-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фарби
Торги відмінено
12 005 686.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 150 000.00 UAH
Період уточнення:
20.07.2018 14:40 - 21.09.2018 17:00
Відповідь надана
Фасовка
Номер:
0a4f7aa25d864745b3fde78c1c7d4b01
Дата опублікування:
10.08.2018 12:48
Опис:
Добрый день!
В ТД указана "Грунтовка ГФ-021 сіра (3,0 кг)" хотя, стандарт производства тара 2.8 кг. просьба внести изменения в фасовку т.к. она дискриминирует 95% рынка возможных участников.
Спасибо!
Відповідь:
Наскільки нам відомо, твердження про 95% можливих учасників є дещо перебільшеним. Але в даному випадку питання тари не є настільки важливим оскільки закуповується не кількисть банок фарби в шт. а партія загальною вагою 4590кг. Тому фасовка фарби в банки по 2,7 кг. 3 кг чи 2,8 кг . не є принципово важливою.
Дата відповіді:
15.08.2018 10:02
Відповідь надана
Розділення закупівлі на лоти
Номер:
e0b43bda57194ac2be05d7e5439892dc
Дата опублікування:
01.08.2018 14:32
Опис:
Доброго дня.
Відповідь на вищенаведене звернення щодо розділення закупівлі на лоти Замовником була надана стосовно закупівлі трасформаторів, а не фарби (як вбачається з тексту).
У зв'язку з заначеним повторно просимо розглянути можливість розділення закупівлі на лоти, предметом яких будуть різні види лакофарбової продукції (наприклад: Лот 1 – емалі ПФ-115, ПФ-266, фарби ВД, Лот 2 – емалі автомобільні, Лот 3 – ґрунтовки (ГФ-021, ґрунти-емалі антикорозійні з перетворювачем ржі, грунтовка ГФ-0119), Лот 4 - фарба полімер-силікатна, емаль МС-160 тощо) задля можливості участі максимальної кількості учасників, що, як наслідок, призведе до економії коштів.
Відповідь:
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АТ “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання продукції планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів.
Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти Замовник не вбачає необхідності.
Дата відповіді:
02.08.2018 08:17
Відповідь надана
Розділення закупівлі на лоти
Номер:
a0ba3ba301154103ba8d47a06e67bb8e
Дата опублікування:
27.07.2018 16:35
Опис:
Добрий день.
Предметом даної закупівлі є великий асортимент різноманітних видів лакофарбової продукції (емалі алкідні, водно-дисперсійна фарба, різноманітні ґрунтовки, емалі автомобільні тощо)
Слід зазначити, що об’єднуючи різні види лакофарбової продукції в одну закупівлю Замовник обмежує коло суб’єктів, які можуть приймати участь у даній закупівлі тільки посередниками, адже на території України не існує виробників, які б виготовляли весь асортимент продукції, що є предметом закупівлі. При цьому рівень цін у посередників є значно вищим ніж виробників продукції.
Одним з головних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність використання коштів. При цьому така економія може бути досягнута лише за умови високого рівня конкуренції між учасниками закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, з метою створення можливості для участі максимальної кількості учасників просимо розділити закупівлю на лоти, предметом яких будуть різні види лакофарбової продукції (наприклад: Лот 1 – емалі ПФ-115, ПФ-266, фарби ВД, Лот 2 – емалі автомобільні, Лот 3 – ґрунтовки (ГФ-021, ґрунти-емалі антикорозійні з перетворювачем ржі, грунтовка ГФ-0119), Лот 4 - фарба полімер-силікатна, емаль МС-160 тощо).
Дякуємо.
Відповідь:
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АТ “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання трансформаторів планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів.
Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти компанія не вбачає необхідності.
Дата відповіді:
01.08.2018 14:05
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
8d7e9481bfc44cc8af046574d7261902
Дата опублікування:
27.07.2018 16:15
Опис:
Доброго дня.
Згідно Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 12 квітня 2018 року №99 від 12.04.2018 «Про скасування чинності ГОСТ 6465–76» з 13.04.2018 року в Україні скасовано чинність ГОСТ 6465-76 "Эмали ПФ-115. Технические условия".
Також з 01.01.2018 втратили чинність ГОСТ 25129-82 «Грунтовка ГФ-021. Технические условия», ГОСТ 23343-78 «Грунтовка ГФ-0119. Технические условия», ГОСТ 12034-77 «Эмали марок МЛ-165, МЛ-165ПМ и МС-160. Технические условия» та ГОСТ 20481-80 «Эмали МЛ-1110. Технические условия» (відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 14 грудня 2015 року N186), ГОСТ 28196-89 «Краски водно-дисперсионные. Технические условия» (відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 2015-12-25 № 209).
За таких умов посилання як Замовника, так і учасника на відповідність ГОСТ 6465-76, ГОСТ 10503-71 та ГОСТ 6631-74 з 01.01.2018 року є таким, що суперечить законодавству України, оскільки неправомірним є посилання на нормативний документ, який втратив чинність.
Виходячи з наведеного, посилання на зазначені нормативні документи у вимогах до предмету закупівлі, вимога до учасників щодо надання документів на підтвердження відповідності стандартам, що втратили чинність, а також порівняння технічних (якісних) характеристик предмета закупівлі, що пропонується із нормативними документами, що втратили чинність є такими, що суперечать законодавству України.
Крім того, тендерна документація містить посилання на наступні ТУ: 6-10-822-84, 20.3-36817432-001:2017, 20.3-36817432-001:2017, 20.3-36817432-001:2017.
Наголошуємо, що ТУ є результатом інтелектуальної роботи виробника (уповноважених осіб), відноситься до його інтелектуальної власності, а повна їх редакція є комерційною таємницею. Таким чином, ТУ не відносяться до документів, що мають бути у вільному доступі. За таких умов інші учасники, крім власника ТУ, фактично позбавлені можливості ознайомитися з технічними параметрами з метою визначення продукції для участі у закупівлі, яка буде відповідати всім вимогам та побажанням Замовника (буде повним еквівалентом/аналогом).
У зав’язку з зазначеним вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації:
1. Виключити посилання на вищезазначені ГОСТи та ТУ.
2. Вказати конкретні технічні вимоги до предмету закупівлі за умови дотримання яких продукція, що пропонуватиметься учасниками буде вважатись еквівалентом/аналогом.
Дякуємо.
Відповідь:
Запит прийнято до розгляду. Очікуйте внесення змін у ТД
Дата відповіді:
01.08.2018 14:31