• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі казарми будівлі 1/565 Житомирського військового інституту імені С.П. Корольова

Торги відмінено

3 753 917.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 769.59 UAH
Період уточнення: 02.05.2025 17:34 - 14.05.2025 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційний критерій (аналогічний договір)

Номер: 74ce0cde820c4beb8d573b9a38138b0d
Дата опублікування: 09.05.2025 13:47
Опис: Доброго дня. Пунктом 10 Додатку 1 Тендерної документації передбачено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) укладених протягом попереднього календарного року учасник має надати довідку за Формою 1. Обов’язково до опису додається (-ються) копія (-ї) вказаного (-их) аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), з усіма додатками та додатковими угодами до нього (-их) за характером робіт – нове будівництво / капітальний ремонт / реконструкція / реставрація. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Законодавство у сфері закупівель не містить визначення поняття «аналогічний договір». Оскільки замовник самостійно встановлює в тендерній документації, який саме договір вважатиметься аналогічним, за яким критерієм він визначається. Виникає уточнююче питання чи вважатиметься аналогічним договір з надання послуг поточного ремонту покрівель (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), які за характером, змістом та технологічним процесом є аналогічним з предметом закупівлі та є ідентичними за кодом згідно Державного класифікатора продукції та послуг (ДК 021:2015)?
Відповідь: Доброго дня. Договір з предметом закупівлі за кодом згідно Державного класифікатора продукції та послуг (ДК 021:2015), а саме - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи буде прийнято чк аналогічний договір, у випадку, якщо роботи/послуги за цим договором дійсно відповідають роботам визначеним даною закупівлею за характером, змістом та технологічним процесом.
Дата відповіді: 09.05.2025 15:58
Відповідь надана

Щодо дискримінаційною вимоги Замовника

Номер: 72b43d4b27264decb1f16100921c39dd
Дата опублікування: 08.05.2025 12:47
Опис: Звертаємося до Вас у зв’язку з пунктом 13 Додатка 1 до тендерної документації на виконання робіт із капітального ремонту покрівлі, яким учаснику в ім’я підтвердження своєї фінансової спроможності вимагається надати оригінал довідки банку про відкриті рахунки та наявність на них залишку не менше 60 % очікуваної вартості закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та надмірною з огляду на таке: 1. Неспропорційність і дискримінаційність Відповідно до ч. 3 ст. 22 та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 VIII замовник не може встановлювати кваліфікаційні критерії, які не мають прямого відношення до здатності учасника виконати договір або створюють необґрунтовані бар’єри для учасників. Вимога про залишок 60 % вартості закупівлі на рахунках перевищує необхідний мінімум і суттєво обмежує конкуренцію. 2. Надмірність із огляду на банківську гарантію Відповідно до п. 9 Додатка 1 та Додатка 5 тендерної документації учасник вже зобов’язаний надати як забезпечення тендерної пропозиції банківську гарантію в розмірі 3 % очікуваної вартості закупівлі. Наявність такої гарантії повністю спроможна забезпечити інтереси замовника, тож додаткова вимога щодо залишку на рахунку є зайвою. На підставі викладеного, керуючись ст. 16, ч. 3 ст. 22 Закону № 922 VIII та принципами ст. 2 Закону України «Про захист економічної конкуренції», просимо: 1. Виключити з Додатка 1 до тендерної документації вимогу щодо наявності на рахунку залишку в розмірі не менше 60 % очікуваної вартості закупівлі та довідки про відсутність заборгованості за кредитами. 2. Визнати достатнім для підтвердження фінансової спроможності надання банківської гарантії в розмірі 3 % очікуваної вартості закупівлі відповідно до Додатка 5. Будемо вдячні за оперативне внесення змін до тендерної документації та за відповідь у встановлений законодавством термін.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо що надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається у відповідності до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір 0,5% від очікуваної вартості, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається постачальнику викладені у п.2 Розділу 3 Тендерної документації. Надання банківської гарантії є забезпечення виконання зобов’язань перед Замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, а сама Пропозиція постачальника має відповідати всім умовам тендерної документації. Даний вид забезпечення стосується суто подання пропозиції Учасниками, викладено в межах чинного законодавства та не обмежує доступ до участі в процедурі закупівлі. В свою чергу, звертаємо Вашу увагу, що нами не вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю. Встановлена кваліфікаційна вимога у пункті 13 Додатку 1 Тендерної документації вимога щодо наявністі фінансової спроможності, є обгрунтованою та не порушує принципів здійснення публічних закупівель враховано всі особливості фінансової звітності у розрізі подання звітності залежно від форми організації суб’єкта господарювання. Згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасників документи та інформації, що підтверджують їх здатність умови договору про закупівлю. Надання інформації та підтверджуючих документів про відкриті банківські рахунки їх стан та відсутність заборгованості за кредитами та податковими зборами, зобов’язаннями, є правомірним та таким що відповідає чинному законодавству України. Оцінка фінансової спроможності учасника є необхідним критерієм для подальшого своєчасного та якісного виконання робіт у разі визнання учасника переможцем торгів. Оскільки від фінансової спроможності виконавця робіт залежить вчасне виконання технологічного процесу проведення робіт, які включають в себе закупівлю матеріалів для виконання робіт, оплату праці та оплату податків згідного чинного законодавства в залежності від форми організації виконавця. для здійснення даного процесу виконавець повинен мати власне джерело фінансування виробничого процесу, оскільки згідно 2.4. Замовник здійснює розрахунки за фактично виконані та прийняті Роботи передбачені Додатком № 2 за договірною (фактичною) ціною Проєкту договору, що викладений в Додатку 3.
Дата відповіді: 11.05.2025 11:28
Відповідь надана

