-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт вулиці Галицька (від будинку №9 до будинку №11) в с.Давидів Львівської області (коригування)»
Під кількістю "1 робота" слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією. Роботи повинні бути виконаними протягом 2025 року, однак, за відсутності фінансування, оплата виконаних робіт може здійснюватись протягом 2025-2026 років.
Завершена
4 364 626.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 823.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 823.13 UAH
Період уточнення:
12.05.2025 16:33 - 25.05.2025 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
189cc6f69bcd49e4810bb8fb24b5024b
Дата опублікування:
23.05.2025 19:50
Опис:
Відповідаючи на запитання щодо вимоги про надання ДВОХ аналогічних договорів Замовник, зокрема, зазначає: "Зважаючи на те, що строк виконання робіт за даним предметом закупівлі визначений: 31 грудня 2025 р, Замовник мусить бути впевненим в тому що учасники матимуть достатній досвід виконання аналогічних робіт та встигнуть виконати роботи визначені Технічним завданням до кінця поточного року." Відповідь замовника свідчить, що йому важливіше кількість договорів, а не реальний досвід учасника з виконання аналогічних робіт. Прошу роз'яснити чому наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних робіт по одному договору, але в обсягах, що у кілька разів перевищують обсяги, що передбачені технічним завданням за предметом закупівлі не є для Замовника належним підтвердженням спроможності Учасника належно виконати роботи за предметом закупівлі?? Про спроможність Учасника виконати належним чином обсяг робіт за предметом закупівлі свідчить обсяг виконаних ним аналогічних робіт за аналогічним договором чи не так ??
Відповідь:
Вітаємо. У відповідь на ваше звернення повідомляємо про те, що замовник не має права прописувати вимог щодо в наявності в Учасників досвіду виконання аналогічних робіт по одному договору, але в обсягах, що у кілька разів перевищують обсяги, що передбачені технічним завданням за предметом закупівлі, оскільки така вимога є надмірною на необгрунтованою.
Згідно ст. 16 Закону: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак значення "договорів" застосоване в законі в множині, що означає не менше двох. Відтак, сам Закон дозволяє Замовнику прописувати вимоги щодо необхідності надання більше одного аналогічного договору.
Вимога "не менше двох" означає, що учасник закупівлі має надати докази виконання, як мінімум, двох аналогічних договорів.
Звертаємо вашу увагу на те, що замовником не встановлено обмежень щодо періоду укладення та /або виконання таких аналогічних договорів та замовників з якими такі аналогічні договори мали б бути укладеними. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
З повагою.
Дата відповіді:
26.05.2025 15:11
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
ebd185caceca4ccc98359cd8685ab20a
Дата опублікування:
23.05.2025 19:32
Опис:
Відповідаючи на запитання щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки замовник зазначає: "Вказана вами інформація не повністю відповідає дійсності. Згідно Постанови КМУ "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) визначає ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки а саме Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А 20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. 8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою". Проте саме твердження Замовника є ПОМИЛКОВИМИ, оскільки відповідно до преамбули до Постанови КМУ №1107 установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Група А п.20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, п.8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою". Указом Президента України від 24.02.2022 №64/22 (із змінами) на території України введено воєнний стан до 07.08.2025. Тож станом на сьогодні такі види робіт підвищеної небезпеки як Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою" виконуються на підставі Декларації, без необхідності оформлення Дозволу. Разом з цим, вдячні за приведення тендерної документації, в цій частині, у відповідність до вимог законодавства України.
Відповідь:
Вітаємо. Замовником для розширення кола потенційних учасників вже внесено зміни щодо даного питання. З повагою.
Дата відповіді:
26.05.2025 15:04
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
c095e41c0e634906a29f0c43eb58a863
Дата опублікування:
20.05.2025 17:42
Опис:
Відповідно до розділу ; Додатку №1 замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів; земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. Даний дозвіл повинен бути виданий на ім’я учасника та бути дійсним на момент його подання; - дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме на вантажопідіймальний кран/кран-маніпулятор, який буде використовуватись при виконанні робіт та перебуває у власності чи у користуванні учасника. Проте, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 такі роботи підвищеної небезпеки і та експлуатація (застосування) таких машин, механізмів, виконуються на підставі ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Проте, тендерною документацією не передбачено можливість підтвердження відповідності таким вимогам шляхом надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що суперечить вимогам Закону !! Відтак, ця вимога замовника повинна бути змінена !!
Відповідь:
Вітаємо. Вказана вами інформація не повністю відповідає дійсності. Згідно Постанови КМУ "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Додаток 2
до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 3 лютого 2021 р. № 77) визначає ПЕРЕЛІК
видів робіт підвищеної небезпеки а саме Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу
Група А
20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою.
