• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Полтава

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 250.00 UAH
Період уточнення: 20.05.2025 15:30 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

ФОРМА ТП

Номер: 52fbacb247ae4fc6a6e948505a7409a7
Дата опублікування: 23.05.2025 02:13
Опис: Віповідно до додатку 3 тендерної документації Форма „Тендерна пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче, на фірмовому бланку учасника (у разі наявності),за підписом уповноваженої особи .Учасник не повинен відступати від даної форми Размо зтим у стовпчику 8 форми передбачено мождлиівсть зазначити загалтну суму лише з ПДВ, що є дисримінаційним до нас як учасника, оскільки ми не є платинком ПДВ, змінити форму ми також неможемо, оскільки це призведе до дискваліфікації. просимо Вас внести змінити та зазначити всього з пдв/без ПДВ. Звертамо Вашу увагу, що зазначення такої кількості необгрунтованих дискримінаціних вимог тендерної докуменатції дає підвтави вважати про наявність корупційних ризиків у замовника та спотворенні торгів шляхом обрання "Наперед визначеного виконавця послуг". Повідомляємо, що вищеописані порушення (у випадку Вашого ігнорування) змусять нас звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження та Державної аудиторської служби України, правоохоронних органів з вимогою щодо усуненя таких порушень та притягнення до відповідальнтсті відповідальних осіб.
Відповідь: У Додатку 3 в таблиці є колонка для заповнення учасників без ПДВ і ви можете нею скористатися, не платник ПДВ може брати участь у закупівлях, незалежно від того, чи закупівля оголошена з ПДВ, чи без. Якщо учасник не є платником ПДВ, він подає тендерну пропозицію без врахування ПДВ. 
Дата відповіді: 25.05.2025 08:58
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: ae4f0192f14248129c284cb3a46e0091
Дата опублікування: 23.05.2025 01:47
Опис: Відповідно до додатку 2 тендерної документації учасник має надати Скан-копію чинного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, скан-копію чинного сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, скан-копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ІSO 45001:2019, видані на ім’я учасника закупівлі. Повідомляємо, що такі сертфиікати не обовязкоі та не узгоджєуться з предметом закупівлі Комісія/колегія АМКУ навіть змінила підхід та визнала такі вимоги дискримінацйними, оскільки такі вимоги штучно обмежують конкурентцію та носять ознаки корупції. Зокрема, підвтерджується рішеннями -рішення від 28.02.2025 № 3132;рішення від 08.08.2024 №13495 та 02.12.2024 № 19118 Вимогаємо видалити такі вимоги щодо надання сертфиікатів на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, скан-копію чинного сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, скан-копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ІSO 45001:2019, видані на ім’я учасника закупівлі, як такі що суперечать чинному законодавству, обтяжливими, дискримінаційними та такими що штучно обмежують конкуренцію!
Відповідь: Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об'єктивної, неупередженої оцінки пропозицій. Наявність в потенційних учасників сертифікатів є бажанням і правом Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість поставити товар якісно, безпечно та на належному рівні. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність.
Дата відповіді: 25.05.2025 08:55
Відповідь надана

Вимога щодо нанання документів завірених підписом Замовника в т.ч. АКТ ОБСТЕЖЕННЯ!

