-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бетонна суміш, ДК 021:2015: 44114100-3 Бетонні суміші (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
02.05.2025 19:20 - 07.05.2025 00:00
Відповідь надана
Зауваження до проекту договору
Номер:
7f7601ef2e0a4676b899d846bc212985
Дата опублікування:
04.05.2025 20:39
Опис:
Шановний замовнику !
Вдячні за можливість взяти участь у публічній закупівлі UA-2025-05-02-012940-a. Ознайомившись із проєктом договору, викладеним у тендерній документації (Додаток 3), вважаємо за необхідне звернутися до Вас із конструктивними пропозиціями щодо усунення окремих положень, які створюють ризики для належного виконання договору та можуть обмежити конкуренцію серед учасників.
⸻
1. Відсутність гарантії оплати (п. 4.3)
Проблема: Покупець оплачує лише “у разі наявності фінансування”, що не гарантує компенсацію за фактично поставлений товар.
Пропозиція: Додати формулювання:
“У разі відсутності фінансування на дату платежу Покупець зобов’язується здійснити оплату не пізніше ніж протягом 10 банківських днів після надходження фінансування”.
⸻
2. Одностороннє зменшення обсягу закупівлі (п. 6.2.4)
Проблема: Суттєво впливає на собівартість логістики та планування.
Пропозиція: Встановити мінімально гарантований обсяг або уточнити:
“Покупець зменшує обсяг закупівлі лише у разі офіційного скорочення бюджетного фінансування”.
⸻
3. Поставка цілодобово, включно зі святами (п. 5.2)
Проблема: Створює значне навантаження на транспортну логістику.
Пропозиція: Уточнити:
“Поставка здійснюється в робочі дні з 08:00 до 20:00 або в інший час — за погодженням сторін”.
⸻
4. Низький обсяг мінімальної партії – від 0,2 м³ (п. 5.3.1)
Проблема: Нерентабельно для транспортування бетонної суміші.
Пропозиція: Встановити обґрунтований мінімум:
“Поставка здійснюється партіями не менше ніж 6 м³ (стандартне завантаження бетоновоза)”.
⸻
5. Заборона відступлення прав вимоги (п. 7.9)
Проблема: Позбавляє учасника фінансових інструментів у разі затримки оплати.
Пропозиція: Дозволити цесію в рамках чинного законодавства з попереднім погодженням.
⸻
6. Штраф 20% за невиконання (п. 7.4)
Проблема: Є надмірним, особливо у форс-мажорних обставинах.
Пропозиція: Зменшити до 10% та додати застереження про можливість звільнення від відповідальності за ст. 617 ЦКУ.
⸻
Просимо розглянути ці пропозиції з метою досягнення балансу інтересів сторін та забезпечення добросовісної конкуренції в цій закупівлі.
Також хочемо наголосити - у разі нехтування наших вимог про внесення змін до проекту договору залишаємо за собою право зверненя в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання.
Оголошення про проведення закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), положень ЦК України та ГК України.
Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, самостійно, з урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Замовником є військова частина, а тому, з урахуванням потреб військової частини під час дії правового режиму воєнного стану, військовою частиною розроблено відповідну тендерну документацію, із врахуванням положень чинного законодавства щодо державних закупівель та керівних документів Збройних Сил України.
Наголошуємо, що вимоги до учасників публічної закупівлі не є дискримінаційними, а сама участь у державних закупівлях є добровільною.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає Ваше звернення необґрунтованим, оскільки при винесені Вами пропозицій щодо усунення окремих положень договору не враховано положення ГК України та керівних документів Збройних Сил України
Дата відповіді:
07.05.2025 20:36
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в технічному завданні
Номер:
caf81c7a423047419751ed8bf7932840
Дата опублікування:
03.05.2025 15:43
Опис:
Шановний замовнику!
Ознайомившись із тендерною документацією (Додаток 2), звертаємо Вашу увагу на окремі умови, які потенційно порушують принцип добросовісної конкуренції та можуть обмежити участь суб’єктів господарювання:
1. Вимога про здійснення постачання протягом 1 робочого дня з моменту заявки фактично допускає лише учасників, які мають виробничі потужності або склад в межах м. Кропивницький.
2. Умова про наявність транспорту постачальника, що знаходиться в межах м. Кропивницький, є надмірною, суперечить ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та створює перевагу місцевим учасникам.
3. Обов’язок забезпечити відвантаження бетонної суміші у мінімальному обсязі від 0,2 м³ на день є економічно необґрунтованим та технічно незручним для більшості виробників, оскільки стандартне завантаження автобетонозмішувача становить 6–7 м³.
Просимо переглянути ці умови та передбачити:
– розумний строк постачання (наприклад, 2–3 робочі дні з моменту заявки);
– можливість доставки будь-яким транспортом, незалежно від його базування;
– мінімальний обсяг партії не менше 6 м³, що відповідає повному завантаженню стандартного бетоновоза.
Таке уточнення забезпечить участь більшої кількості кваліфікованих постачальників та відповідатиме принципам відкритої та чесної конкуренції.
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 №1275 (зі змінами та доповненнями).
Зазначена Вами вимога по внесенню змін до тендерної документації щодо строків постачання, мінімальної партії товару та доставки будь – яким транспортом, незалежно від його базування, не може вважатися обґрунтованою, з огляду на таке.
Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, самостійно, з урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Вимога щодо місця розташування техніки та строків поставки товару обумовлена економічним чинником та найголовніше можливістю в максимально короткий термін мати змогу оперативно вирішувати поставлені завдання.
Так, Замовником є військова частина, на яку в силу Закону України «Про Збройні Сили України» та Конституції України покладено обов’язки щодо оборони України, захисту її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності, а тому з метою зменшення експлуатаційних та фінансових витрат, а також можливості отримати товар у максимально короткий термін, що в свою чергу дозволить підтримувати частину в належній цілодобовій готовності до виконання покладених на неї завдань і були встановлені у оголошенні такі вимоги.
Отже, встановлені вимоги щодо місця розташування техніки та строків поставки товару не можуть вважатися дискримінаційними нормами та дозволяють охопити значну кількість потенційних учасників, і найголовніше надають можливість в максимально короткий термін мати змогу оперативно усувати можливі наслідки військової агресії російської федерації та виконувати поставлені перед військовою частиною, з огляду на правовий режим воєнного стану, завдання.
Дата відповіді:
05.05.2025 11:17