• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

09310000-5 Електрична енергія

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення: 05.05.2025 16:16 - 14.05.2025 00:00
Відповідь надана

Надання тендерної документації у форматі Word

Номер: f399eebdc8e0471b85dc0d8a4cd60535
Дата опублікування: 13.05.2025 11:42
Опис: Шановний Замовнику! Тендерна документація до процедури закупівлі була оприлюднена в форматі PDF, що суттєво ускладнює підготовку тендерної пропозиції оскільки обмежує можливість копіювання та швидкого аналізу положень документації; ускладнює внесення формулювань у проєкти документів, які готуються учасниками та у деяких випадках унеможливлює коректне зчитування тексту технічними засобами. Звертаємо вашу увагу, що п. 1.6 Наказу Мінекономіки № 40 від 15.02.2022 (зі змінами) рекомендує замовникам розміщувати документи у машинозчитуваному форматі, що передбачає відкритість, зручність та ефективність обробки інформації. У зв’язку з цим просимо Вас надати тендерну документацію у форматі .doc/.docx (Microsoft Word) шляхом завантаження відповідного файлу до системи електронних закупівель або, за можливості, дублювання її тексту у форматі, зручному для обробки учасниками. Дякуємо за розуміння та сприяння у створенні рівних умов участі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 22 Закону не зазначається саме в якому форматі має завантажуватися тендерна документація. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”, машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Слід зазначити тендерна документація має формат не сканованого PDF, а отже дає змогу перетворення у інші зручні для учасників формати без втрати та збереження відповідної інформації.
Дата відповіді: 16.05.2025 15:36
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 5e85547e2335400492988fd189658d9d
Дата опублікування: 13.05.2025 11:38
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо, що тендерною документацією встановлено низку вимог, які є дискримінаційними, безпідставними та такими, що суперечать чинному законодавству України у сфері публічних закупівель. Зокрема: 1. Вимога про заборону від’ємної маржі: «Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною.» Зазначене положення суперечить пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами, чинними з 09.04.2024), згідно з яким: «Замовник не має права встановлювати вимоги, які обмежують мінімальну межу ціни тендерної пропозиції учасника.» Таким чином, положення про недопустимість від’ємної маржі є незаконним обмеженням права учасника самостійно формувати ціну пропозиції, з урахуванням власної комерційної стратегії. 2. Вимога про строк дійсності відгуку: «Відгук надається не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій.» Дана вимога є дискримінаційною, оскільки законодавство не встановлює жодного строку чинності для відгуків, що підтверджують належне виконання договорів, відгук має довідковий характер, і його зміст (наявність/відсутність претензій, якість виконання) не втрачає актуальності з часом, таке обмеження звужує коло учасників та штучно обмежує можливість подання пропозиції, що порушує принципи добросовісної конкуренції, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме Виключити вимогу щодо заборони від’ємної маржі та скасувати обмеження щодо дати видачі відгуку (10 днів) як безпідставне та дискримінаційне. У разі невиконання цієї вимоги залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України відповідно до законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерна документація складена у відповідності до принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Виходячи з цього, тендерна документація та умови / вимоги, викладені в ній, не є дискримінаційними. Заборона визначати маржу, як від’ємне число, не є такою, що порушує пункт 28 Особливостей, адже саме по собі від'ємне число (особливо показника, який відображає рівень прибутковості постачальника) є економічно/ фінансово необґрунтованим та математично некоректним. Вимога щодо дати видачі відгуку встановлена для забезпечення актуальності інформації від замовника (контрагента) за аналогічним договором, саме на момент проведення закупівлі. Зазначені вище умови / вимоги не є дискримінаційними, оскільки можуть бути виконані будь-яким потенційним учасником, та не є безпідставними, оскільки встановлені для підтвердження валідності учасника (постачальника). У разі незгоди з зазначеним, питання дискримінаційності та безпідставності вимог / умов тендерної документації віднесено до компетенції Антимонопольного комітету України. З повагою,
Дата відповіді: 16.05.2025 15:34
Відповідь надана

Звернення до Замовника щодо вимог тендерної документації.

Номер: 873bd8f795a94912970c9ac93fbb1d08
Дата опублікування: 09.05.2025 21:42
Опис: Шановний Замовник! В порядку п.54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 звертаємось до Вас за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Так, згідно вимог тендерної документації учасники в складі тендерних пропозицій мають надати Розрахунок тендерної пропозиції відповідно до формули зазначеної у п. 1 розділом V тендерної документації, який передбачає, що розрахунок ціни відповідно до абз. першого частини третьої ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Р = Vплан * (Црдн + М + Кнебал + Тпер) * 1,2, грн. з ПДВ, де: Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH). Vплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Црдн – прогнозована середньозважена ціна РДН без ПДВ (визначена, як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на веб-сайті www.oree.com.ua); М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції. Кнебал – постійні витрати постачальника на ринку електричної енергії, обслуговування і покриття небалансів електричної енергії (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі 1% від ціни РДН); Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» у встановленому порядку згідно постанови НКРЕКП; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ –20%). Замовник у формулі розрахунку встановив елемент Црдн як прогнозовану середньозважену ціну РДН без ПДВ (визначена, як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на веб-сайті www.oree.com.ua) без вказання конкретного періоду (дати), тим самим дає змогу учасникам у розрахунках ціни тендерної пропозиції визначати цей елемент розрахунку на власний розсуд, що в свою чергу не гарантує рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі в частині визначення ціни пропозиції. Враховуючи викладено, просимо надати роз’яснення, яку саме ціну РДН (за який період, місяць або дату), розміщену на веб-сайті www.oree.com.ua слід використовувати як базову для розрахунку ціни пропозиції?
Відповідь: Питання Враховуючи викладено, просимо надати роз’яснення, яку саме ціну РДН (за який період, місяць або дату), розміщену на веб-сайті www.oree.com.ua слід використовувати як базову для розрахунку ціни пропозиції? Відповідь Шановний Учаснику! Розрахунок тендерної пропозиції має здійснюватися на підставі середньозваженої ціни на ринку РДН, яка відображена на сайті ДП «Оператор ринку». В той же час, середньозважена ціна на ринку РДН, яку Учасник використовує для розрахунку тендерної пропозиції, має відповідати поточній ринковій ціні.
Дата відповіді: 16.05.2025 15:35