• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров’яна непромислового використання

Завершена

1 878 743.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 787.44 UAH
Період уточнення: 14.05.2025 16:24 - 19.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимоги тД

Номер: 30f0d46763814918998bf5addfa59ad5
Дата опублікування: 15.05.2025 12:52
Опис: Згідно ТД, Додаток 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції п. 1 Кваліфікаційні критерії, п.п. 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), п.п.п. 1.1.2. виагається наступне «Копії документів (або сканований оригінал), які підтверджують виконання зазначених договорів (копії накладних та/або акти приймання передачі). З метою встановлення достовірного обсягу постачання деревини паливної у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1142 учасник надає до копій (або сканованих оригіналів) накладних та/або актів приймання-передачі копії (або сканований оригінал) форми ТТН –ліс та Специфікацію-накладну на деревину відпущену, яка є додатком до форми ТТН-ліс та/або посилання на їх номер та дату в системі електронного обліку деревини.» Вимагаємо прибрати вимогу про надання ТТН-ліс та Специфікацію-накладну на деревину відпущену, яка є додатком до форми ТТН-ліс та/або посилання на їх номер та дату в системі електронного обліку деревини до договорів досвіду, оскільки це є первинний обліковий документ який складається лісогосподарством під час відпуску деревини, та не має відношення до документів на підтвердження виконання договорів досвіду. Учасники не зобов’язані зберігати та/або надавати зазначені документи, тим більше що учасники жодним чином не зобов’язані придбати деревину для постачання по аналогічних договорах виключно у лісокоритсувачів. Зазначена вимога є безглуздою та такою що порушує права учасників та створює дискримінаційні умови, оскільки виконати її можуть лише лісокористувачі.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Встановлена вимога про надання форми ТТН-ліс та Специфікації-накладної на деревину відпущену, яка є додатком до форми ТТН-ліс, або посилання на їх номер та дату в системі електронного обліку деревини до договорів досвіду, є обґрунтованою та такою, що не порушує принципів недискримінації та відкритої конкуренції. Обґрунтування: 1. З огляду на чине законодавство у сфері публічних закупівель, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Дана вимога встановленна Замовником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019р. №1142 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу внутрішнього споживання вітчизняних лісоматеріалів необроблених і контролю за неперевищенням обсягу внутрішнього споживання вітчизняних лісоматеріалів необроблених», з урахуванням рекомендаційних листів управлінь екології та природних ресурсів обласних адміністрацій у яких вказується за необхідне враховувати при закупівлі деревини дров’яної у постачальників наявність електронного обліку деревини. Основна мета даної вимоги - переконатись у наявності в постачальника досвіду поставки деревини дров'яної з підтвердженим походженням та легальним обігом, оскільки саме таку деревину Замовник планує закупити для закладів освіти, що знаходяться в його підпорядкуванні. 2. Вона не обмежує коло потенційних постачальників, оскільки не вимагає, щоб постачання за аналогічними договорами здійснювалося саме лісокористувачами. 3. Учасник може надати посилання на ТТН-ліс та Специфікацію-накладну, якщо оригінали відсутні — це альтернативний, спрощений варіант виконання вимоги. 4. Вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційної, оскільки при відсутності під час виконання Договору «копії (або сканований оригінал) форми ТТН –ліс та Специфікацію-накладну на деревину відпущену, яка є додатком до форми ТТН-ліс та/або посилання на їх номер та дату в системі електронного обліку деревини», є підстави вважати відповідну господарську діяльність як таку, що суперечить вимогам чинного законодавства та може призвести до завдання збитків державі. 5. Твердження, що дана вимога порушує права учасників та створює дискримінаційні умови, оскільки виконати її можуть лише лісокористувачі - неправдиве, що підтверджується інформацією в рамках проведення Замовником закупівлі (UA-2024-05-10-009153-a), а саме: учасником вищезгаданої закупівлі, який не є лісокористувачем (ФОП Драна Г.В.) підтверджено наданими документами (зокрема ТТН-ліс) виконання аналогічних Договорів за предметом закупівлі.» Таким чином, вимога: • не є дискримінаційною, • не порушує права учасників, • не вимагає неможливого чи надмірного, • ідентична для всіх учасників, і її виконання цілком можливе для добросовісних, • і встановлена в межах повноважень замовника відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Тендерна документація змін не потребує. З повагою, Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради !
Дата відповіді: 16.05.2025 15:19