• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області»

Торги не відбулися

15 533 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 668.66 UAH
Період уточнення: 13.05.2025 16:22 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: c9ab4730bc4b478292aee6a5f8624c0c
Дата опублікування: 23.05.2025 15:10
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що встановлення умов зазначених у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «У період уточнення Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладення договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми. За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасника.» суперечить пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Антимонопольний комітет України дотримується позиції, що встановлення в тендерній документації умови, щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції акту обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасник, є дискримінаційною умовою. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт обстеження об’єкту, підписаний саме представником Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. З незалежних від учасника підстав представник Замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт обстеження об’єкту, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічну позицію Колегія займала в наступних рішеннях: №1307 від 06.02.2023, оголошення № UA-2023-01-23-015989-а; №1089 від 31.01.2023, оголошення № UA-2023-01-17-015273-a; № 3526-р/пк-пз від 21.03.2023, оголошення № UA-2023-03-07-010488-a. Тому, просимо виключити дану дискримінаційну вимогу, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині та не порушувати чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.05.2025 16:03
Відповідь надана

щодо технічного завданя

Номер: 7b5dca61aa644796b5e41c7428879c53
Дата опублікування: 21.05.2025 15:17
Опис: Шановний замовник. Роздiл 5. Підйомник в пункті № 44 "Монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг" - 0,7 шт. У цьому пункті не вірно одиниця виміру чи об'єм? Надайте відповідь і внесіть зміни в тендерну документацію. Дякую.
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за звернення. В Роздiлі 5. Підйомник в пункті № 44 "Монтаж площадки підіймальної вантажопідйомністю 500 кг" - 0,7 шт неправильно вказано об'єм. Площадок має бути 2 штуки. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Дата відповіді: 23.05.2025 11:20
Відповідь надана

Щодо технічного завдання.

Номер: c782f0bc68a54acd966ed6e413c69731
Дата опублікування: 21.05.2025 11:03
Опис: Шановний замовник. Яка товщина металочерепиці при "Улаштуванні покрівель шатрових із металочерепиці".
Відповідь: Шановний учасник. Товщина металочерепиці має бути 0,45 мм.
Дата відповіді: 23.05.2025 11:21
Відповідь надана

Щодо кошторису.

Номер: 57c446e8f9384596b2f66df36d1716dd
Дата опублікування: 20.05.2025 11:25
Опис: Добрий день. У додатку №6 до тендерної документації міститься вимога: «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: - договірну ціну, розрахунок договірної ціни та КОШТОРИС; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку виконання робіт (під час укладання договору календарний графік може бути відкоригований щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом). - Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Поясніть, який документ згідно умов тендерної документації буде вважатися «КОШТОРИСОМ», який саме документ має надати учасник щоб виконати відповідну вимогу, адже такої форми документу як «КОШТОРИС» у Настанові з визначення очікуваної вартості об’єкта будівництва немає. Дякую.
Відповідь: Шановний учасник. Дякуємо за звернення.Відповідні зміни внесено в тендерну документацію і форма документу "кошторис" видалено.
Дата відповіді: 23.05.2025 11:24
Відповідь надана

Щодо робітників.

Номер: 3beefb079f5049abb6ee1d7375f2d04c
Дата опублікування: 20.05.2025 11:24
Опис: Добрий день. У формі 2 додатку №3 до тендерної документації міститься зразок довідки щодо наявності кваліфікованих робітників в учасника. Одна із колонок містить наступна назву «Нормативна потреба (роб.) відповідно до проектно-кошторисної документації», в зазначеній колонці відсутня інформація про кількість робітників. Враховуючи, що в формі довідки вказано саме «відповідно до проектно-кошторисної документації» Замовник мав би чітко вказати яка саме нормативна потреба у робітниках закладена у проєкті. У нас як учасника така інформація відсутня, ми можемо вирахувати відповідний показник виключно відповідно до оформлених розрахунків нашої тендерної пропозиція, та зазначений показник може відрізнятися від показника Замовника. Просимо чітко вказати відповідний показник у тендерній документації, або надайте роз’яснення яким чином учасник має заповнити відповідну колонку довідки. Дякую.
Відповідь: Шановний учаснику. У Додатку 1 до тендерної документації містяться перелік та об'єми робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації Замовника. Учасники на основі цієї інформації з проектно-кошторисної документації готують цінову пропозицію, відповідно до якої і визначається нормативна потреба кваліфікованих робітників.
Дата відповіді: 23.05.2025 11:55
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору.

Номер: 51b587ee84f64ba1a897fb66c987afde
Дата опублікування: 20.05.2025 11:24
Опис: Добрий день. У тендерній документації міститься наступна вимога до учасників: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: Довідку у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції)». Надайте чітке роз’яснення, які саме договори відповідно до умов тендерної документації є аналогічними, адже предметом закупівлі (найменуванням) – є Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду з влаштуванням засобів безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення будівлі навчально-виховного комплексу «Довжанківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Підгороднянської сільської ради Тернопільської області за адресою: вул. Містечко, 46 у с. Довжанка Тернопільського району Тернопільської області», тобто жодний учасник не зможе надати відповідного договору, а процедура оголошена за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, а ви вказали «капітального ремонту / реконструкції». Вкажіть чітко, чи буде вважатися аналогічним будь-який виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції, реставрації та нового будівництва, як це вказано в чинному законодавстві України? Дякую.
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі": "предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку". Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі": "роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт". Згідно з умовами тендерної документації: "Аналогічним вважається договір, що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК (на закупівлю робіт з капітального ремонту / реконструкції)» Таким чином, учасники повинні підтвердити наявність досвіду за предметом закупівлі та/або за кодом ДК.
Дата відповіді: 23.05.2025 11:54