-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень реабілітаційної установи для осіб з інвалідністю «Наш дім» імені Валентини Бондаренко Бориспільської міської ради Київської області по вул. Сергія Камінського, 6 в м. Бориспіль, Київської області, ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Торги не відбулися
9 127 496.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 637.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 637.48 UAH
Період уточнення:
15.05.2025 10:15 - 26.05.2025 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
cf4433b033dc46d88482967e15bcb8c0
Дата опублікування:
20.05.2025 11:12
Опис:
Просимо опублікувати текст вимоги щодо сертифікатів ISO без зазначення кодів діяльності:
Видалити слова з вимоги:"підтвердити Учасником наявність в сертифікаті, коду 41.00.4 та коду 41.00.3..." є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників.
Потенційний учасник має сертифікати ДСТУ ISO, але не може прийняти участь у даній закупівлі, оскільки сертифікат не містить коду 41.00.4 т коду 41.00.3.
Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог у вказаній редакції
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови кабінету міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з урахуванням нормативно-правових актів, норм і правил та розпорядчих документів, актів у будівництві. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ ISO стратегічним рішенням організації та є одним з підтверджень відповідності Технічним регламентам. Тому, користуючись своїм правом та керуючись положеннями статті 22 Закону, Замовник вважає за необхідне отримати сертифікати якості для впевненості, що роботи будуть виконані якісно та у відповідності до стандартів.
Також, в свою чергу, хотіли б зазначити, що коди ДКПП 41.00.30 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти), 41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) передбачають саме ті роботи які повинен виконати учасник в разі перемоги.
Враховуючи вищевикладене замовник вважає за необхідне, надання учасниками сертифікатів з цими кодами ДКПП, щоб впевнитись, що роботи які пропонуються до закупівлі, відповідатимуть національним та міжнародним стандартам якості та безпечності.
Відповідно до зазначеного, вимога щодо надання сертифікатів ніяким чином не порушує вимоги статті 3 «Принципи здійснення закупівель», статті 5 «Недискримінація учасників» Закону, оскільки, будь-який потенційний учасник який виконує будівельні роботи може бути акредитованим за вищевказаними кодами ДКПП.
Дата відповіді:
21.05.2025 11:36
Відповідь надана
дискримінаційна вимога щодо сертифікатів iso
Номер:
2735275168fa4322a1a1f3a06c84d752
Дата опублікування:
20.05.2025 00:53
Опис:
Тендерна документація містить пункт10 Додатку8: обов’язкова наявність в сертифікаті, коду 41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти, 41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)
Але Учасник підтверджує відповідність ДСТУ ISO за кодами ДК (КВЕД), зокрема код ДК (КВЕД) 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.
Але вимога підтвердити Учасником наявність в сертифікаті, коду 41.00.4 т коду 41.00.3 є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників.
Замовник не обґрунтовує необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог у вказаній редакції.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та видалити дискримінаційну вимогу
Відповідь:
ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Дата відповіді:
20.05.2025 11:03