-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
поточний ремонт покриття вул. Михайла Бойчука на ділянці від Військового проїзду до вул. Професора Підвисоцького (непарна сторона) у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Торги не відбулися
15 881 330.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 158 813.31 UAH
мін. крок: 1% або 158 813.31 UAH
Період уточнення:
09.05.2025 12:57 - 18.05.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо техніки
Номер:
9e625cd293da47bd8ec7bdb5b2b882db
Дата опублікування:
17.05.2025 23:47
Опис:
Наша компанія володіє всім необхідним обладнанням, яке відповідає або перевищує вказані характеристики, однак у зв’язку з формулюванням, яке допускає лише фіксоване значення, ми технічно не можемо подати довідку у відповідному вигляді, не порушуючи вимог. Просимо переглянути тендерну документацію та внести відповідні зміни з урахуванням принципів недискримінації та рівного доступу. Зміна формулювань на «від» та "до" дозволить залучити до участі більшу кількість кваліфікованих учасників та забезпечити ефективну конкуренцію. А також просимо внести зміни з урахуванням дефектного акту та тих позицій на техніку, які необхідні при виконанні робіт.
Відповідь:
Необхідна Техніка визначена відповідно до кошторисної документації Замовника, яка пройшла експертну оцінку. У разі наявності в даній таблиці посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг (далі – техніка), джерело її походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Під еквівалентом техніки або його складової частини (технічної характеристики) мається на увазі рівнозначна техніка або його складова частина (технічна характеристика), що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до визначеної техніки або краще, що замовник визначає згідно з вимогами тендерної документації.
Дата відповіді:
19.05.2025 09:49
Відповідь надана
Щодо довідки з Торгово промислової палати
Номер:
62f46d74b80c45378752f15f859fbdb3
Дата опублікування:
17.05.2025 23:42
Опис:
Звертаємо вашу увагу на пункт 7 додатку 3 до тендерної документації, який передбачає, що: «Учасник надає в складі пропозиції інформаційну довідку щодо середньої ціни за 2025 рік по місту Києву та Київській області на асфальтобетонні суміші, які вказані в Дефектному акті Замовником, видану Торгово-промисловою палатою України або її Регіональним відділенням на ім’я Учасника.» Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки вона: Порушує принцип недискримінації учасників, закріплений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»; Накладає надмірний фінансовий та часовий тягар на учасників, які змушені звертатися до ТПП виключно з метою отримання довідки; Не обґрунтована необхідністю, адже інформацію про середні ціни можна отримати з інших відкритих джерел, зокрема державної статистики, профільних будівельних порталів, тощо; Виходить за межі зобов’язань учасника, адже саме Замовник має аналізувати ринок під час формування очікуваної вартості закупівлі, у тому числі на підставі цінової інформації. Просимо вас переглянути та виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Або, просимо внести зміни: а саме - надати дану довідку учасником не пізніше дати підписання договору.
Відповідь:
Відповідна вимога Замовника про надання в складі пропозиції інформаційної довідки щодо середньої ціни за 2025 рік по місту Києву та Київській області на асфальтобетонні суміші, які вказані в Дефектному акті Замовником, видану Торгово-промисловою палатою України або її Регіональним відділенням або іншим державним органом, який має право надавати таку інформацію на ім’я Учасника спрямована на уникнення штучного завищення ціни на асфальтобетонну продукцію, що є основною складовою Послуги Замовника, і як наслідок, уникнення укладення завищеної суми договору. Зауважуємо, що кошти на проведення даних робіт за даною послугою фінансується бюджетними коштами на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів та бюджетних коштів громади міста Києва. Тому, Замовнику важливо, щоб кошти громади міста Києва які будуть спрямовані на дану послугу були середньоринкові. Всі без виключення Учасники можуть звернутися до ТПП України або іншого державного органу, який має право надавати таку інформацію для отримання довідки щодо середньої ціни за 2025 рік по місту Києву та Київській області на асфальтобетонні суміші, які вказані в Дефектному акті Замовником. Дії замовника не є дискримінаційними щодо порушення прав Замовника та не порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону. Дана вимога не містить дискримінаційних умов та умов, що обмежують конкуренцію, а є рівною перед УСІМА учасниками.
Дата відповіді:
19.05.2025 10:01
Відповідь надана
Забезпечення виконання договору
Номер:
8b8688e150104a1f9d19b4c89726383d
Дата опублікування:
16.05.2025 16:31
Опис:
Добрий день! Забезпечення виконання договору повинно бути з покриттям чи без?