Щодо дозволу на вантажопідіймальний кран/кран-маніпулятор повідомляємо про те, що замовником з метою розширення кола потенційних учасників буде внесено відповідні зміни в положення Додатку №1 до Тендерної документації. З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 15:51
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
d5c6067ed4c34a779a9aca1e40d36e7a
Дата опублікування:
20.05.2025 17:34
Опис:
Відповідно до п.1.3.3. Додатку №1 учасники повинні надати "..документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації, які видані уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства. Дані документи надаються щодо договору, який поданий в якості аналогічного, та інформацію про якого вказано у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Таблиця «Г»)" Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від Учасника, а залежить від волі третіх сторін, а саме - замовника, так само, як і надання замовником цих документів Учаснику. Прошу роз'яснити, яким чином взяти участь в закупівлі зможуть взяти учасники які мають належний досвід виконання аналогічних договорів, про те Замовники не оформили документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації ?? Така вимога Замовника є дискримінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації!!
Відповідь:
Вітаємо. Згідно із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (ст. 39-1), введення об’єкта в експлуатацію без відповідного дозволу передбачає адміністративну відповідальність. Таке порушення кваліфікується за статтею 96 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Процедура видачі сертифікату регулюється Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 461 від 13.04.2011).
Сертифікат засвідчує факт завершення реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта та його готовність до подальшої експлуатації.
Згідно абз 2 п.3 ПОРЯДКУ прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Згідно п. 15. ПОРЯДКУ прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461
Реєстрація декларації або видача сертифіката здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”) з дотриманням вимог Законів України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” та “Про адміністративні послуги”.
Доступ до даних Реєстру будівельної діяльності здійснюється безоплатно через портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Відкритий доступ у режимі реального часу користувачів до інформації, що міститься в Реєстрі будівельної діяльності, здійснюється безоплатно.
https://e-construction.gov.ua/
Однією з підстав для відмови у видачі сертифіката є: невідповідність об’єкта проектній документації на будівництво такого об’єкта та/або вимогам будівельних норм.
Згідно ст . 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та відсутні обмеження щодо переліку документів які замовник може прописувати в умовах документації на підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію.
Відтак, дана вимога, як і будь яка інша з п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації замовником встановлена в тому числі згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 та. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою
Дата відповіді:
23.05.2025 15:52
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
2e68e18823e34a0bb1ceb93765a705ce
Дата опублікування:
20.05.2025 17:28
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості НЕ МЕНШЕ ДВОХ, які ПОВНІСТЮ виконані, інформація щодо яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договори (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, ОСНОВНИМ видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ ДОРОЖНЬОГО ПОЛОТНА. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 70% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ даної закупівлі. Вимоги замовника в частині надання ДВОХ аналогічних договорів, які ПОВНІСТЮ виконані, ОСНОВНИМ видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ ДОРОЖНЬОГО ПОЛОТНА, з вартістю не менше ніж 70% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ закупівлі є дискримінаційними, оскільки штучно обмежують конкуренцію, тому повинні бути виключені з тендерної документації !! Або ж прошу обґрунтувати їх встановлення та роз'яснити чому в процедурі закупівлі не можуть взяти участь Учасники які мають досвід виконання робіт з укладання ФЕМ та встановлення каменів бортових в кількості більшій ніж передбачено технічним завданням, але аналогічний договір за яким виконувались такі роботи не відповідає дискримінаційним умовам Замовника (один договір, не повністю виконаний, не основні роботи і т.д.) ??
Відповідь:
Вітаємо.
Кваліфікаційна вимога – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від підрядників/учасників.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону "Про публічні закупівлі (далі - Закон) , та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно ст. 16 Закону: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак значення "договорів" застосоване в законі в множині, що означає не менше двох. Відтак, сам Закон дозволяє Замовнику прописувати вимоги щодо необхідності надання більше одного аналогічного договору.
Вимога "не менше двох" означає, що учасник закупівлі має надати докази виконання, як мінімум, двох аналогічних договорів.
Аналогічну позицію транслює і в своїх рішеннях Антимонопольний комітет України. (Рішення: № 1261-р/пк-ск від 20.11.2012 (№ 589-р/пк-ск від 30.05.2014, № 919-р/пк-ск від 06.08.2014).
Зважаючи на те, що строк виконання робіт за даним предметом закупівлі визначений: 31 грудня 2025 р, Замовник мусить бути впевненим в тому що учасники матимуть достатній досвід виконання аналогічних робіт та встигнуть виконати роботи визначені Технічним завданням до кінця поточного року. Щодо того, чому замовником прописана вимога що такі аналогічні договори мають бути саме виконані зумовлена тим, що наявність саме виконаних аналогічних договорів раніше дозволяє замовнику перевірити, чи учасник раніше успішно виконував схожі роботи та чи здатний впоратися з новим договором.
Звертаємо вашу увагу на те, що замовником не встановлено обмежень щодо періоду укладення та /або виконання таких аналогічних договорів та замовників з якими такі аналогічні договори мали б бути укладеними. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 16:09
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
e89aca1ba8fa4ed09c8f7ba96da15394
Дата опублікування:
20.05.2025 17:21
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договори (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Прошу роз'яснити, яким чином в процедурі закупівлі можуть взяти участь учасники які мають досвід виконання робіт з укладання ФЕМ та установлення каменів бортових в кількості більшій, аніж передбачено технічним завданням, проте такі не є ОСНОВНИМ видом робіт за аналогічним договором ???
