-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба універсальна гумова акрилова, Грунт-емаль
Завершена
13 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132.00 UAH
мін. крок: 1% або 132.00 UAH
Період уточнення:
15.05.2025 10:03 - 20.05.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
b2dabdd368f540cfa544d503b80c09f8
Дата опублікування:
19.05.2025 12:41
Опис:
В Україні триває військовий стан, кожного дня країна зазнає небезпечних ракетних та шахедних атак, що забирає життя. Під час виконання умов договору, Сторони можуть зіткнутись із реальною небезпекою, що завадить виконати свої зобов’язання належним чином. Пропонуємо додати у договір пункт, що визначає обставини та порядок дій сторін на випадок виникнення небезпечних обставин пов’язаних із військовою агресією.
Пропонуємо викласти у наступній редакцій:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за Договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.У разі виникнення зазначених Вами обставин, Постачальник повідомляє про це Замовника у письмовій формі та звісно такий випадок буде розглянуто.
Дата відповіді:
19.05.2025 21:27
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
747119d7e0a84a4686691247ecea58ff
Дата опублікування:
19.05.2025 12:41
Опис:
У п.7.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим договором у наслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 7.2.:
У п.7.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим договором у наслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовій формі (електронною поштою тощо).
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що по-перше: в умові п. 7.2. проєкту договору не передбачено, що повідомлення повинно буду передано саме через відділення пошти; по-друге: передачу повідомлення у письмовій формі можливо у сканованому вигляді електронною поштою або факсом.
Дата відповіді:
19.05.2025 21:21
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
14d27be791b742bc99831961153fa61e
Дата опублікування:
19.05.2025 12:40
Опис:
У п. 6.4. зазначено, що За кожне порушення Постачальником умов цього договору з Постачальника додатково стягується штраф у розмірі 20% від ціни Договору.
Шановний Замовник, умови п.6.4. не конкретизують за яке саме порушення передбачена дана відповідальність. До прикладу, умови п.6.3 передбачає відповідальність за затримку поставки Товару або поставки Товару не в повному обсязі. Умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Відповідальність, що передбачена для Постачальника у п.6.3. є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Просимо або конкретизувати за яке саме порушення застосовуватиметься штраф, або виключити п.6.4.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Проєкт договору в даній вимозі залишається без змін. Також вважаємо, що сумлінний Постачальник не має приводів для хвилювання за штрафні санкції адже він свідомо приймає участь у закупівлі та укладає договір поставки товару.
Дата відповіді:
19.05.2025 21:12
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
16c28e47842648d680e20d15bf6d55ee
Дата опублікування:
19.05.2025 12:40
Опис:
У п.3.11. зазначено, що У разі виявлення неякісного Товару або такого, що не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного Товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» строк для заміни неякісного товару – 14 календарних днів. Також у п.3.7 договору міститься інший строк для заміни неякісного товару, а саме 7 календарних днів. Просимо привести у відповідність до норм законодавства п.3.11 проєкту договору:
3.11. У разі виявлення неякісного Товару або такого, що не відповідає умовам Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний Товар протягом 5 календарних днів з моменту виявлення неякісного Товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця.
Аналогічні зміни просимо внести до п.3.13.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Якщо Постачальник впевнений у якості продукції яку він надає Замовнику то умова про заміну протягом одного робочого дня не є перешкодою.
Дата відповіді:
19.05.2025 21:04
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
536cfffcab3d4ddbb5f153a727ad8e14
Дата опублікування:
19.05.2025 12:40
Опис:
У п.3.9. зазначено, що Строк поставки товару протягом 1 (одного) робочого дня, лише після заявки Замовником (факсом або сканована копія заявки електронною поштою).
Шановний Замовник, поставка у строк протягом 1 (одного) робочого дня, лише після заявки Замовником (факсом або сканована копія заявки електронною поштою), є вкрай недостатнім для своєчасної поставки товару. Навіть найбільші транспорті компанії не надають таких коротких строків для відвантаження товару. Просимо збільшити строк поставки до 5 робочих днів.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Звертаємо Вашу увагу, що поставка товару протягом одного робочого дня має бути здійснена саме після подачі заявки, а не з моменту укладання договору.
Дата відповіді:
19.05.2025 20:55
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
e88c21faae574a04978e93da65e6671b
Дата опублікування:
19.05.2025 12:39
Опис:
У п.3.10. зазначено, що Гарантійний термін Товару становить 12 місяців з моменту отримання Товару на склад лікарні.
Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.3.10 проєкту договору:
3.10.Строк придатності Товару становить 12 місяців з моменту виготовлення Товару.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Замовнику потрібен товар який саме на момент поставки буде мати гарантійний термін не менше 12 місяців. В даний пункт зміни вноситися не будуть.
Дата відповіді:
19.05.2025 20:49
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
d4eadded7d5b4bc0ace0526549d66005
Дата опублікування:
19.05.2025 12:39
Опис:
У п.3.1. зазначено, що Якість поставленого Товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства України. Постачальник гарантує якість Товарів, що постачає.
Лакофарбова продукція, що виготовляється на території України виготовляється за ТУ має різну назву у виробників (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни до п.3.1 проєкту договору:
3.1. Якість поставленого Товару повинна відповідати вимогам чинного законодавства України або технічним умовам виробника. Постачальник гарантує якість Товарів, що постачає.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. В цьому пункті Замовник залишає проєкт договору без змін.
Дата відповіді:
19.05.2025 20:45
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
0dde28fbf0ba4b3797d330597e73568e
Дата опублікування:
19.05.2025 12:39
Опис:
У п.2.2. зазначено, що Ціна Товару має бути сформована з урахуванням мита, податків, зборів що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження та усіх супутніх витрат, пов’язаних з поставкою Товару та інших витрат.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. Просимо внести зміни до п.2.2.
2.2.Ціна Товару має бути сформована з урахуванням мита, податків, зборів що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування (у разі страхування) навантаження, розвантаження та усіх супутніх витрат, пов’язаних з поставкою Товару та інших витрат.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Якщо страхування є необовʼязковим для даного товару, Замовник не буде вважати відсутність страхування як порушенням вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
19.05.2025 20:43