Відповідь:
Забезпечення виконання договору про закупівлю — це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю (п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону № 922)
Дата відповіді:
19.05.2025 09:55
Відповідь надана
Проект договору предмет закупівлі
Номер:
2971a7ff49c04ee8841609d52a0d1aff
Дата опублікування:
16.05.2025 15:10
Опис:
Доброго дня! Предметом даної закупілі є поточний ремонт покриття вул. Михайла Бойчука на ділянці від Військового проїзду до вул. Професора Підвисоцького (непарна сторона) у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Але в предметі проекту договору зазначено поточний ремонт покриття вул. Панаса Мирного від вул. Сергія Гусовського до буд. №19 по вул. Панаса Мирного у Печерському районі м. Києва (Код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Прохання внести зімни!
Відповідь:
змінено
Дата відповіді:
16.05.2025 15:41
Відповідь надана
Дефектний акт
Номер:
7e1a956db55e4709822fceafb56af0ab
Дата опублікування:
14.05.2025 14:29
Опис:
позиція 13 це встановлюються бортові камені ті що розібрали в позиції 10?
позиція 19 поясніть навіщо використовувати розчин при демонтажі люка? чи можливо це помилка?
позиція 20 розбирання плит а перевезення в сміття немає?
позиція 24 підняття колодязів 48 шт а люків аж 67 можливо це помилка?
позиція 82 який тип ФЕМ передбачений? також цікавить з фаскою чи без?
Відповідь:
пункт 13 - встановлюється гранітний бортовий камінь від розбирання; пункт 20 - виключено експертом при проходженні експертизи кошторису; пункт 24 - роботи враховані в пункті 20; передбачено ФЕМ 10-20-6, безфасочний, колір - сірий. Внесено зміни до Дефектного акту Додатку 3.
Дата відповіді:
15.05.2025 16:08
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
210391bccad14578852307c6f4b800dd
Дата опублікування:
13.05.2025 11:15
Опис:
Звертаємо вашу увагу на пункт 7 додатку 3 до тендерної документації, який передбачає, що:
«Учасник надає в складі пропозиції інформаційну довідку щодо середньої ціни за 2025 рік по місту Києву та Київській області на асфальтобетонні суміші, які вказані в Дефектному акті Замовником, видану Торгово-промисловою палатою України або її Регіональним відділенням на ім’я Учасника.»
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки вона:
Порушує принцип недискримінації учасників, закріплений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Накладає надмірний фінансовий та часовий тягар на учасників, які змушені звертатися до ТПП виключно з метою отримання довідки;
Не обґрунтована необхідністю, адже інформацію про середні ціни можна отримати з інших відкритих джерел, зокрема державної статистики, профільних будівельних порталів, тощо;
Виходить за межі зобов’язань учасника, адже саме Замовник має аналізувати ринок під час формування очікуваної вартості закупівлі, у тому числі на підставі цінової інформації.
Просимо вас переглянути та виключити зазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
13.05.2025 14:40
Відповідь надана
Щодо усунення дискримінаційної вимоги в тендерній документації
Номер:
d49fd8cb1ea04dea9da6139a9b72d518
Дата опублікування:
13.05.2025 11:00
Опис:
Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, зокрема з підпунктом 1.1.5 пункту 1.1 розділу 2 додатку 2, вважаємо за необхідне звернутися до вас з наступним.
Відповідно до зазначеного підпункту, Учасник повинен надати довідку про наявність лабораторії контролю якості будівельних матеріалів, а також копію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії з додатками (якщо лабораторія власна або залучена).
Разом з тим, наша компанія має у своєму складі власну лабораторію, яка функціонує відповідно до стандартів системи управління вимірюваннями. Зокрема, ми володіємо чинним свідоцтвом про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Цей документ підтверджує належну компетентність лабораторії та її здатність проводити достовірні випробування і контроль якості будівельних матеріалів.
Проте, встановлена вимога про надання саме свідоцтва про атестацію лабораторії звужує коло учасників і виключає можливість участі суб’єктів господарювання, які функціонують на підставі інших міжнародно визнаних стандартів, як-от ISO 10012:2005, що не є менш значущими за атестацію, а в деяких випадках — навіть більш комплексними.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний дотримуватись принципів недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Встановлення обов’язкової наявності саме свідоцтва про атестацію без врахування альтернативних еквівалентних підтверджень (як-от ISO-сертифікати) порушує ці принципи та створює необґрунтовані бар’єри для участі.
