• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Призупинено

78 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 392.50 UAH
Період уточнення: 09.05.2025 15:32 - 17.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога щодо некоректного зазначення коду відходів 18 01 04*

Номер: dbb695b24c294a7ebd30433392a59b7c
Дата опублікування: 14.05.2025 14:27
Опис: Шановний замовник! У Додатку 3 "Технічна специфікація" до Тендерної документації ви зазначаєте пункт 3: Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 18 01 04*. Звертаємо вашу увагу на те, що згідно з чинним Національним переліком відходів код 18 01 04 " Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо)". Він не має зірочки("*"), яка використовується для позначення небезпечних відходів. Натомість, відходи, пов'язані з ризиком інфікування, класифікуються під кодом 18 01 03*- "відходи, збір і видалення яких обумовлено спеціальними вимогами з метою запобігання інфекціям "(тобто інфіковані або потенційно інфіковані матеріали). У зв'язку з вищевикладенним просимо внести коригування до технічної документації.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 15.05.2025 15:45
Відповідь надана

Щодо висновку оцінки впливу на довкілля

Номер: 7cff1a13e8814324bc49c7d414e4bc87
Дата опублікування: 14.05.2025 09:18
Опис: Відповідно до п.11 Додатку 3 до тендерної документації вимагається Висновок з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. По-перше, даний Висновок з оцінки впливу на довкілля видається одноразово. Також відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Нам зокрема було видано еколого-експертну оцінку аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище від 13.12.2012 року, тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана нам еколого-експертна оцінка є чинною. Таким чином, Замовник повинен був передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України також висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати Висновку з оцінки впливу на довкілля (інший документ, що має такий статус), який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278. Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додаток 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля». Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).» Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою «Висновок з оцінки впливу на довкілля який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі». Нормативні документи, на які посилається Замовник в тендерній документації і які регламентують здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, передбачають наявність лише дозволу та ліцензії на управління небезпечними відходами. Враховуючи наведене, участь у закупівлі, всупереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть Висновок з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі. Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників. Аналогічні висновки зокрема містяться в рішеннях АМКУ № 13271-р/пк-пз від 05.08.2024, № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 15.05.2025 15:45
Відповідь надана

Щодо страхування

Номер: 3fc3f63df8da42fe8f3ec00f62bde61d
Дата опублікування: 14.05.2025 09:18
Опис: Відповідно до п.9 Додатку 3 до тендерної документації вимагається Копія чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. Постанова КМУ від 1 червня 2002 р. № 733 «Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів», яка фактично регламентувала необхідність укладання вказаного договору втратила чинність згідно з постановою КМУ від 29 березня 2024 року № 344. До того ж відповідне страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків є необов’язковою і разом з тим оформлюється безпосередньо на конкретний вантаж. У нас наявний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Разом з тим, замовник вимагає надати копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. Що є дискримінаційною вимогою. Зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі є необґрунтованою та незаконною. Така вимога Замовника може свідчити про фактичну закупівлю послуг до моменту оголошення процедури закупівлі, що порушує принцип об’єктивності та заборони закупівлі послуг до оголошення процедури закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Замовник повинен був передбачити можливість надання договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. З огляду на це з метою уникнення дискримінації, Замовник має привести у відповідність вимоги тендерної документації наступним чином та викласти вказану вимогу тендерної документації в наступній редакції: Копія чинного договору страхування відповідності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Тому внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 15.05.2025 15:45
Відповідь надана

Щодо ісо

Номер: 89f93228cc22466f9ec6546558c14d19
Дата опублікування: 14.05.2025 09:17
Опис: Відповідно до п.6 Додатку 3 до тендерної документації вимагається Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) або ІSO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»;з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено). Замовник передбачає можливість надання лише сертифікатів ISO 9001-2015 або ІSO 9001:2018 і при цьому не передбачає можливості надання еквівалентних сертифікатів. У нас наявний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018,. Разом з цим, маючи еквівалентний сертифікат ми позбавлені права взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не має сертифікатів, які вимагає Замовник в умовах тендерної документації, а можливість надання еквівалентних сертифікатів не передбачена. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації і неможливість надання еквівалентних сертифікатів. Замовник повинен би був передбачити можливість надання також еквівалентних сертифікатів, зокрема сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018. Дискримінаційність такої вимоги підтверджується також рішеннями АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024, №6204-р/пк-пз від 18.04.2025. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 15.05.2025 15:45
Відповідь надана

Щодо ліценії

Номер: ff487107bdd74495bb0fae1190b58598
Дата опублікування: 14.05.2025 09:17
Опис: Відповідно до п.2. Додатку 3 до тендерної документації вимагається Ліцензія* на провадження господарської діяльності з вивезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі. У нас наявний витяг про видачу ліцензії Державною службою України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів. Разом з цим, умови тендерної документації вимагають, щоб у складі тендерної пропозиції була надана сама ліцензія, що унеможливлює надання витягу про видачу ліцензії. Таким чином, Замовник унеможливлює надання учасником витягу про видачу ліцензії, що є аналогічним документом до ліцензії і також засвідчує право на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, але не тотожним. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Учасників на участь в Процедурі закупівлі. Для усунення дискримінаційності вимоги Замовник повинен був би викласти цей пункт наступним чином: Копія ліцензії/витягу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг що є предметом закупівлі. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 15.05.2025 15:45
Відповідь надана

Вимога щодо усунення порушення умов тендерної документації

Номер: ab8924fbeb3a46f292c45ac48104b59f
Дата опублікування: 12.05.2025 14:53
Опис: Шановний замовник. У складі тендерної документації Додатком 3, пункту 1 зазначено: 1. Послуги надаються згідно вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про управління відходами» від 20 червня 2022 року № 2320-IX зі змінами; та 2.Умови щодо пакування медичних відходів, зазначені у Наказі МОЗ України № 325 від 08.06.2015р Звертаємо увагу, що у зв'язку з набранням чинності з 01 квітня 2025 року наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.10.2024 року №1827 Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров'я людини під час уиворення, збирання,зберігання, перевезення, оброблення таких відходів" пункту 2.Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров'я України від 08 червня 2015 року №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», Закону України «Про управління відходами». Просимо внести зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства.
Відповідь: Дякуємо за зауваження, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 13.05.2025 08:04