• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

1 943 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 718.00 UAH
Період уточнення: 12.05.2025 14:24 - 18.05.2025 00:00
Відповідь надана

Кришка Повинна мати не менше 3 ручок, суцільнолитих для зручності відкривання з усіх сторін

Номер: e790300dac914518af839db68ae8078e
Дата опублікування: 15.05.2025 12:06
Опис: Опис вказує на конкретного одного виробника кришки, просимо внести зміни .
Відповідь: Вимога щодо того, що кришка контейнера повинна мати не менше трьох суцільнолитих ручок для зручності відкривання з усіх сторін, встановлена з міркувань ергономіки, безпеки та експлуатаційної зручності. Таке конструктивне рішення: дозволяє здійснювати відкривання кришки з будь-якого боку, незалежно від розміщення контейнера; зменшує ризик пошкодження кришки внаслідок неправильного або примусового відкривання; сприяє зручності користування як для комунальних служб, так і для мешканців; знижує ризик виробничого травматизму для працівників при ручному завантаженні відходів. Зазначена вимога не вказує на конкретного виробника, оскільки подібне конструктивне рішення реалізується різними виробниками контейнерів. Таким чином, вимога є технічно обґрунтованою, недискримінаційною та законною. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:23
Відповідь надана

Гарантія Не менше 36 місяців

Номер: 5fcda3c0d97845eb821aede969ac6c2d
Дата опублікування: 15.05.2025 12:05
Опис: Просимо пояснити та обгрунтувати вимогу Гарантія Не менше 36 місяців, оскільки виробники надають гарантію 12 місяців, дякую. Просимо внести зміни в тендерну документацію, замінити 36 місяців на 12 місяців. В разі ігнорування зушені звернутися в АМКУ.Дякую.
Відповідь: Вимога щодо гарантії не менше 36 місяців встановлена Замовником з урахуванням інтенсивних умов експлуатації контейнерів, очікуваного строку їх служби, а також з метою захисту інтересів громади та оптимального використання бюджетних коштів. Контейнери для збирання побутових відходів щоденно піддаються механічним, температурним і кліматичним навантаженням, що обґрунтовує потребу в довгостроковій гарантії на їхню якість. Водночас зазначена вимога: не обмежує коло учасників, оскільки постачальник має повне право самостійно встановити гарантійний строк у 36 місяців, надання додаткової гарантії з боку постачальника є поширеною і правомірною договірною практикою, яка застосовується в більшості публічних закупівель; не вимагає жодної унікальної продукції та не містить ознак дискримінації. Таким чином, вимога про гарантію строком не менше 36 місяців є технічно обґрунтованою, законною та такою, що не порушує принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації, визначених законодавством. Підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:21
Відповідь надана

7.1. За порушення умов Договору щодо якості та кількості Товару, Постачальник сплачує Замовникові штраф у розмірі 20% вартості недоброякісного Товару та/або недопоставленої кількості Товару. Витрати щодо заміни недоброякісного Товару та допоставки належної кількості Товару покладаються на Продавця.

Номер: 8eb05ac6d2a64e5d8e3e6041e485d251
Дата опублікування: 14.05.2025 15:33
Опис: Поясніть вимога : 7.1. За порушення умов Договору щодо якості та кількості Товару, Постачальник сплачує Замовникові штраф у розмірі 20% вартості недоброякісного Товару та/або недопоставленої кількості Товару. Витрати щодо заміни недоброякісного Товару та допоставки належної кількості Товару покладаються на Продавця. відповідає чинному законодавству України ?
Відповідь: Положення пункту 7.1 проєкту договору щодо сплати штрафу в розмірі 20% вартості недоброякісного товару та/або недопоставленої кількості у разі порушення умов договору, а також відшкодування витрат на заміну товару є правомірним та повністю відповідає чинному законодавству України. Згідно з принципом свободи договору, сторони мають право самостійно визначати розмір відповідальності за невиконання або неналежне виконання договірних зобов’язань, у тому числі шляхом встановлення фіксованих штрафних санкцій. Крім того: така норма не є дискримінаційною, оскільки однаково застосовується до будь-якого переможця, незалежно від виробника чи постачальника; встановлений розмір штрафу є попереджувальним і пропорційним, враховуючи характер товару та потенційні витрати Замовника на усунення недоліків; положення спрямоване на захист інтересів Замовника як бюджетної установи та запобігання поставці неякісної або неповної продукції. Таким чином, вказана вимога є законною, обґрунтованою та договірно встановленою відповідно до Цивільного кодексу України. Підстав для внесення змін до договору немає.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:21
Відповідь надана

5.1. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту надсилання Замовником заявки на електронну адресу Постачальника _____________.