У зв’язку з цим, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації, доповнивши вимогу можливістю підтвердження наявності лабораторії еквівалентними документами, зокрема:
«…або інший документ, що підтверджує відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства або міжнародних стандартів у сфері випробувань і контролю якості, зокрема ДСТУ ISO 10012:2005».
Це дозволить забезпечити участь широкого кола добросовісних та кваліфікованих учасників без зниження якості очікуваних послуг.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
13.05.2025 14:40
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
7017c35cb39140aebb3db7671ca706da
Дата опублікування:
13.05.2025 10:52
Опис:
Наша компанія ознайомилася з тендерною документацією та звертається до вас із проханням внести зміни до вимог, викладених у пункті 1.1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації.
У Таблиці 1, яка є додатком до вказаного пункту, зазначено фіксовані параметри машин і механізмів, які є обов’язковими до надання. Вважаємо, що такий підхід обмежує конкуренцію та має дискримінаційний характер, оскільки не передбачає можливості використання еквівалентної або більш потужної техніки, яка повністю здатна виконувати поставлені задачі.
Просимо вас внести зміни, застосувавши слово «від» до технічних параметрів. Нижче наводимо перелік позицій, які, на нашу думку, потребують перегляду:
1. Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
➤ Пропонуємо: Автогрейдери середнього типу, потужність від 99 кВт
2. Автогудронатори, місткість 3500 л
➤ Пропонуємо: Автогудронатори, місткість від 3500 л
3. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т
➤ Пропонуємо: від 3 т
4. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т
➤ Пропонуємо: від 5 т
5. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т
➤ Пропонуємо: від 7 т
6. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 10 т
➤ Пропонуємо: від 10 т
7. Асфальтоукладальники, продуктивність 600 т/год
➤ Пропонуємо: продуктивність від 600 т/год
8. Екскаватори, ковш 0,25 м³
➤ Пропонуємо: місткість ковша від 0,25 м³
9. Екскаватори, ковш 0,4 м³
➤ Пропонуємо: місткість ковша від 0,4 м³
10. Компресори пересувні, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м³/хв
➤ Пропонуємо: продуктивність від 2,2 м³/хв
11. Котки вібраційні, маса 8 т / 13 т / 5 т
➤ Пропонуємо: маса від 8 т / від 13 т / від 5 т відповідно
12. Котки на пневмоколісному ходу, маса 16 т
➤ Пропонуємо: маса від 16 т
13. Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т та 10 т
➤ Пропонуємо: від 6,3 т / від 10 т
14. Агрегати зварювальні, номінальний струм 250–400 А
➤ Пропонуємо: від 250 А
15. Віброущільнювачі (віброплити), маса понад 100 кг
➤ Пропонуємо: маса від 100 кг
16. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
➤ Пропонуємо: місткість від 6000 л
17. Навантажувачі, вантажопідйомність 1 т та 2 т
➤ Пропонуємо: від 1 т / від 2 т
18. Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]
➤ Пропонуємо: потужність від 59 кВт
Наша компанія володіє всім необхідним обладнанням, яке відповідає або перевищує вказані характеристики, однак у зв’язку з формулюванням, яке допускає лише фіксоване значення, ми технічно не можемо подати довідку у відповідному вигляді, не порушуючи вимог.
Просимо переглянути тендерну документацію та внести відповідні зміни з урахуванням принципів недискримінації та рівного доступу. Зміна формулювань на «від» дозволить залучити до участі більшу кількість кваліфікованих учасників та забезпечити ефективну конкуренцію.
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
13.05.2025 14:40
Відповідь надана
Додаток №3
Номер:
24a6cee2283242329aa20d30d258918b
Дата опублікування:
12.05.2025 10:53
Опис:
Прохання уточнити стосовно пункту 5. Під час складання розрахунків врахувати що закупівля та поставка на об’єкт матеріальних ресурсів виконується за рахунок замовника. Що це мається на увазі?! Це типу всі матеріали постачаються замовником? В даній закупівлі тільки врахувати роботу?
Відповідь:
Закупівля та поставка матеріальних ресурсів виконується за рахунок Виконавця! Буде внесено зміни до тендерної документації...
Дата відповіді:
12.05.2025 10:59