• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (код ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість: 19 найменувань, в тому числі: № Назва предмету закупівлі Од. вим. К-сть 1 Основа для сухого прибирання шт 100 2 Швабра для прибирання телескопічна шт 150 3 Моп 40см Універсальний з кишенями шт 200 4 Держак шт 100 5 Моп для швабри бавовна шт 150 6 Держак для швабри металевий шт 50 7 Господарче відро з ручкою прямокутне з віджиманням шт 50 8 Насадка змінна з мікрофібри шиньйон шт 300 9 Відро кругле кольорове шт 300 10 Віник сорго шт 500 11 Совок для підлоги шт 300 12 Серветка для прибирання шт 500 13 Губка кухонна шт 300 14 Щітка Шробер шт 400 15 Щітка праска шт 400 16 Швабра для миття вікон шт 250 17 Йорж для унітазу з підставкою напольний шт 150 18 Дозатор рідкого мила шт 300 19 Тримач туалетного паперу шт 300 Детальніше зазначено в Додатку №4 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 682 472,50 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 30.06.2025 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 16.05.2025 року до 00:00год. 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Завершена

682 472.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 824.73 UAH
Період уточнення: 08.05.2025 12:19 - 13.05.2025 00:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим