-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000- 4Охоронні послуги (Послуги з охорони курортного парку у м.Трускавець та Сувенірного ринку на бульварі Юрія Дрогобича у м.Трускавець).
Закупівля Послуг проводиться відповідно до Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 зі змінами " Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(п .10 Особливостей), шляхом проведення відкритих торгів з особливостями .
Завершена
803 420.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 017.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 017.10 UAH
Період уточнення:
08.05.2025 18:38 - 13.05.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
e94dfa3db36945b69f5ac054cd1884b0
Дата опублікування:
09.05.2025 15:55
Опис:
Добрий день! Тендерна документація передбачає можливість залучення субпідрядників, разом з тим в п. 2.5. Додаток № 1 передбачає надання довідки про технічні та організаційні можливості Учасника щодо встановлення та підключення кнопок тривожного виклику до власного централізованого пульта охорони. Вимога щодо наявності власного пульта охорони є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників закупівлі, адже враховуючи усталені норми та правила роботи в охоронній сфері, використання пульта охорони можливо на договірних засадах щодо надання послуг з використання такого пульта. зазначена вимога щодо власності обладнання неодноразово визнавалась АМКУ як дискримінаційною. Просимо виключити зазначену умову або доповнити п. 2.5 положенням щодо використання такого пульта охорони на договірних засадах згідно договору реагування.
Дякуємо
Відповідь:
Добри
Дата відповіді:
12.05.2025 20:03
Відповідь надана
Наявність дискримінаційної вимоги
Номер:
0abcff6a7267456a855c7812ef682c05
Дата опублікування:
09.05.2025 10:31
Опис:
Шановний Замовнику! В п. 2.2 частини 1 Додатку №1 тендереної документації від Учасника Ви вимгаєте для забезпечення безперебійного контролю надання охоронних послуг та координації з Замовником, в умовах воєнного стану, надати документальне підтвердження наявності офісного приміщення в м. Трускавець або прилеглих територій до/навколо м. Трускавця (В якості підтвердження учасник повинен надати документ на право власності або договір оренди/суборенди офісного приміщення)".
Дана вимога є дикримінаційною і такою, що позбавляє багатьох учасників прийняти участь у даній тендерній закупівлі.
Зазначаємо, що така вимога, як наявність в учасника офісного приміщення за місцем знаходження з об'єктом надання послуг, неодноразово була предметом розгляду скарг в АМКУ, рішенням якого по результату розгляду визнавалась, як дискримнаційною.
Тому, прохаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо наявності офісного приміщення в м. Трускавець або прилеглих територій до/навколо м. Трускавця (В якості підтвердження учасник повинен надати документ на право власності або договір оренди/суборенди офісного приміщення)" та привести тендерну документацію до відповідності.
У разі залишення даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації будемо змушені звернутися із відповідною скаргою до АМКУ.
Відповідь:
Шановний учасник,з урахуванням надання послуг з фізичної охорони об’єкта, залучення Учасником особового складу охоронців, а також посилення охорони із залученням транспорту реагування з персоналом охорони, передбачається наявність відповідної групи швидкого реагування та співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці в період дії договору, частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті або навколо міста , яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту (відповідно до Постанови КМ України від 11.02.2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності»), проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення та зберігання відповідної документації. Вказана умова, враховуючи режим роботи персоналу, що має бути задіяний у належному виконанні договірного зобов’язання зумовлює дотримуватись певного графіку та умов(вказані в дислокації), що в свою чергу зобов’язує Учасника мати у наявності протягом дії договору на території адміністративної одиниці або навколо, де будуть надаватись послуги, відповідного приміщення для виконання покладених функцій.
Враховуючи вищевикладене ,вимога наявності офісного приміщення м. Трускавець або прилеглих територій до/навколо м. Трускавця(дана вимога не містить конкретної відстані ) не є дискримінаційною, а необхідною для подальшої співпраці .
Дата відповіді:
12.05.2025 20:01