Відповідь:
Кваліфікаційна вимога – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є важливою, адже сфера публічних закупівель та особливості розпорядження державними коштами потребує певної надійності та досвідченості від підрядників/учасників.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону "Про публічні закупівлі (далі - Закон) , та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно ст. 16 Закону: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В той же час, в Законі "Про публічні закупівлі" відсутнє визначення терміну "аналогічний договір".
Основний вид робіт у договорі визначається "предметом договору". Це те, що сторони домовилися виконувати, і є ключовим для розуміння змісту та мети договору.
Замовником встановлено вимоги щодо визначення аналогічного договору виходячи з основних видів робіт, що є предметом даної закупівлі.
З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 16:21
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
4139d00fa3f249178aa73ea985318f79
Дата опублікування:
20.05.2025 17:18
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договори (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Вартість виконання робіт по запропонованому аналогічному договору має становити не менше ніж 70% від очікуваної вартості даної закупівлі. Прошу роз'яснити яким чином вартість виконання аналогічного договору свідчить про досвід виконання аналогічного договору ??
Відповідь:
Вітаємо. Строк виконання робіт за даним предметом закупівлі визначений: 31 грудня 2025 р, Замовник мусить бути впевненим в тому що учасники матимуть достатній досвід виконання аналогічних робіт та встигнуть виконати роботи визначені Технічним завданням до кінця поточного року.
Відтак, якщо Учасники не мають відповідних потужностей, спроможностей та не виконували аналогічних договорів вартістю хоча б не менше ніж 70% від очікуваної вартості даної закупівлі, замовник несе ризики в тому, що зважаючи на короткий час, який відведений на виконання робіт по даному об'єкту може мати місце невиконання робіт чи затримки і невчасне виконання робіт. З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 15:50
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
90f6269eedf14cc3ad1ca05547da55bd
Дата опублікування:
20.05.2025 17:17
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договори (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту дороги/вулиці, основним видом робіт по якому є роботи пов’язані з укладанням ФЕМ дорожнього полотна. Прошу роз'яснити, що саме розуміє Замовник під дорожнім полотном, і чи відноситься до такого покриття тротуарів, які є елементом автомобільної дороги ??
Відповідь:
Вітаємо. Дорожнє покриття - верхня частина дорожнього одягу; твердий, стійкий до зносу матеріал, який викладають на шляхах з метою полегшення пересування і перевезення товарів. Додаток №1 не містить обмежень щодо частин автомобільних доріг. Відтак в даному випадку може мати місце покриття тротуарів, які є елементом автомобільної дороги згідно змісту заданого вами питання. З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 15:48
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
6a2053f788534c35b281d0fc69462981
Дата опублікування:
20.05.2025 17:16
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Прошу роз'яснити необхідність встановлення вимоги щодо надання саме ДВОХ виконаних аналогічних договорів ?? Прошу роз'яснити яким чином в процедурі закупівлі можуть взяти учасники, які мають один аналогічний договір, за яким виконано значно більші обсяги аналогічних робіт (зокрема з укладання ФЕМ та установлення бортових каменів) ??
Відповідь:
Вітаємо. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону "Про публічні закупівлі (далі - Закон) , та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно ст. 16 Закону: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відтак значення "договорів" застосоване в законі в множині, що означає не менше двох. Відтак, сам Закон дозволяє Замовнику прописувати вимоги щодо необхідності надання більше одного аналогічного договору.
Вимога "не менше двох" означає, що учасник закупівлі має надати докази виконання, як мінімум, двох аналогічних договорів.
Аналогічну позицію транслює і в своїх рішеннях Антимонопольний комітет України. (Рішення: № 1261-р/пк-ск від 20.11.2012 (№ 589-р/пк-ск від 30.05.2014, № 919-р/пк-ск від 06.08.2014).
Зважаючи на те, що строк виконання робіт за даним предметом закупівлі визначений: 31 грудня 2025 р, Замовник мусить бути впевненим в тому що учасники матимуть достатній досвід виконання аналогічних робіт та встигнуть виконати роботи визначені Технічним завданням до кінця поточного року.
З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 15:45
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
24a19b1d4f0f4d8c99365a172b12c1c1
Дата опублікування:
20.05.2025 17:12
Опис:
Відповідно до п.1.3.1. Додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в складі пропозиції сканованих з оригіналу копій аналогічних договорів, у кількості не менше двох, які повністю виконані, інформація щодо яких вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Прошу роз'яснити, який договір Замовник розуміє повністю виконаним ?? Чи відноситься до таких договір, який розірвано сторонами, без зменшення вартості договору ??
Відповідь:
Вітаємо. Виконаний договір – це такий договір, за яким обидві сторони повністю виконали свої зобов'язання. Це означає, що всі умови договору були виконані, включаючи поставку товарів, надання послуг, виконання робіт та оплату. Договір вважається виконаним, коли кожна сторона здійснила свої дії, передбачені угодою та додатковими угодами до неї за їх наявності. В додатку №1 до Тендерної документації не міститься обмежень щодо того що такі договори не можуть бути розірваними. З повагою.
Дата відповіді:
23.05.2025 15:43