• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання, м. Київ

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення: 06.05.2025 10:40 - 24.05.2025 00:00
Відповідь надана

Навіщо стільки рушників та пакетів?

Номер: c71f1aa01fdc4389a6f4e7713b81e776
Дата опублікування: 22.05.2025 12:26
Опис: Шановний Замовник! Обгрунтуйте, будь-ласка кількості витратних у місяць, а саме: Рушник паперовий V-складання, 2-шаровий, 150 листів в пачці пач. 180! Пакет для сміття 120 л., 20 шт. в рулоні рул. 8 *69,00 грн=552 грн.*7 місяців=3864,00 грн. - це тільки на мішки 120 л. ???? При бюджеті 300000,00 грн мінус налоги, мінус витратні не залишається грошей для сплати працівникам заробіної плати.. Чи в Вашого учасника Ви не вимагатиме зазначене у Додатку 3 ?? Надайте, будь-ласка роз'яснення щодо умов цієї закупівлі. Дякуємо задалегідь. Учасник, який обовязково зайде на цю цікаву закупівлю.
Відповідь: Доброго дня. 1. Розрахунок потреби в рушниках паперових V-складання, 2-шаровий, 150 листів в пачці, 180 пач. на місяць: Кількість санітарних вузлів для працівників - 4 Потреба в паперових рушниках в день на 1 санітарний вузол - 2 пач. Розрахункова кількість робочих днів на місяць - 21 день 4*2*21=168 пач. на місяць Кількість санітарних вузлів в кабінетах керівництва - 3 Потреба в паперових рушниках на місяць на 1 санітарний вузол в кабінетах керівництва - 4 пач. 3*4=12 пач. на місяць ВСЬОГО потреба: 168+12=180 пач. на місяць 2. Розрахунок потреби в пакетах для сміття по 120 л, 20 шт. в рулоні, 8 рулонів на місяць (160 пакетів): Кількість великих сміттєвих контейнерів в санітарних вузлах для працівників - 4 Періодичність винесення сміття зі сміттєвих контейнерів в санітарних вузлах для працівників - щоденно Розрахункова кількість робочих днів на місяць - 21 день 4*21=84 пакета Періодичність винесення сміття зі сміттєвих контейнерів в службових кабінетах - 3 рази на тиждень Розрахункова кількість пакетів для разового винесення сміття зі службових кабінетів - 6 Розрахункова кількість тижнів за місяць - 4 3*6*4=72 пакетів ВСЬОГО потреба: 84+72=156 пакетів на місяць Крім того, документацією визначено, що кількість витратних матеріалів є орієнтовною і фактична кількість може бути меншою. При цьому витратні матеріали забезпечуються в достатній для надання послуг кількості.
Дата відповіді: 22.05.2025 14:54
Відповідь надана

Документи на працівників Переможця

Номер: 3abe72aef36a43f59aa28c023263c8bb
Дата опублікування: 07.05.2025 12:32
Опис: Доброго дня шановний Замовнику. Відповідно до п.3.2 Таблиці розділу ІІ «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей, а також документи що надаються для укладання договору» Додатку 2 до Тендерної документації ви вимагаєте надати «…копії діючих медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників», а в Додатку 3 до Тендерної документації в підпункті «Інші вимоги» «Виконавець надає……медичні книжки працівників Виконавця…». Медичні довідки та медичні книжки це зовсім різні документи. Вимагаємо, для уникнення в подальшому непорозумінь, визначитись, який саме документ (медичну довідку або медичну книжку) необхідно надавати на працівника Переможцю та внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог підпункту 3.2 пункту 3 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі надає довідку Учасника (за Формою 2 Додатку 2) щодо працівників, які будуть залучені до прибирання приміщень Держенергонагляду з наданням на всіх працівників, зазначених в довідці копій діючих медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників. Цей документ подається учасником щодо якого замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель до підписання договору (у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Додаток 3 до тендерної документації це технічні вимоги до виконавця послуг. Вимога щодо надання Замовникові «списків працівників Виконавця, які залучаються до надання Послуг, а також їх паспортні дані [прізвище, ім’я та по батькові, дата народження, номер (за наявності – серія) паспорта, ким і коли виданий], реєстраційні номери облікових карток платника податків (або ідентифікаційного номера), медичні книжки працівників Виконавця, а також витяги з трудових книжок працівників Виконавця або копії наказів про прийняття на роботу працівників, або копії цивільно-правових договорів (щодо їх правовідносин із Виконавцем) і письмову згоду працівників Виконавця про надання та оброблення їх персональних даних не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку надання Послуг за цим Договором» здійснюється Виконавцем послуг, при укладанні договору безпосередньо замовнику (це взаємовідносини замовника і контрагента, з яким укладено договір про закупівлю) і це зовсім інші документи та інша вимога, яка ніяк не пов’язана з вимогами Додатку 2 до тендерної документації. Також зазначаємо, що ця вимога наявна у пункті 6.3.4. проєкті договору, що є Додатком 4 до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.05.2025 14:52
Відповідь надана

Уточнення щодо кількості витратних матеріалів

Номер: 6614d25d11e04ad5988049ae0582bfdc
Дата опублікування: 06.05.2025 12:29
Опис: Доброго дня. Дуже просимо уточнення по позиції №2 у таблиці 2 (Рушник паперовий V-складання, білий, 2-шаровий, 150 листів в пачці), одиниця виміру зазначена - пачка. На місяць орієнтовано 180 пачок. Чи дійсно Ваша установа потребує щомісяця використовувати по 180 пачок на 150 листів у кожній? (за розрахунком це 27000 листів на місяць). Така кількість значно вплине на закупку, бо, відповідно, за весь період (1260 пачок) щонайменше 82 000 грн піде виключно на них. Завчасно дякую за відповідь
Відповідь: Доброго дня! В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що в таблиці 2 наведено орієнтовний перелік витратних матеріалів, тобто кількість рушників паперових (що є в переліку витратних матеріалів зазначеної таблиці) також є "орієнтовною". Фактична кількість може бути меншою і залежить від фактичної потреби в процесі надання послуг: витратні матеріали повинні забезпечуватись в достатній для надання послуг кількості.
Дата відповіді: 06.05.2025 15:22