Номер: 5f43565c766a4842a56c1691e064fc64
Дата опублікування: 23.05.2025 01:32
Опис: Відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати лист завірений Замовником який надає погодження для доступу виконання послуг на об’єктах Замовник. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимог є дискримінаційною, оскільки надання учасником будь-якого документу, який має бути підписаний (отримати допуск) учасником на етапі підготовки пропозиції суперечить вимогам закупівельного законодавства, зокрема, приниципам відкритості та прозорості, недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З незалежних від учасника підстав замовник може не надати доступ до об'єктів замовника, або не підписати акт обстеження. Крім того, відповідно до додатку 2 Ви вимагаєте - Акт обстеження місця надання Послуг. Учасник повинен до кінцевого строку подання пропозицій оглянути об’єкт Замовника де буде надаватись Послуга та ознайомитися з технічною частиною документації та рішеннями постійно діючої комісії з питань організації та безпеки дорожнього руху. За результатами огляду оформляється Акт обстеження місця надання Послуг, необхідний для подальшої об’єктивної оцінки ситуації та можливостей Учасника. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати підписаний Замовником та Учасником Акт обстеження місця надання Послуг, який повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі та підписаний у період звернення за роз’ясненнями. Витрати на відвідування об'єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. Така вимога є такоє дсикримінаційною та такою, що порушує вимоги чинного законодавста, в т.ч.. порушує наші права прийняти участь, оскільи Замовник має в вплив на учасника на етапі участі у закупівлі (наприклад не видати такий акт) Шановний Замовник! прошу ознайомитись з практикою органу оскарження з даного питання та не ускладнювати собі професійну діялність через порушення та персональну відповідальність Упоноваженої особи Замовника за викладені порушення! Практика АМКУ з даного питання (її багато, це грубі порушення) - рішення від 08.04.2025 №5560, Рішення від 19.02.2025 № 2579,Рішення від 06.05.2024 №7983 до ознайомлення - https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/praktika-oskarzhennja-uchast-u-zakupivliakh/vymoha-shchodo-ohliadu-ob-iekta-zamovnyka-do-provedennia-auktsionu-praktyka-amku-dasu-ta-sudu/
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення стосовно вимог, викладених у Додатку 2 до тендерної документації, а саме щодо необхідності надання учасником акта обстеження місця надання послуг, підписаного Замовником, повідомляємо наступне. Замовник не вимагає від учасника отримання згоди на виконання послуг до укладення договору, а лише фіксує факт здійснення візуального ознайомлення з об’єктом надання послуг. Такий підхід обумовлений специфікою предмета закупівлі, який передбачає необхідність урахування технічних, інфраструктурних та організаційних особливостей конкретного об’єкта. Огляд об’єкта дозволяє учаснику: отримати повну інформацію для формування реалістичної цінової пропозиції; оцінити можливі ризики та визначити потребу в ресурсах; підтвердити здатність виконати послуги у запропоновані строки. Це не є допуском або погодженням на участь у процедурі закупівлі, а елементом підготовки обґрунтованої пропозиції. Надання Акту не обмежує доступ до участі у закупівлі жодного учасника, оскільки: процедура обстеження є відкритою, часові межі для цього передбачені; Замовник не має підстав відмовити у доступі до об’єкта при дотриманні умов огляду; Акт обстеження є технічним документом, що засвідчує факт ознайомлення, а не оцінює учасника чи його переваг. Щодо практики АМКУ: у даній закупівлі не встановлюється жодних кваліфікаційних чи дискваліфікаційних вимог на основі результатів обстеження, а лише фіксується факт такого обстеження. Це не суперечить чинному законодавству і не порушує принципів прозорості чи недискримінації.
Дата відповіді: 25.05.2025 08:54
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 4b08a0ed3d1141f0a3684743df14153a
Дата опублікування: 23.05.2025 01:12
Опис: Відповідно до додаткоу 1 тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір поставки товару: Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Полтава, згідно коду ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування. по-перше: Відповідно до інфомрації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу предмет закупівлі саме послуги, а не потсавки товару. Такм тичном учасник має володіти саме досвідом поставки товару,а не надання полсуг з розробки та погодження схем ОДР. по-друге: Замовник визначає аналоігчним саме послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху І САМЕ у місті Полтава, що є завідомо дискримінаційним. за таких умов, якщо учасник розробляв та погоджував схему ОДР, до прикладу у м. Київ, чи м. Львів або Дніпро то це не буде аналогічним договором. просмо пояснити яким чином обгунтований допуск учасників лише з досвідом у місті Полтава? досвід інших міст якийсь інший? просимо усунути таку дискримінаційну вимогу та викласти редакцію тенедерної документації у вигляді, яка не міститиме дискримінаційних умов та відповідатиме вимогам закону. До прикладу: "Під аналогічним договором розуміється договір з розробки та погодження схем організації дорожнього руху." Шановний замовник, ще раз наголошуємо, що дані вимогм тендерної документації в частині визначення аналогічного договору є дискримінаційними та такими, що обмежують конркуенцію, є безліч прикладів застосування практики Колегії/комісії АМКУ, які доводять дискримінаційність викладених Вами вимог. Вимагаємо усунути порушення!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Визначення вказаного предмета як «поставка товару» у контексті формулювання є технічною опискою. Предмет закупівлі є послугою, що не підлягає тлумаченню як поставка товару. Зауваження буде враховане, і відповідна неточність виправлена без зміни суті вимоги. Визначення досвіду надання послуг саме у місті Полтава є обґрунтованим та продиктованим виключно потребами замовника. Зокрема: Розробка та погодження схем організації дорожнього руху потребує врахування специфіки конкретної вулично-дорожньої мережі. Наявність у потенційного виконавця досвіду саме в місті Полтава дає замовнику підстави вважати, що такий учасник обізнаний з місцевими особливостями організації дорожнього руху, вимогами уповноважених органів та специфікою погодження схеми. Ця вимога встановлена виключно з метою забезпечення якісного та ефективного виконання послуг в межах конкретної території. Таким чином, досвід у інших містах (Київ, Львів, Дніпро тощо) хоча і може свідчити про певний рівень кваліфікації учасника, не гарантує належного розуміння процедур та практик, які застосовуються саме в Полтаві. Саме тому вимога щодо аналогічного досвіду у місті Полтава не є дискримінаційною, а є логічно обґрунтованою, пропорційною меті закупівлі та спрямованою на забезпечення якості наданих послуг. Встановлення вимог до аналогічного досвіду не є обмеженням конкуренції, якщо такі вимоги мають об’єктивне обґрунтування з огляду на предмет закупівлі.
Дата відповіді: 25.05.2025 08:50