Кваліфікаційний критерій (наявність працівників)

Номер: d0a46a96a3b7473199f8b5425f9dbafa
Дата опублікування: 07.05.2025 13:37
Опис: П.12 Додатку №1 до тендерної документації містить вимогу: Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) серед яких має бути сертифікований інженер-кошторисник з підтвердженням спеціальних знан) (не менше 1), у загальній кількості не менше 6 осіб, необхідних для виконання робіт. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити встановлену Вами дискваліфікаційну вимогу щодо наявності сертифікованого інженера-кошторисника з підтвердженням спеціальних знан), оскільки встановлена вимога в тендерній документації є дискримінаційною, обмежує конкуренцію та порушує вимоги п. 28 Особливостей № 1178 з урахуванням Закону, зокрема, частини 1 статті 5 Закону щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них , та частини 4 статті 5 Закону, відсутності у Замовників права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушення даних пунктів Закону, призводить до неможливості прийняти участь в даній закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до статті 19 Закону України "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифіката у розробника кошторисної частини проекту не є обов'язковим. Так, як на момент оголошення закупівлі, Замовник вже має проект, вимога від Підрядника наявності сертифікованого інженера-кошторисника , суперечить чинному законодавству України. У разі, невиконання та не приведення у відповідність тендерної документації, вимонам чинного законодавства, ми будемо змушені скористатися своїм правом на звернення до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з вимогою про зобов'язання Вас, внести зміни до тендерної документації, які не суперечать чинному законодавству України, які не є дискваліфікаційними та такими. що звужують коло потенційних учасників.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення від 07.05.2025 повідомляємо наступне: з метою запобігання обмеження конкуренції до тендерної документації внесено відповідні зміни. На момент надання відповіді, інформація про зміни до тендерної документації опубліковано в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 09.05.2025 19:01
Відповідь надана

Щодо забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: 4341e47af751418fa56930b303bdc88f
Дата опублікування: 07.05.2025 13:13
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, на те, що в тендерній документації, Вами зазначені вимоги щодо банківської гарантії, а саме: 2.1.1. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 4 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості: 18 769,58 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 95 (дев’яносто п’яти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Проте, п.9 Додатку №1 до тендерної документації передбачена наступна вимога: Учасник у складі тендерної документації надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії відповідно до Додатку 5, сума якого становить 3% від очікуваної вартості закупівлі. Приведіть у відповідність та визначте остаточну вимогу, щодо подання у складі тендерної пропозиції , такого виду забепечення, як банківська гарантія, Саме її розмір. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше звернення від 07.05.2025 повідомляємо наступне: розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% від очікуваної вартості закупівлі. В п. 9 Додатку №1 до тендерної документації Замовником допущено технічну помилку. На момент надання відповіді, невідповідність виправлено, необхідні зміни опубліковано в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 09.05.2025 19:00