• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Завершена

756 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
Період уточнення: 06.05.2025 09:51 - 12.05.2025 00:00
Відповідь надана

Вимоги ISO

Номер: 8d7b09e68bae4f21b1d920b6f7890870
Дата опублікування: 07.05.2025 15:58
Опис: Шановний Замовнику, просимо ознайомитись з Узагальненою практикою розгляду ОРГАНОМ ОСКАРЖЕННЯ СКАРГ щодо закупівель електричної енергії за 2024 рік (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-elektrychnoi-enerhii), а саме у підпункту 2 пункту 2 зазначено, що вимагання будь яких сертифікатів ISO є порушенням зі сторони Замовника, просимо внести зміни до документації, зокрема виключити вимоги щодо наявності у учасника сертифікатів ISO, наведених в п3,5 та 3,6 Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідь: Дякую за запитання . Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 10.05.2025 19:04
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 91aedd70d1e64c639bbccacc70bf2dd9
Дата опублікування: 07.05.2025 15:54
Опис: Яким докуметном якого органу має бути підтверджена зазначена вимога Додатку 1 ТД: "п.3.6 Документальне підтвердження з зазначенням відповідних показників щодо того, що якість товару, як електрична енергія, що пропонується Учасником до постачання Замовнику чинним у Державному стандарті України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»"
Відповідь: Докумен - роздруківка , або сканкопія "чинним у Державному стандарті України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»" "
Дата відповіді: 10.05.2025 19:26
Відповідь надана

Вимоги документації

Номер: 2d51bc764a724bafaa66606010f710af
Дата опублікування: 07.05.2025 12:32
Опис: п. 4.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено надання настпуних документів: "Копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про сплату єдиного податку.У разі відсутності відповідних документів Учасник надає інший документ, який підтверджує сплату податків і зборів (обов`язкових платежів) згідно вимог чинного законодавства." Яким саме чином надані копії свідоцтв або витягів з реєстру підтвердять факт сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), які замовник вимагає надати у разі відсутності відповідних документів? Наведіть перелік податків та зборів, підтвердження яких ви хочете бачити із посиланням на норми Податкового Кодексу та спосіб підтвердження
Відповідь: Потрібно надати копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтво про сплату єдиного податку. Довідка з податкової про відсутність заборгованості зі сплати податків .
Дата відповіді: 10.05.2025 18:53
Відповідь надана

Ціна за одиницю

Номер: 21f44c82ce96430eb39f16c7470addf3
Дата опублікування: 07.05.2025 12:20
Опис: Згідно Додатку 2 до договору "1. Фактична ціна формується щомісячно з урахуванням середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу вперед», регульованих цін на послуги оператора системи передачі та розраховується за формулою: Ц = Срдн + Т + П, де С рдн – середньозважена ціна на електроенергію «на добу на перед», яка визначається за даними опублікованими ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» на його офіційному сайті http:/www.oree.com.ua/НА МОМЕНТ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ, за 1 кВт*год без ПДВ...." Уточніть, будь ласка, що означає "на момент укладання договору" - на дату укладання, тобто за цей день? чи якийсь період?
Відповідь: При формуванні бюджету до закупівлі взятий закритий березень 2025 , середньозважена ціна на рдн,згідно даних сайту оператора ринку 5,47383+15% на коливання ціни та мажору постачальника + 0,68623 передача Укренерго*1,2 = 8,38
Дата відповіді: 10.05.2025 18:48
Відповідь надана

Тендерна документація містить вимоги про працівників, матеріально-технічне забезпечення, обладнання та технології, що суперечить чинному законодавству для закупівель електроенергії. (пункт 29 Особливостей)

