• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поворотний дисковий затвор (ДК 021:2015: код «42130000-9» - «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» («42131280-2» -«Дискові поворотні затвори»)).

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.

Завершена

4 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 63 750.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2025 16:10 - 23.05.2025 00:00
Відповідь надана

Збільшення терміну поставки обладнання

Номер: cd35cf4087494250b6dfaa589cf2575f
Дата опублікування: 22.05.2025 16:19
Опис: Шановний Замовнику! Уважно ознайомившись із умовами тендерної документації зокрема з пунктом 4.3 розділу I, яким передбачено строк поставки: «Протягом 110 календарних днів з моменту отримання письмової або електронної заявки.» Просимо переглянути даний термін з урахуванням об’єктивних технологічних, виробничих і логістичних чинників. Для нашого звернення були обєктивні підстави: Складність виробничого циклу: поворотні дискові затвори великого діаметра, які відповідають високим вимогам до герметичності, матеріалів, випробувань та технічних умов, виготовляються індивідуально під замовлення, із тривалим циклом механічної обробки, зварювання, контролю якості та гідравлічних випробувань. Середній технологічний цикл виробництва подібної арматури складає від 120 до 150 календарних днів, що підтверджується типовими термінами провідних європейських виробників. Ексклюзивність обладнання: зазначене обладнання не є масовим товаром, а виготовляється у вузькій спеціалізованій номенклатурі, що додатково впливає на строки постачання. Імпортні виробники, які відповідають технічним і сертифікаційним вимогам, часто потребують узгодження специфікацій перед початком виготовлення, що також затягує процес. Ускладненість логістики у період воєнного стану: Доставлення великогабаритного технічного обладнання, зокрема з-за кордону, потребує організації спеціального транспорту, погодження митних процедур та забезпечення безпечного шляху транспортування, що суттєво подовжує загальний строк постачання. У зв’язку з викладеним, просимо розглянути можливість збільшення строку поставки до 180 календарних днів, що дозволить: забезпечити участь у процедурі більш широкого кола кваліфікованих виробників і постачальників; гарантувати постачання товару, що повністю відповідає технічним вимогам; знизити ризик зриву поставки з причин, що не залежать від учасника. Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право вносити обґрунтовані зміни до тендерної документації до завершення строку подання пропозицій. Сподіваємося на Ваше розуміння та очікуємо позитивного розгляду цього звернення.
Відповідь: Добрий день! Строк поставки, що вказаний у вимогах Замовника, визначений виходячи з аналізу ринку, консультацій з потенційними Учасниками та пропозицій, що надані Замовнику при формуванні закупівлі. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 23.05.2025 09:42
Відповідь надана

Усунення дискримінаційної вимоги.

Номер: 1b06d19b7e07446486dde7b04a387cb8
Дата опублікування: 22.05.2025 16:10
Опис: Шановний замовнику! Вивчивши умови тендерної документації, оприлюдненої Вами у межах відкритих торгів із закупівлі поворотного дискового затвору, повідомляємо про наявність умови, що суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації учасників. У пункті 2.2 розділу IV тендерної документації передбачено: «Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій.» Зазначене положення є дискримінаційним та неправомірним, оскільки не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами). Зокрема, відповідно до пункту 43 Особливостей (затверджених Постановою № 1178), у разі подання лише однієї тендерної пропозиції: «…електронна система закупівель… визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону». Зобов’язання щодо наявності щонайменше двох учасників для проведення аукціону є невиправданим обмеженням конкуренції та порушує принципи відкритості, добросовісної конкуренції та рівного доступу, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога: Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення або уточнення п. 2.2 розділу IV, щоб він відповідав нормам чинного законодавства та не містив заборони на розгляд тендерної пропозиції у разі, якщо вона є єдиною.
Відповідь: Добрий день! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання повідомляємо наступне: - відповідно до пункту 35 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. - відповідно до пункту 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Враховуючи зазначені вище вимоги Замовником було сформовано тендерну документацію з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель визначених ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, в разі подання однієї тендерної пропозиції закупівля автоматично перейде у статус «кваліфікації», у разі подання двох і більше тендерних пропозиції закупівлі перейде у статус «аукціон».
Дата відповіді: 23.05.2025 09:41
Відповідь надана

питання

Номер: 8f7e6fb77ec14eb9a42cd454ad6af79a
Дата опублікування: 19.05.2025 15:36
Опис: Шановний Замовнику, чи вірна вказано монтажну довжину? Монтажна довжина затвору не більше 230 мм, чи вірно вказано будівельну довжину. Згідно європейському стандарту монтажна довжина буде від 350 до 522мм. Просимо внести роз'яснення.
Відповідь: Добрий день, Учаснику! Вимога Замовника щодо монтажної довжини затвору не більше 230 мм, згідно з EN 558-1 F16. Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію. Дякую за звернення.
Дата відповіді: 21.05.2025 14:38