-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Мішені для вогневої та тактичної підготовки - 23426
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
Завершена
662 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 311.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 311.67 UAH
Період уточнення:
19.05.2025 16:03 - 23.05.2025 15:00
Відповідь надана
Додаток №3 п.1
Номер:
9f9ce66295964152b35071edd2061ba9
Дата опублікування:
22.05.2025 10:17
Опис:
Добрий день, Шановний Замовнику. в Додатку №3 п. 1." Вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на подання пропозиції, підтверджуємо, що маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору за результатами проведення закупівлі, на умовах, зазначених у пропозиції. Телескопічний навантажувач та навісне обладнання, що пропонуються є новими та такими, що раніше не перебували у використанні." так як у примічанні "цінова пропозиція подається у вигляді, наведеному вище;
учасник повинен дотримуватись даної форми;" тому незрозуміле підтвердження та погодження Учасника з яким проедметом закупівлі. Приведіть у відповідність Тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учасник!
У формі «Цінової пропозиції» (Додаток № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) було допущено помилку при формуванні змісту цього шаблону.
У пункті 10 Переліку документів, що надаються учасником у складі пропозиції (Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), теж було допущено помилку. Замість посилання на інший додаток, пункт 10 повинен містити посилання на Додаток № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі». Саме в цьому додатку зазначено перелік документів, які необхідно надати для підтвердження інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Дякуємо за Вашу обачність та уважне ставлення до змісту документації закупівлі.
Повідомляємо, що всі виявлені Вами неточності та помилки у документації будуть негайно усунуті.
Відповідні зміни до документів закупівлі будуть внесені та оприлюднені згідно з вимогами законодавства. У зв’язку з цим строк подання пропозицій буде продовжено на 2 (два) робочі дні.
Просимо врахувати зазначене при підготовці та поданні пропозиції.
У разі виникнення додаткових запитань Ви завжди можете звернутися до представника Замовника за телефоном, вказаним в електронній системі закупівель, або іншим зручним для Вас способом зв’язку.
Дата відповіді:
22.05.2025 10:25
Відповідь надана
Проєкт договору
Номер:
55fab80184084ba7b3770491376c619e
Дата опублікування:
21.05.2025 15:16
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідноп.5.3. Товар постачається на умовах DDP — склад Замовника відповідно до Міжнародних правил інтерпретації торговельних термінів Incoterms у редакції 2020 року. Поставка здійснюється згідно з положеннями цього Договору, з урахуванням установлених вимог до відвантаження в тарі та упаковці, яка забезпечує збереження товару під час транспортування, вантажно-розвантажувальних робіт і зберігання протягом строку, передбаченого чинними стандартами.
Просимо в текст договору додати - Постачальник має право поставити товар з використанням послуг служби доставки (оператора поштового зв’язку, кур’єрської служби тощо).
Відповідь:
Шановний учасник, постачання товару із залученням поштового оператора, кур’єрської служби чи іншого перевізника не суперечить умовам поставки DDP (Delivered Duty Paid) згідно з правил інтерпретації торговельних термінів Incoterms у редакції 2020 року.
Delivered Duty Paid (DDP) — "поставка зі сплатою мита": продавець доставляє товар покупцеві в зазначене місце в країні призначення і несе всі витрати та ризики, включаючи:
митне оформлення імпорту;
сплату усіх податків, зборів та мита;
транспортування (незалежно від способу — авіа, авто, пошта тощо).
Ключове в DDP:
хто організовує доставку — неважливо;
головне — щоб продавець забезпечив прибуття товару до узгодженого місця (адреси) з виконанням усіх зобов’язань.
Тобто:
Продавець може скористатися кур’єром, Новою поштою, DHL, Meest, Укрпоштою чи будь-яким іншим перевізником, якщо:
товар прибуде до місця, визначеного замовником;
витрати та відповідальність залишаються на стороні продавця до моменту передачі товару покупцеві.
У разі потреби в уточненнях щодо Вашого питання, Ви завжди можете звернутися до представника замовника за номером телефону, зазначеним в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
21.05.2025 17:02