Повідомляємо, що у Додатку 1 до ТД дійсно передбачено надання документів, що засвідчують якість товару, зокрема: висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи / сертифікат якості / сертифікат відповідності тощо. Формулювання з використанням слова «тощо» свідчить про альтернативність та невичерпність наведеного переліку документів. Таким чином, Учасник не зобов’язаний подавати саме висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, якщо його отримання наразі є неможливим або не передбачене законодавством. Достатньо надати інший документ, що підтверджує якість товару — наприклад, сертифікат відповідності, сертифікат якості, декларацію виробника або інші. Враховуючи викладене, вимога не є дискримінаційною, оскільки не встановлює обов’язкову наявність саме скасованого документа, а допускає надання інших підтверджуючих документів.
Дата відповіді: 23.05.2025 14:32