• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в с. Мазурівка Чернівецької територіальної громади, Могилів-Подільського району, Вінницької обл. Коригування

Завершена

7 970 434.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 852.17 UAH
Період уточнення: 15.05.2025 16:04 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 4f44944ff1684af5b22844d74c903a68
Дата опублікування: 21.05.2025 17:00
Опис: Шановний Замовник. В додатку 4 до Тендерної документації (Технічне завдання) незрозуміло, які застосувати розцінки, а саме: п.1, п.14 - Очищення території від сміття та порослі бур'янів вручну (вздовж приватного сектора); п.6 - Планування існуючого щебеневого дорожнього покриття (ІІІ гр.); п.12, п.26 - Планування узбіччя з 2-х боків шириною 1.0м; п.32 - Планування узбіччя - шириною 1,0м, hср.=10 з переміщенням ґрунту до 10м. Просимо дати обгрунтоване роз’яснення.
Відповідь: Доброго дня! Згідно тендерної документації -додаток 4 , замовник не може рекомендувати застосування розцінок. Тобто, Учасники самі встановляють норми і розцінки згідно наявного в них обладнання для виконання певних видів робіт.
Дата відповіді: 22.05.2025 16:48
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ умови ТД

Номер: 88598d49bfd843109b6852c4e1d97dcf
Дата опублікування: 21.05.2025 12:14
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку №10 до тендерної документації: «позитивний відгук, виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, про надання послуг (виконання робіт), який має містити інформацію про номер та дату договору, назву об'єкту, суму договору, підтвердження, що на об'єкті виконано роботи в повному обсязі, підтвердження, що роботи виконано якісно, із дотримання строків, підтвердження відсутності претензій та позовів. Вимога про надання відгуку саме: не раніше дати оголошення даної закупівлі ОБМЕЖУ КОЛО УЧАСНИКІВ і є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ через відсутність нормативного регулювання питання щодо порядку та строків видачі відгуків. Різниці між відгуком який виданий до моменту оголошення процедури закупівлі і після моменту її оголошення НЕ МАЄ, Учасники в праві підтвердити наявність позитивного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору позитивним відгуком БЕЗ ПРИВ’ЯЗКИ до дати закупівлі. Дана вимога є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та Порядку оскарження відкритих торгів передбачених Особливостями затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, а саме – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ ТА РІВНЕ СТАВЛЕНЯ ДО НИХ. Просимо внести зміни в тендерну документацію!!!
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку №10 до тендерної документації: а саме «позитивний відгук, виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, змінено.
Дата відповіді: 21.05.2025 15:54
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: 68aaf582b8704276a78c9fd42380d29c
Дата опублікування: 19.05.2025 12:43
Опис: Просимо усунути дискримінаційну умову в частині надання фінансової звітності, а саме: Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі, вказаної в оголошенні про проведення закупівлі.
Відповідь: П.4.1 Кваліфікаційних критеріїв до учасника (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено надання документів фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі, вказаної в оголошенні про проведення закупівлі. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Отже, дана вимога, встановлена замовником жодним чином не порушує норм Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 20.05.2025 10:18
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: dd1cbbfad3b74b52bbb01e0889a6d278
Дата опублікування: 19.05.2025 12:40
Опис: В тендерній документації, Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6: Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Cертифікати мают бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. Просимо пояснити на кого саме повинні бути видані сертифікати - на учасника або на завод. Також вимагається Акт огляду обєкта - це є дискримінаційна вимога, прошу її усунути.
Відповідь: SO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Законом України « Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі », на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи (в даному випадку – роботи) за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Будівництво та ремонт доріг, особливо у військовий час, є важливим предметом закупівлі. Саме тому, на скільки буде якісним будівництво або ремонт доріг безпосередньо залежить від сумлінного підрядника. Тому Замовник і зацікавлений укласти договір з надійним підрядником, який підвищує рівень екологічної безпеки та відповідально ставиться до охорони праці в своїй організації. Сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) це підтверджують. Видаються ці сертифікати саме юридичній особі , тобто організації в цілому , або на окремі підрозділи якщо саме вони є об’єктами сертифікації. Вимога тендерної документації надати у складі пропозиції сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не є дискримінацію учасників, так як не містять прив’язку вимог ISO до виду економічної діяльності учасника, сертифікати, які вимагає Замовник не є взаємозамінними та мають безпосереднє відношення до закупівлі. Отже, Замовником забезпечено рівність усіх учасників закупівлі, вказані вимоги жодним чином не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь в процедурі закупівлі та не призводять до дискримінації учасників, а неспроможність того чи іншого учасника забезпечити якісне виконання робіт не може вважатись дискримінацією такого учасника. П. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як зазначено в п. 5.32. Розділу v «Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, під час спорудження об'єкту будівництва для того, що уникнути ризиків, пов'язаних з проектною документацією підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику, та з'ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацією в установленому порядку. Акт огляду об’єкту є важливою складовою як для замовника, так і підрядника з метою якісного виконання ремонту дороги. Отже, така вимога не є дискримінаційною по відношенню до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 20.05.2025 10:18
Відповідь надана

Усунення дискримінаційниг вимог

Номер: 08e16b8b102d43d2943f1b330d0772ac
Дата опублікування: 19.05.2025 12:35
Опис: В додатку 2 до договору підряду (план фінансування) зроблена помилка, план фінансування розбитий на квітень, травень, червень, липень 2025 року, а в додатку 1 до договору підряду (календарний графік виконання робіт), зазначені травень, червень, липень, серпень 2025 року, прошу виправити.
Відповідь: Доброго дня! Дану помилку виправлено, оновлену версію завантажено, дякую!
Дата відповіді: 19.05.2025 14:39