• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт класів Осередку «Захист України» Дубенського ліцею №6 Дубенської міської ради Рівненської області: Рівненська область, Дубенський район, місто Дубно, вул. Грушевського Михайла, будинок 182

Завершена

6 528 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 644.65 UAH
Період уточнення: 08.05.2025 15:34 - 16.05.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення. Незаконно встановлена вимога.

Номер: 6d6275fabce64c0bbf69f5285af60673
Дата опублікування: 12.05.2025 17:07
Опис: Встановлена вимога про надання копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору -які працівники в розумінні Замовника мають відношення до первинних облікових документів????
Відповідь: за результатами звернень Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.05.2025 12:32
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 23e9711dd21b4884af1d14ff016a8b46
Дата опублікування: 12.05.2025 16:59
Опис: Відповідно до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” (стаття 26), Наказу Міністерства охорони здоров’я № 246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів; Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, медичний огляди є обов’язковим для всіх учасників навчального процесу, зокрема, адміністрації, викладачів, учителів, вихователів, медичних та працівників харчоблоків, іншого педагогічного і технічного персоналу. - звертаєо увагу, що персонал потенційного виконавця робіт не належить до працівників навчального закладу та не перебуває у трудових відносинах замовником, тому ніяким чином не підпадає під дію даного закону. просимо внести зміни в цій частині шляхом виключення даної умови. Відповідно до Закупівельного законодавства учасники не зобов"язані надавати документи що не передбачені ля їх діяльності
Відповідь: за результатами звернень Замовником внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 14.05.2025 12:32
Відповідь надана

Додаток 7

Номер: fa50e4dbf4ab4b3a8a346a278e2e957c
Дата опублікування: 12.05.2025 15:02
Опис: Лист-згода ( Додаток 7) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних подавати тільки на директора чи на всіх працівників?
Відповідь: Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками та уповноваженими особами учасника, а також на реалізацію інших дій, визначених Законом України «Про захист персональних даних». За умовами даної тендерної документації (додаток 1 до тендерної документації) лист-згода надається на осіб, які мають право підпису документів пропозиції та договору за її результатами (якщо подається керівником), або інших осіб (на яких учасник надає довіреність).
Дата відповіді: 12.05.2025 16:02
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 8d088b12c4e44e179fe21df8e4a53c6f
Дата опублікування: 09.05.2025 14:47
Опис: Просимо надати уточнення що Замовник вважає аналогічним договором, по коду ДК чи назві предмета закупівлі?
Відповідь: Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі. Замовником зазначено, що Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника. На підтвердження інформації Учасник повинен надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги; лист - відгук (відповідно копії аналогічного договору) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. Документи надати потрібно одним файлом.
Дата відповіді: 12.05.2025 08:09
Відповідь надана

Уточненян вимог

Номер: 310befae64d2435d94e4570f553789f8
Дата опублікування: 09.05.2025 14:43
Опис: Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення. Встановлена вимога про надання копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» - росимо надати уточнення, яких працівникі подати для виконання умови і яке це має відношення до надання послуг щоє предметом закупівлі.
Відповідь: Відповідно до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” (стаття 26), Наказу Міністерства охорони здоров’я № 246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів; Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, медичний огляди є обов’язковим для всіх учасників навчального процесу, зокрема, адміністрації, викладачів, учителів, вихователів, медичних та працівників харчоблоків, іншого педагогічного і технічного персоналу. Працівники, які без поважних причин не пройшли у встановлений термін повний медичний огляд, відсторонюються від роботи. Кінцевий строк виконання робіт відповідно до оголошення про відкриті торги 22.12.2026р, тобто проведення поточного ремонту відбуватиметься під час навчального процесу. Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я № 246 від 21.05.2007 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» зазначено перелік робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників (працівники, задіяні в будівельних роботах). Мета наявності медичного огляду – безпека учасників навчального процесу, превенції виникнення та розповсюдження інфекційних хвороб. Тому, Замовником у тендерній документації зазначена вимога про надання копії особових медичних книжок працівників особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка».
Дата відповіді: 12.05.2025 08:08