Номер: eaeb236fd60b4768b7d1515caca1b551
Дата опублікування: 07.05.2025 11:06
Опис: Шановний Замовнику! Ми ознайомились з тендерною документацією, яку ви виклали, та виявили безліч порушень чинного законодавства у ній. Зокрема, в ній містяться застарілі вимоги про надання документів на підтвердження наявності певних працівників, матеріально-технічного забезпечення, обладнання, та інших вимог, які не передбачені національним стандартом для постачальників електричної енергії. Уважно прочитайте, будь ласка, пункт 29 Особливостей (Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.). У закупівлях саме електроенергії прямо заборонено застосовувати положення пунктів 1 і 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також у абз. 2 п.29 Особливостей визначено, що «у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).» Не дивлячись на пряму заборону чинного законодавства встановлювати такі вимоги, ви чомусь з незрозумілих причин їх виклали у тендерній документації у достатньо великому обсязі. Незаконні вимоги, що викладені у тендерній документації та підлягають вилученню з Додатку 3 тендерної документації: • «учаснику необхідно надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит». • «1. Довідку про наявність на території України власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів), згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами), який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Довідка надається за формою 1» • «1.1. Положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території України, яке затверджено у встановленому законодавством порядку, та яке згідно вимог ст. 64 Господарського Кодексу України, підтверджує створення Учасником такого власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території України.» • «1.2. До довідки обов’язково надаються документи, що підтверджують право власності на приміщення(офіс), де розміщується откремий структурний підрозділ Учасника- Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території України, або договір оренди та таке приміщення (офіс), термін якого є дійсний до 31.12.2025р.» • «2. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку у довільній формі про наявність власного окремого структурного підрозділу та інформації про посадову особу, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, інформації про адресу робочого місця учасика, телефонів для звязку, адресів електроної пошти посадової особи та інформація про документи, що підтверджують право власності на нерухоме майно, де розташованийя зазначений у Довідці структурний підрозділ Учасника.» • «Надається затверджена у встановленому законодавством порядку копія посадової інструкції або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.Посадова інструкція повинна передбачати виконання обов‘язків, необхідних для забезпечення розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;» • «Наказ про призначення посадової особи учасника, на яку покладається забезпечення дотримання визначеного «Правилами роздрібного ринку електричної енергії» порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів;» • «До довідки обов’язково надаються документи, що підтверджують право власності на приміщення(офіс), де розміщується откремий структурний підрозділ Учасника або договір оренди та таке приміщення (офіс) з усіма додатками до нього, термін якого є дійсний до 31.12.2025р.» • «3. Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., за формою» • «Положення про кол-центр/контакт-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку» • «Інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою згідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників, встановлених Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 373, за 3 квартал 2024 року.» • «У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов’язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби комунікації із споживачами, підрозділ на який учасником покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами або, у разі відсутності підрозділу, про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов’язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).» • «Для документального підтвердження того, що створення кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 15 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Також дані незаконні вимоги частково дублюються у Додатку 1 тендерної документації: «• 3.1.Довідка щодо укладення Учасником договорів, передбачених Законом України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VІІІ, для забезпечення безперебійного енергопостачання об’єктів Замовника із зазначенням дати укладання кожного договору, предмету відповідного договору, строку дії кожного договору. До довідки надати надати копію договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт; копію договору про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку між Учасником (Постачальником) та ДП «Оператор ринку» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт; копію договору про врегулювання небалансів електричної енергії між Учасником (Постачальником) та ДП «НЕК «Укренерго» або інформацію у довільній формі про його укладання з відповідним посиланням на офіційний веб-сайт. • 3.2. Гарантійний лист в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою(за наявності) щодо погодження з технічними, якісними, кількісними та іншими характеристиками предмету закупівлі відповідно до Додатку №3. • 3.3. Довідку про наявність на території України власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)* та положення про власний структурний підрозділ - Центр обслуговування споживачів (клієнтів) на території України та документи, що підтверджують право власності центру. *Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку та документи відповідно вимог п. 2 Додатку 3. • 3.4. Довідку про наявність в учасника кол-центру / контакт-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП та Положення про кол-центр/контакт-центр Учасника, затверджене у встановленому законодавством порядку та інформацію щодо кількості прийнятих кол-центром/контакт-центром звернень за тематикою за формою гідно з додатком 1 до Мінімальних організаційно-технічних вимог до функціонування кол-центрів електропостачальників.» Ознайомтесь з рішеннями АМКУ та висновками ДАСУ, де замовники вигадали подібного роду незаконні вимоги. Наприклад, UA-M-2023-12-21-000002, оголошення UA-2023-12-11-019833-a; UA-M-2023-12-27-000027, оголошення UA-2023-12-11-006590-a; UA-M-2023-12-20-000015, оголошення UA-2023-12-11-005694-a тощо, а також рішення АМКУ №3062 -р/пк-пз від 19.02.2024 (UA-2024-02-07-009838-a), № 9915-р/пк-пз від 04.07.2023 (UA-2023-06-13-010888-a), № 13539-р/пк-пз від 28.08.2023 (UA-2023-08-14-014436-a), № 14088-р/пк-пз від 05.09.2023 (UA-2023-08-17-012915-a), № 7313-р/пк-пз від 24.04.2024 (UA-2024-04-08-005328-a) тощо. Дані вимоги тендерної документації є грубим порушенням законодавства і є підставою для визнання договору недійсним/нікчемним та його розірвання з боку Державної аудиторської служби, оскільки тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства для закупівлі електроенергії з прямим порушенням п. 29 Особливостей (Висновок моніторингу Держаудитслужби від 08.08.2024 р., UA-2024-07-09-010202-a). Нагадуємо про адміністративну та кримінальну відповідальність уповноваженої особи та керівника замовника за проведення закупівлі та укладення договору з порушеннями чинного законодавства (ст. 164-14 КУпАП, ст. 364 ККУ). На підставі вищезазначеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, зокрема, вилучивши з неї незаконні вимоги, які прямо суперечать п. 29 Особливостей для закупівель електроенергії (вимоги про підтвердження наявності працівників, нерухоме майно, певних структурних підрозділів постачальника, документів про екологічний аудит, технологічних договорів тощо).
Відповідь: Дякую за запитання . Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 10.05.2025 19:28