• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція системи пожежної сигналізації в будівлях: Контора склад (інв.№00008b/0501), склад (інв.№00008а/0501), будівля МССДТУ диспетчерська (інв.№1/0501), будівля МСРЗА релейний захист (інв.№192а/0501), контрольно-пропускний пункт (інв. № 198/0501), ангар (інв. № 2/0501), центральна майстерня-склад (інв.№200/0501), адміністративна будівля (інв.№202/0501) ремонтно-виробничої бази Одеського РЦОМ 45454000-4 Реконструкція

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Торги не відбулися

2 093 260.48 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 20 932.60 UAH
Період уточнення: 15.05.2025 16:01 - 27.05.2025 00:00
Відповідь надана

Кошторисна частина

Номер: 292406f0d80541cba786f5184cd4de16
Дата опублікування: 26.05.2025 11:40
Опис: В п.3.2 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що "Будівельні роботи виконуються у відповідності до вимог проєкту. При складанні кошторисної пропозиції Підрядник повинен керуватися не тільки наданим Замовником кошторисом для визначення вартості будівництва, але й проєктною документацією для забезпечення наявності усього складу робіт, устаткування (обладнання) та ресурсів у пропозиції Підрядника.". Замовником не було надано кошторис для визначення вартості будівництва
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Обов’язку передачі кошторису для визначення вартості будівництва зазначеним нормативним документом не передбачено. Також нагадуємо, що Учасник закупівлі при розрахунку вартості Тендерної пропозиції має керуватись в тому числі вимогами визначеними у пункті 4.2. (Додаток 3 до ТД). В якому вказано, що будівельні роботи виконуються у відповідності до вимог проєкту та при складанні кошторисної пропозиції Підрядник повинен керуватися не тільки наданим Замовником кошторисом для визначення вартості будівництва, але й проєктною документацією для забезпечення наявності усього складу робіт, устаткування (обладнання) та ресурсів у пропозиції Підрядника. Також повідомляємо, що Учасник закупівлі при розрахунку вартості Тендерної пропозиції відповідно до вимог п. 2.2. Додатку 3 повинен врахувати всі конкретно не вказані в Договорі або в проектній документації витрати, які необхідно виконати для завершення будівництва Об’єкта.
Дата відповіді: 27.05.2025 09:55
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: ce64baf47c854cba859c9c4c0e92a8e7
Дата опублікування: 26.05.2025 11:31
Опис: У п.2.4 Додатку 3 передбачено наступну вимогу: «Учасник повинен передбачити можливість розрахунку та ведення кошторисної частини проєктної документації (в разі необхідності) та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології – кошторис», актуальної версії на момент складання кошторису». Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. По-перше, відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права встановлювати умови, що дискримінують учасників. Тендерна документація повинна бути складена з урахуванням принципу добросовісної конкуренції. По-друге, згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який регламентує склад, структуру та методику формування кошторисної документації, не передбачено обов’язкового використання будь-якого конкретного програмного комплексу. Даний стандарт встановлює вимоги до результату, а не до інструменту, яким цей результат отримано. Це означає, що кошторисна документація, сформована за допомогою інших програмних продуктів (наприклад, АВК-5), за умови відповідності вимогам ДСТУ, є рівноцінною. По-третє, згідно з практикою Антимонопольного комітету України, обмеження учасників у виборі програмного забезпечення без техніко-правового обґрунтування визнається обмеженням конкуренції, що порушує вимоги Закону України «Про захист економічної конкуренції». У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: дозволити використання еквівалентного програмного забезпечення для формування кошторисної документації, що забезпечує дотримання вимог чинних нормативно-правових актів, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; або надати письмове обґрунтування необхідності виключного використання саме програмного комплексу «Будівельні технології – кошторис». У разі відсутності змін залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо. Перш за все слід зауважити, що посилання в запитанні на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» є неправомірним, оскільки даний нормативний документ є скасованим згідно з Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, та одночасно затверджено новий нормативний документ – Настанову з визначення вартості будівництва. Згідно з ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до Листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №9/5-1279 від 26.12.2008 передбачено перелік програмних комплексів, що рекомендовані до використання при визначенні вартості будівництва. Враховуючи вищевикладене, аналіз ефективності та наявність у постійному використанні програмного забезпечення НЕК «УКРЕНЕРГО» відповідних програмних комплексів, Замовником було встановлено вимогу учасникам закупівлі передбачити можливість розрахунку та ведення кошторисної частини проєктної документації (в разі необхідності) та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології – кошторис», актуальної версії на момент складання кошторису для можливості оперативного опрацювання кошторисної документації без викривлень інформації. Зазначений програмний комплекс є загальнодоступним та загальновживаним. Звертаємо увагу, що відповідно до абз.2 ч. 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 27.05.2025 09:54