• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення) огороджувальних конструкцій та технічне переоснащення внутрішніх інженерних систем ДНЗ №9, що розташований за адресою Львівська обл.., м. Новояворівськ, вул.Шевченка,16А» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

«У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері».

Торги не відбулися

42 663 829.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 213 320.00 UAH
Період уточнення: 09.05.2025 14:45 - 02.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: 955346cdd44648339ae82ee4b6475b65
Дата опублікування: 15.05.2025 15:34
Опис: До уваги Замовника! Уважно ознайомившись із тендерною документацією до процедури закупівлі UA-2025-05-09-009852-a, звертаємо Вашу увагу на положення, яке вимагає: ”…щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх п’яти (5) років із вартістю не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі, предметом якого є капітальний ремонт (або нове будівництво, або реконструкція), у складі якого були виконані роботи з термомодернізації будівлі (або впровадження енергоефективних заходів)”. Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з наступних причин: 1. Встановлення мінімального порогу вартості аналогічного договору у 25% від очікуваної вартості закупівлі: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) не передбачає права замовника встановлювати фіксовані пороги вартості аналогічних договорів. Встановлення такого порогу без належного обґрунтування суперечить принципам недискримінації та добросовісної конкуренції, закріпленим у статті 5 Закону. Практика Антимонопольного комітету України (АМКУ) свідчить про те, що встановлення вимог щодо мінімальної вартості аналогічного договору без належного обґрунтування є дискримінаційним. Наприклад, у рішенні № 9723-р/пк-пз від 03.07.2023 АМКУ визнав дискримінаційною вимогу про надання аналогічного договору вартістю не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. 2. Звуження поняття “аналогічний договір” виключно до тих, що включають роботи з термомодернізації або енергоефективності: Таке обмеження не враховує можливість учасників мати досвід виконання інших видів будівельних робіт, які також відповідають предмету закупівлі. Встановлення такої вимоги без належного обґрунтування суперечить частині 3 статті 5 Закону, яка забороняє дискримінацію учасників. Згідно з роз’ясненнями Міністерства економіки України, замовник не повинен встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо: • Надати обґрунтування встановлення мінімального порогу вартості аналогічного договору у 25% від очікуваної вартості закупівлі. • Розглянути можливість внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог та забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників. У разі відсутності відповідного реагування залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення! Відповідно до ч.2 статті 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗГІДНО З ПРАВИЛАМИ І ПРОЦЕДУРАМИ, ВСТАНОВЛЕНИМИ ЦИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові ОБОВ’ЯЗКОВІ умови. ЇХНЄ ВСТАНОВЛЕННЯ ПЕРЕДБАЧЕНО ФІНАНСОВОЮ УГОДОЮ між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері. Враховуючи вищенаведене, резюмуємо та відповідаємо на ваше звернення: - Встановлення мінімального порогу вартості аналогічного договору у 25% від очікуваної вартості закупівлі передбачено Посібником з питань закупівель в межах Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (UPBEE). Тендерна документація розроблялася відповідно до Посібника та була погоджена Міністерством розвитку громад та територій. Посібником визначено правила та процедури проведення закупівель товарів, робіт та послуг, які здійснюватимуть Кінцеві бенефіціари відповідно до національного законодавтсва у межах Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні». Програма реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України № 1663-IX від 15 липня 2021 року . - Тендерна документація не звужує поняття “аналогічний договір” виключно до тих, що включають роботи з термомодернізації або енергоефективності. Навпаки, тендерною документацією встановлено, що має бути надано «щонайменше один виконаний аналогічний договір …. У СКЛАДІ якого були виконані роботи з термомодернізації будівлі (або впровадження енергоефективних заходів)». Сподіваємося, що надали вичерпну відповідь на ваші питання.
Дата відповіді: 16.05.2025 22:54