Номер: e53faa9318184d0aa6129d14ec3a0d09
Дата опублікування: 14.05.2025 15:31
Опис: Поясніть та обгрунтуйте вимогу викладену в проекті в пункті 5.1. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту надсилання Замовником заявки на електронну адресу Постачальника _____________. Пахне дискрімінацією, просимо видалити, інакше змушені звернутися в АМКУ.
Відповідь: Положення пункту 5.1 проєкту договору щодо доставки товару транспортом і за рахунок Постачальника протягом 5 календарних днів з моменту надсилання заявки Замовником встановлено з урахуванням таких міркувань: Закупівля здійснюється для задоволення поточних оперативних потреб, і строк поставки повинен бути реалістичним та водночас забезпечувати безперебійне виконання функцій комунального підприємства. Встановлений строк у 5 календарних днів є узгодженим з ринковими умовами постачання контейнерів. При цьому строк відраховується не з дати підписання договору, а з моменту подання Замовником конкретної заявки, що забезпечує гнучкість виконання. Доставка за рахунок Постачальника — це поширена практика в публічних закупівлях, яка дозволяє уникнути додаткових бюджетних витрат на логістику та передбачає включення вартості доставки у загальну ціну пропозиції. Зазначена умова не є дискримінаційною, не вказує на конкретного постачальника і не створює штучних бар’єрів для участі. Таким чином, положення пункту 5.1 є виваженим, обґрунтованим та таким, що відповідає чинному законодавству. Підстав для його виключення немає.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:20
Відповідь надана

цілісності пломб, встановлених Постачальником чи виробником на Товарі

Номер: 0205d399f74f4f1aa99b2db4ee5f344d
Дата опублікування: 14.05.2025 15:28
Опис: Шановний Замвоник, поясніть де пломби в контейнерах які плануєте закупити ? Проект Договору, пункт 2.4
Відповідь: До проекту договору будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:18
Відповідь надана

Постачальник здійснює повне гарантійне обслуговування поставленого Товару впродовж 36 (тридцяти шести) місяців з дня введення його в експлуатацію.

Номер: 97f666e38437416191fb9ee4d637e4c0
Дата опублікування: 14.05.2025 15:27
Опис: Происмо видали ти вимогу Постачальник здійснює повне гарантійне обслуговування поставленого Товару впродовж 36 (тридцяти шести) місяців з дня введення його в експлуатацію. Це суперечить нормам законодавства. В разі ігнорування, змушені звернутися в АМКУ.
Відповідь: Вимога щодо здійснення повного гарантійного обслуговування протягом 36 місяців з дня введення товару в експлуатацію не суперечить чинному законодавству України та відповідає нормам Цивільного кодексу України. Також відповідна умова договору не є дискримінаційною, оскільки: не обмежує коло потенційних учасників, не стосується конкретного виробника, а лише визначає очікуваний рівень після продажного сервісу. Гарантійний строк в 36 місяців відповідає принципам раціонального використання бюджетних коштів, оскільки забезпечує належну експлуатацію товару протягом заявленого строку служби без додаткових витрат Замовника. Підстави для виключення цієї вимоги відсутні.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:17
Відповідь надана

Постачальник гарантує якість Товару відповідно до сертифікату якості виробника Товару

Номер: 135c515686f3496b9dc0940ce8c15717
Дата опублікування: 14.05.2025 15:26
Опис: Просимо пояснити, що в розумынны Замовника сертифікату якості ? Ким маэ бути виданий цей сертифыкат якості ? Виробники не видають сертифікат якості ! Просимо внести зміни в проект договору, пункт 2.1. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: До проекту договору будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:17
Відповідь надана

Черговий корупційний тендер

Номер: 484a3c59b5c24c7fa242153af1b7a3d4
Дата опублікування: 13.05.2025 14:48
Опис: Уважно ознайомились із умовами цього тендеру і дійшли висновку, що це черговий корупційний тендер вашого комунального підприємства. По-перше, в ТД вказані вимоги до предмету закупівлі, що вказують на товар конкретного виробника, а тому виграє конкретний постачальник. По-друге, очікувана вартість закупівлі явно завищена. Очікувана вартість за 1 шт. - 9916,32. Якщо проаналізувати закупівлі інших ЗАмовників в системі закупівель, то спостерігається тенденція, що Замовники придбавають аналогічні контейнери для сміття за значно нижчими цінами. Наприклад, КП "Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради" провели тендер і придбали контейнери за 6192,00 грн./шт. (посилання на тендер https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-14-002273-a). Отже, завідомо корупційний тендер. Звертаємо увагу, населення вашої громади, що в період війни ваші гроші "дерабанять" відкрито. Невже Вам не соромно?
Відповідь: Ваше звернення щодо умов закупівлі нами розглянуто. У відповідь повідомляємо наступне: вимоги, зазначені у тендерній документації, сформульовані на підставі фактичних потреб Замовника та технічних характеристик, необхідних для забезпечення ефективної експлуатації товару. При цьому жоден конкретний виробник не зазначений, а опис базується на функціональних властивостях товару, що відповідає п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник категорично відкидає звинувачення у корупції. Вся закупівля здійснюється відкрито, згідно з чинним законодавством, через електронну систему Prozorro, що гарантує рівний доступ всіх учасників до процедури.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:16
Відповідь надана

На передній частині контейнера шляхом гарячого тиснення повинно бути нанесено нумерація/заводський номер від 00001 до 00196 та маркування герб міста Черкаси згідно вимог замовника (надається переможцю закупівлі).

Номер: 89d0d7d1655d486da5a118b9388be63d
Дата опублікування: 13.05.2025 14:37
Опис: В ТД вказано: На передній частині контейнера шляхом гарячого тиснення повинно бути нанесено нумерація/заводський номер від 00001 до 00196 та маркування герб міста Черкаси згідно вимог замовника (надається переможцю закупівлі). Доводимо до вашого відома, що вимога про те, що надається переможцю є дискримінацією, оскільки Учасники не можуть конкретно розрахувати свою цінову пропозицію із врахуванням всіх витрат. Тому просимо в ТД вказати конкретні розміри логотипу, нумерації. Якщо не буде виправлено допущене порушення, то звернимось зі скаргою до АМКУ та додатково повідомимо правоохоронні органи про ознаки корупції.
Відповідь: Вимога щодо нанесення індивідуального заводського номера (від 00001 до 00196) та маркування у вигляді герба міста Черкаси шляхом гарячого тиснення є стандартизованою практикою ідентифікації комунального майна, що передається на баланс підприємства. Формулювання «згідно вимог замовника (надається переможцю закупівлі)» стосується лише офіційного зображення герба, який відповідно до вимог щодо використання символіки має бути переданий після визначення переможця та укладення договору, що виключає можливість його попереднього використання або оприлюднення. Водночас зазначаємо, що: розмір маркування та висота цифр індивідуального номера будуть визначені замовником у процесі погодження технічного макета, вартість виконання такої вимоги є не суттєвою у загальній вартості одиниці товару, та стандартно передбачена у виробничому циклі провідних виробників пластикових контейнерів. Таким чином, зазначена вимога: не є дискримінаційною, відповідає вимогам законодавства та типовій практиці закупівель подібної продукції, не обмежує можливості для формування повної і конкурентної тендерної пропозиції. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 16.05.2025 17:15
Відповідь надана

Цапфи з вмонтованими металевими трубками.

Номер: b7f5892da3f94123aeaadd1339e93ab2
Дата опублікування: 13.05.2025 14:35
Опис: В ТД вказано: Цапфи з вмонтованими металевими трубками. Доводимо до Вашого відома, що вказана вимога прямо вказує на товар конкретного виробника, що дискримінує інших учасників. Дана дискримінація порушує чинне законодавство України. Тому просимо видалити з ТД текст " з вмонтованими металевими трубками. ". Якщо не буде виправлено допущене порушення, то звернимось зі скаргою до АМКУ та додатково повідомимо правоохоронні органи про ознаки корупції.
Відповідь: Вимога щодо наявності вмонтованих металевих трубок у цапфах контейнера є технічно обґрунтованою та спрямована на забезпечення безпечного і довготривалого використання продукції, що закуповується за бюджетні кошти. Цапфи є критичним елементом конструкції, що піддається постійному динамічному навантаженню під час підйому контейнера сміттєвозом. Відсутність металевої трубки всередині цапфи значно підвищує ризик її деформації або руйнування, що веде до виведення контейнера з експлуатації та створення небезпеки для працівників під час вивантаження. Застосування внутрішньої металевої втулки є поширеним технологічним рішенням, яке реалізовується більшістю виробниками. Таким чином, вимога є технічно виправданою, не носить дискримінаційного характеру та відповідає принципам відкритості, рівної конкуренції і пропорційності, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.05.2025 17:15